Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Locuinte de necesitate in str. Muncii, etapa a III-a


Detaliu pentru invitatia numarul 119863
Autoritate contractanta
Municipiul Piatra Neamt
Cod de identificare fiscala: 2612790
Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt
Telefon: 0233218991
Fax: 0233215374
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Locuinte de necesitate in str. Muncii, etapa a III-a
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Proiectare si executie locuinte de necesitate str. Muncii - mun. Piatra Neamt
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.02.2008 13:18
Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare Nr. 8, cod 610101 Piatra Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare Nr.8, cam.31 - Tel. 0233/218.991 int 224
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Confirmare cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare- tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschiderii), certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, declaratie participant procedura, lista lucrarilor in ultimii 3 ani, minim 2 experiente similare si recomandarile aferente, declaratie privind dotarea tehnica si nr mediu de personal, inclusiv CV si calificarile personalului angajat in executia lucrarii, declaratie privind asigurarile; informatii privind subcontractantii; bilantul la 31 decembrie 2006, certificate ISO 9001 si 14001 sau echivalent
Contravaloarea documentatiei de 250 lei, se va achita prin OP in contul RO 82 TREZ 491 5006 xxx 000 150 sau in numerar la casieria Primariei Piatra Neamt. Codul de inregistrare fiscala ? R2612790
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer