Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LOT 1: ?EXTINDERE RETEA CANALIZARE PE STRAZILE: PRIPOCULUI, RUZGA, INDUSTRIA MICA, MUNICIPIUL SEBES?, LOT 2: ?REABILITARE RETEA CANALIZARE PE STRAZILE SPITALULUI SI UNIRII; EXTINDERE RETEA CANALIZARE STRADA BUJORULUI?, LOT 3: ?REABILITARE RETEA APA STR


Detaliu pentru invitatia numarul 336376
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sebes
Numar invitatie: 336376/01.10.2012
Denumire contract: LOT1: ?EXTINDERE RETEA CANALIZARE PE STRAZILE: PRIPOCULUI, RUZGA, INDUSTRIA MICA, MUNICIPIUL SEBES?, LOT 2: ?REABILITARE RETEA CANALIZARE PE STRAZILE SPITALULUI SI UNIRII; EXTINDERE RETEA CANALIZARE STRADA BUJORULUI?, LOT 3: ?REABILITARE RETEA APA STRADA SPITALULUI, MUNICIPIUL SEBES; EXTINDERE RETEA APA STRADABUJORULUI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: +40 258731004, Fax: +40 258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: Daniela Beches
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Sebes, str. Piata Primariei, nr. 1, loc. Sebes, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT1: ?EXTINDERE RETEA CANALIZARE PE STRAZILE: PRIPOCULUI, RUZGA, INDUSTRIA MICA, MUNICIPIUL SEBES?, LOT 2: ?REABILITARE RETEA CANALIZARE PE STRAZILE SPITALULUI SI UNIRII; EXTINDERE RETEA CANALIZARE STRADA BUJORULUI?, LOT 3: ?REABILITARE RETEA APA STRADA SPITALULUI, MUNICIPIUL SEBES; EXTINDERE RETEA APA STRADABUJORULUI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: realizarea documentatiilor tehnico economice de proiectare necesare pt. executia lucrarilor de extinderea retelei de canalizare menajerape strazile: Pripocului, Ruzga si Industria Mica pt. care se va elabora studiu de fezabilitate, studii de teren(geotehnice si topografice), obtinere avize si acorduri.LOT 2: realizarea documentatiilor tehnico economice de proiectare necesare pt. executia lucrarilor de reabilitare a retelei de canalizare menajerape strazile: Spitalului si Unirii si de extindere retea de canalizare pe strada Bujorului pt. care se va elabora studiu de fezabilitate, studii de teren(geotehnice si topografice), obtinere avize si acorduri.LOT 3: realizarea documentatiilor tehnico economice de proiectare necesare pt. executia lucrarilor de reabilitare a retelei de apape strada Spitaluluisi de extindere retea de apa pe strada Bujorului pentru care se va elabora studiu de fezabilitate, studii de teren(geotehnice si topografice), obtinere avize si acorduri.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 419 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1:322 lei, LOT2:403 lei, LOT3:322 lei. Per. de valabilit. a gar. de particip. va fi cel putin egala cu per. de valabilit. a ofertei (120 zile raportat la term. limita de primire a ofertelor).Gar. de particip. se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201-Instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, careseprezintainorig., incuantumulsipentru per. prevazuta in doc. de atrib.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschid. ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de gar. de particip. in cf. cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadrarea Intreprinderilor in categoria IMM?? cf. Legii 346/2004.Mun.Sebes are dreptul de a retine gar. pentru particip., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsit.: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie gar. de buna executie in per. de valabilit. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contractului.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.Gar. de particip. se returneaza in cf. cu preved. art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegarantiade participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
5% din val. contr. fara TVA. Gar. de buna executie a contractului se constituie incf. cu prevederile art.90 alin.1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la data aprobarii documentatiei tehnico-economice.Gar. de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (4) -din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu depune suma initiala de 0, 5% din pretul contractului in contul astfel deschis, Mun. Sebes vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta gar. de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl.elig.-neincadr.in art.180 (pt. ofertant/asociat, sau tert sustinator dacae cazul)-F12.Decl.neincadr.in art.181(pt. ofertant/asociat, sau tert sustinator dacae cazul)?F 23.Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certif. referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ?Dancila Adrian Alexandru;Viceprimar ?Bogdan Adrian;Secretar ? Vlad CristinaDirector Economic ? Toma Luminita Carmen;Arhitect Sef ?Olteanu Virgil;Sef Serviciu Investitii-Achizitii- Sarbu Maria;Sef Birou Contencios Juridic si Administratie ? Coman Paula;Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Salarizare ? Bunea Ionel;Sef Birou Colectare Creante Bugetare ? Boca Ioan;Consilieri locali: Besoiu Ioan, Bogdan Adrian, Feneser Gheorghe, Fratila Dan Sebastian, Habean Sorel Virgil, Ispir Constantin, Lupse Ioan George, Mihaltan Cornel, Munteanu Ioan, Nistor Paraschiva, Nistor Dorin Gheorghe, Popiuc Mircea Gheorghe, Radu Cristian, Rodean Ioan, Roncea Radu, Stancu Gligor, Stanciu Ioan Felician, Spatariu Vasile, Serbanescu Radu Calin.6.Certificat de participare.cu oferta independenta-F23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial care sa ateste ca activitatea similara cu obiectul prezentei achizitii este autorizata, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011).Prezentarea F3 ?Decl. privind cifra de afaceri globala si daca este cazul Anexa la F3- Decl. privind cifra de afaceri globala prezentat de fiecare membru al asocieriiNOTA: In cazul in care ofertantul depune oferta: a) individuala atunci cer.va fi indepl. de ofertant.b) in asociere, atunci cer. va fi indepl. prin cumul de asociere.c) individuala si are sustinator pe cifra de afaceri, atunci cer. va fi indepl. ori de ofertant, ori de sustinator(acesta putand fi doar unul singur).d) in asociere si are sustinator pe cifra de afaceri, atunci cer. va fi indepl. ori de asociere prin cumul, ori in intregime de un singur sustinator(acesta putand fi doar unul singur).e)individuala si are si subcontractare, atunci cer. va fi indepl. numai de ofertant.f)in asociere si are si subcontractare, atunci cer. va fi indepl. numai de asociere prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A) Prezentarea Formularului 4P?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? si a Anexei 1 la Formularul 4P din sectiunea VIII ? Formulare, completat in numele ofertantului si trebuie sa cuprinda contractele/lucrarile relevante(atat contractele/lucrarile liderului cat si ale membrilor asocierii) pentru indeplinirea cerinteiminime obligatorii., B)EXP.SIM.1. ?Lista servic. Prest. in ultimii 3 ani pt. cer. exp. sim.? ? F. 5E care sa cuprinda maxim 2 contr. de prestari serv.(SF, SF+PT, PT, PT+DE) in dom. ret. de alim. cu apa, ret. de canaliz. Pt. contr. prez. ca exp. sim., se vor prez. oblig. copii dupa contr., acte adit.(daca e cazul), doc. de rec. sau orice alte doc.justif. care sa confirme datele prez., sau copii de pe parti relevante ale contr.2. ? Exp. sim.?- Form. 5P din Sect. VIII.NOTA: -Daca se depune oferta: a.individ. ? cer. va fi indepl. de ofertant.b. in asoc. -cer. va fi indepl. prin cumul de asoc.c.individ. si are sustin. pe exp. sim. -cer. va fi indepl.ori de ofertant, ori de sustin..d.in asoc. si are sustin. pe exp. sim. - cer. va fi indepl.ori de asoc. prin cumul, ori in intregime de un singur sustin..e.individ. si are si subcontr. - cer. va fi indepl. numai de ofertant.f.in asoc. si are si subcontr.-cer. va fi indepl. numai de asoc. prin cumul., C)Dotare cu personal.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indepl. contr. dispune decel putin: LOT1 , LOT 2, LOT 3-un ing. in specialit. Instalatii in constructii: licentiat al unei fac. de instalatii/constructii.- Un geolog/geofizician- Un topograf-Un economist cu competente in elaborarea de analize cost beneficiuAceleasi cerinte privind calificarea personalului sunt valabile pt. toate cele 3 loturi.PrezentareaFormularului 6 ?Decl. privind efectivele medii anuale alepers. angajatsi a cadrelor de conducerein ultimii 3 ani?si Anexa 1 la F6 ?Decl. privind pers. responsabile direct de indeplinirea contr.?din Sect. VIII ? Formulare, a doc. de atrib. pt. fiecare lot in parte, precum si prezentarea de CV, copie dupa diploma de absolvire, si decl. de disponibilitate.Daca un ofertant participa la 2 sau 3 loturi, personalul va fi mentionat pt. fiecare lot in parte. Persoanele de specialitate mentionate pentru fiecare lot pot fi aceleasi sau pot fi diferite., D)Informatii privind subcontractarea.Prezentarea Formular 9 ? Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze? sau Formularul nr. 19 ? ?Declaratie pe propria raspundere privind subcontractarea?. Cerinta 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu in constructii, sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer