Achizitie publica - Locuinte de serviciu cu spatii comerciale la parter - comuna Bilbor, jud. Harghita
Detaliu pentru invitatia numarul 329550
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329550/15.06.2012
Denumire contract: Locuinte de serviciu cu spatii comerciale la parter - comuna Bilbor, jud. Harghita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BILBOR (PRIMARIA BILBOR JUD. HARGHITA)Cod fiscal: 4246092, Adresa: NR120, Bilbor, Telefon: 0266355004, Fax: 0266355004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: NR. 125, Bilbor, Romania, cod postal: 537020, telefon: +40 266355004, fax: +40 0266355004, persoana de contact: DUMITRU HINGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: NR. 125, Bilbor, Romania, sala de sedinta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Locuinte de serviciu cu spatii comerciale la parter - comuna Bilbor, jud. Harghita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei cladiri cu destinatia de locuinte de serviciu cu spatii comerciale la parter, cu toate instalatiile aferente.
II.1.6) CPV: 45211000-9 - Lucrari de constructii de imobile colective si de case individuale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie particip. 20.000 RON. Constit.cf.art 86 HG 925/2006, siart. 431 si 2781 din OUG nr. 34/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garant. emis de o soc. bancara / de asig. in original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 15- OP in cont RO17TREZ3545004XXX000020 al Comunei BilborlaTrezoreria Toplita .Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica, inclusiv asociatilor Formularului 16. Termenul valabilitate garant. min. 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a oferteisau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 2781 alin (1) din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din pretul contractuluiPoate fi constituita prin :1. Un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie, se va utiliza Formularul nr. 17.2. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care se vatine cont de prevederile HG nr. 1045/2011.3. Lichiditati depuse la caseria Primariei Bilbor.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 alin. (4) din HG nr. 925/2006, Perioada de garantie a lucrarii : minim 24 luni de la data receptiei la terminarea lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia de eligibilitate - Completare si semnare FORMULAR1 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatNeincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Inregistrarea de datoriirestantescadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei.In caz de asociere se indeplineste de catre fiecare asociatModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Documentele se prezinta in original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea ?conform cu originalul?In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatNota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora.3 Evitarea conflictului de intereseIncadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori tertiin oricare din situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 279/2011.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante Trif Ilie, primarul comunei, Tamas Ilie ? viceprimar, Runcan Dan Adrian ? secretar comuna, Trif Alina Maria ? contabil sef, Hangan Dumitru ? responsabil achizitii, mebrii consiliului local care aproba bugetul, membrii comisiei de evaluare si eventualii experti cooptatiIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatParticiparea cu oferta independenta - Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinuluipresedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociatDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 5.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti Obiectul de activitate corespunzator obiectului procedurii - Certificat constatator emis de ORC (cu cel mult 30 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertei) , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENal ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. ( constructii civile)Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??.In cazul prezentarii certificatului constatator ORC in copie lizibila, inaintede transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, saprezinte, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul activitatii identic cu obiectul contractului, insotite de traduceri autorizate in limba romana.In caz de asociere se asigura de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara: a) cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani intregi 2009, 2010 si 2011 sa fie de minim2.200.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parteIn caz de asociere cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila semnat pentru conformitate. Operatorii economici care nu au obligatia intocmirii si vizarii bilantului 2011 pot prezenta orice alt docuent oficial pentru demonstrarea indeplinirii acestui criteriu.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara profesionala a ofertantului: realizarea a cel putin unui contract similar ca natura si complexitate, in valoare de minim 1.100.000 lei. fara tvaSe accepta maxim 2 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim egala cu suma mai sus indicata. Pentru calcului echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.Se prezinta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.In caz de asoc. cerinta se va indeplini prin cumularea resurselor tuturor asociatilor.Realizarea lucrarii va fi dovedita prin prezentarea Procesului verbal de receptie partiala, a PV de receptie la terminarea lucrarilor sau a PV de receptie finala, din care sa rezulte valoarea de executie receptionata.In caz de asociere documentele de mai sus se prezinta de catre fiecare asociat., 2 Capacitate profesionala - Informatii privind personalul de spec. Se solicita Formularul 9privind pers. de spec. de care poate dispune ofertantul. Informatii privind studiile, pregatirea profes. si calificarea pers. responsabil pentru exec. lucrarilor.- sef santier, cu diploma de inginer sau subinginer cu studii superioare in specialitatea in constructii civile, cu experienta profesionala in domeniu.- Responsabil tehnic cu executia, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, pentru domeniul solicitat- Responsabil cu controlul calitatii, numit de conducatorul oper. econ, dovezi din care sa rezulte ca a participat la realizarea a cel putin unui contract similar intr-o pozitie similara- un specialist atestat ANRE pentru executie de lucrari de instalatii electrice din categoria celor supuse procedurii- O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 a, 3. Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, 4 Informatii privind asociatii (daca este cazul) Se vaprezenta un acord de asociere cu mentiunea ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indepl. contractului.In cazul asocierii a doua sau a mai multor op. ec. pentru situatia ec ? financiara si pentru capacitatea tehn. se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor asociati, 5Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Declaratieprivind partile din contract pe care op. ec. are intentia sa le subcontracteze cu datele de recunoastere ale subcontractantilor si acordul lor Cerinte minime obligatorii: 1 Certificarea calitatii lucrarilorCertificat ISO 9001 din domeniul constructiilor civile in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizataIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinte minime obligatorii: 2. Certificarea respectarii prevederilor privind protectia mediuluiCertificat SR EN ISO 14001 din domeniul constructiilor civile in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul??.sau alt document echivalent emis de organisme abilitate in acest sens din alte tari ale UE in copie legalizataIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se indeplineste individual de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertei se va acorda astfel: Oferta cu pretul cel maiscazut primeste 70 puncte. Celelalte oferte: Oferta cu pretul cel mai scazut / Oferta analizata x 70 puncte.
Durata de executie
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare Durata de executie a lucrarii se va acorda astfel: Oferta cu dutata de executie cea mai scurta primeste 15 puncte. Celelalte oferte: Oferta cu durata de exec. cea mai scurta / oferta analizata x 15 puncte. Nota : Durata minima admisibila :4 luni . Oferta cu durata de executie mai mica de 4 luni nu va fi punctatasuplimentar.
Garantia de buna executie
15
Descriere: Oferta cu Cea mai lunga perioada de garantie primeste punctajul maxim = 15puncte.Celelalte oferte : Oferta analizata / Ofertacu perioadade garantie cea mai lunga x punctajul maxim Nota : ofertele cu perioada de garantie sub 24 luni vor fi respinse ca neconforme. Ofertele cu perioada de garantie intre 2 ani si 10 ani se puncteaza conform celor indicate mai sus. Ofertele cu perioada de garantie mai lunga de 10 ani nu se puncteaza suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat acestei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 09:20