Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LN4. Inlocuire conducte uzate DN 400, DN 200, DN 100, tur-retur, str. Onestilor


Detaliu pentru invitatia numarul 213770
Autoritate contractanta
ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Cod de identificare fiscala: R 14790708
Adresa: SOS BORSULUI NR. 23, Oradea
Telefon: 0359409508
Fax: 0259463661
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: LN4. Inlocuire conducte uzate DN 400, DN 200, DN 100, tur-retur, str. Onestilor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in inlocuirea conductelor uzate DN 400, DN 200, DN 100, tur-retur, str. Onestilor(inclusiv subtraversare str. T.Vladimirescu), intre str. T.Vladimirescusi str. Mestesugarilor, cu conducte noi clasice, conform prevederilor din caietul de sarcini si conform listelor cuprinzand cantitatile de lucrari parte mecanica si parte de constructii.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.08.2009 08:56)
Data publicarii: 10.06.2009 14:38
Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, Sos. Borsului nr. 23, Judetul Bihor, codpostal 410605, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Sos. Borsului nr. 23, Judetul Bihor, codpostal 410605, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declar.priv.eligib.;2. Declar. priv. neînc. în sit.prev.la art.181 din O.U.G. nr.34/2006;3. Certif. de atest. fiscala pt.pers. juridice priv. oblig.de plata catre bugetul de stat;4. Declar. priv.calit.de particip.la proced.;5. Inf.generale ;6.Certif. const. emis de ORC;7. Bilant contabil la 31.12.2008 ;8. Lista princ. lucrari exec.în ultimii 5 ani;9. Exp.similara: Dovada încheierii si finaliz. în ultimii 5 ani a unui contract cu o val. egala sau mai mare decât 160.000 lei(RON), cu obiectlucrari similare;10. Lista cu pers. de specialitate;11. Conducerea propusa pt. realiz. lucrarilor inclusiv responsabilul tehnic cu executia ;12. Declar. priv. utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;13Inf. priv. partea/partile din contract ce urmeaza sa fieîndeplinite de subcontractanti;14. Stadiul certificarii sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001:2001(sau echivalent).
- este disponibila în SEAP, atasata la invitatia de participare;
- la cerere pe suport hârtie de la sediul autoritatii contractante;
-relatii suplimentare la telefon nr. 0359/409.505, int.130.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Procedura a fost anulata conform prevederii de la art.209 alin.(1) litera d(..."este imposibila incheierea contractului") pentru ca nu a fost posibila incheierea contractului de achizitie cu ofertantul declarat cistigator deoarece acesta ne-a adus la cunostiinta faptul ca renunta la lucrare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer