Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LOT 1: ?MODERNIZARE STRADA ION CREANGA, MUNICIPIUL SEBES?, LOT 2: ?MODERNIZARE STRAZI SEBES: ABATORULUI SI SPICULUI, MUNICIPIUL SEBES?


Detaliu pentru invitatia numarul 335846
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sebes
Numar invitatie: 335846/21.09.2012
Denumire contract: LOT1: ?MODERNIZARE STRADA ION CREANGA, MUNICIPIUL SEBES?, LOT2: ?MODERNIZARE STRAZI SEBES: ABATORULUI SI SPICULUI, MUNICIPIUL SEBES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SebesCod fiscal: 4331201, Adresa: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Telefon: +40 258731004, Fax: +40 258734187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Sebes, Romania, cod postal: 515800, telefon: +40 258731004, fax: +40 258734187, persoana de contact: Daniela Beches
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Sebes, str. Piata Primariei, nr. 1, loc. Sebes, jud. Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT1: ?MODERNIZARE STRADA ION CREANGA, MUNICIPIUL SEBES?, LOT2: ?MODERNIZARE STRAZI SEBES: ABATORULUI SI SPICULUI, MUNICIPIUL SEBES?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1: realizarea documentatiilor tehnico economice de proiectare necesare pt. executia lucrarilor de reabilitare a retelei de canalizare menajerasi de modernizare a strazii pt. care se va elabora studiu de fezabilitate, studii de teren(geotehnice si topografice), avize si acorduri.LOT 2: realizarea documentatiilor tehnico economice de proiectare necesare pt. executia lucrarilor de reabilitare a retelei de apasi de modernizare a strazii Abatorului si de reabilitare a retelei de canalizare menajerasi de modernizare a strazii Spicului, pt. care se va elabora studiu de fezabilitate, studii de teren(geotehnice si topografice), avize si acorduri.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 32, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1:320 lei, LOT2:320 lei. Per. de valabilit. a gar. de particip. va fi cel putin egala cu per. de valabilit. a ofertei (120 zile raportat la term. limita de depunere a ofertelor).Gar. de particip. se va constitui prin una din modalitatile: -virament bancar in contul Mun. Sebes RO42TREZ0055006XXX000059 deschis la Trezoreria Sebes, CIF al Mun. Sebes: 4331201-Instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, careseprezintainorig., incuantumulsipentru per. prevazuta in doc. de atrib.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Gar. de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschid. ofertelor.Ofertantii tip IMM care depun 50% din garantie vor anexa scrisorii de gar. de particip. in cf. cu L. 346/2004 si Anexa 1 ? ?Decl. privind incadrarea Intreprinderilor in categoria IMM?? cf. Legii 346/2004.Mun.Sebes are dreptul de a retine gar. pentru particip., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsit.: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie gar. de buna executie in per. de valabilit. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contractului.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.Gar. de particip. se returneaza in cf. cu preved. art. 88 din HG 925/2006.Oriceofertava fi respinsa daca nuesteinsotitadegarantiade participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate, precum si daca este depusa cu 50% si lipseste Anexa 1.
Garantie de buna executie
5% din val. contr. fara TVA. Gar. de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Per. de valabilit. a gar. de buna executie va fi de la data constituirii sumei initiale si pana la data aprobarii documentatiei tehnico-economice.Gar. de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (4) -din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu constituie garantia de buna executie, Mun. Sebes vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl.elig.-neincadr.in art.180 (pt. ofertant/asociat sau tert sustinator daca e cazul)-F12.Decl.neincadr.in art.181(pt. ofertant/asociat sau tert sustinator daca e cazul)?F 23.Certif. constat. taxe si impozite la bugetul general consolidat ANAF privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?cf. cu originalul?- pt. ofertant/asociat. In cazul in care operatorul economic a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta din documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.4.Certif. referitor la plata impozitelor si taxelor locale privind obligatiile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original/copie legalizata/copie lizibila cu?conform cu originalul?-pt. ofertant/asociat. In cazul in care op. ec. a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare(in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu?cf. cu originalul?). Op. ec. care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior solicitate nu fac dovada achitarii taxelor la data ceruta in prezenta documentatie vor fi descalificati din prezenta procedura de achizitie publica.5.Decl. privind neincadr.in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea-Formularului 2A din sectiunea VIII-Formulare. Prezenta declaratie se va completa de catre ofertant, cat si de catre ofertant asociat, subcontractant sau terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Primar ?Adrian Alexandru Dancila;Viceprimar ?Bogdan Adrian;Secretar municipiu ? Cristina Vlad, Director Economic ? Toma Luminita Carmen;Arhitect Sef ?Olteanu Virgil;Sef Serviciu Investitii-Achizitii- Sarbu Maria;Sef Birou Contencios Juridic si Administratie ? Coman Paula;Sef Birou Buget, Finante, Contabilitate, Salarizare ? Bunea Ionel;Sef Birou Colectare Creante Bugetare ? Boca Ioan;Consilieri locali: Besoiu Ioan, Bogdan Adrian, Feneser Gheorghe, Fratila Dan Sebastian, Habean Sorel Virgil, Ispir Constantin, Lupse Ioan George, Mihaltan Cornel, Munteanu Ioan, Nistor Paraschiva, Nistor Dorin Gheorghe, Popiuc Mircea Gheorghe, Radu Cristian, Rodean Ioan, Roncea Radu, Stancu Gligor, Stanciu Ioan Felician, Spatariu Vasile, Serbanescu Radu Calin.6.Certificat de participare.cu oferta independenta-F23. Pt. o asociere, cerinta trebuie indeplinita de liderul asocierii. Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial care sa ateste ca activitatea similara cu obiectul prezentei achizitii este autorizata, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011)Prezentarea F3?Decl. privind cifra de afaceri globala si daca este cazul Anexa la F3- Decl. privind cifra de afaceri globala prezentat de fiecare membru al asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A) Prezentarea Formularului 4Psi a Anexei 1 la Formularul 4P din sectiunea VIII ? Formulare, completat in numele ofertantului si trebuie sa cuprinda contractele/lucrarile relevante(atat contractele/lucrarile liderului cat si ale membrilor asocierii) pentru indeplinirea cerinteiminime obligatorii., B)EXP.SIM.1.?Lista servic. Prest. in ultimii 3 ani pt. cer. exp. sim.? ? F. 5E care sa cuprinda maxim 2 contr. de prestari serv.(SF, SF+PT, PT, PT+DE) in infrastr..de transp. rutier, ret. alim. cu apa, ret. de canaliz., in functie de lotul la care participa. Pt. contr. prez. ca exp. sim., se vor prez. oblig. copii dupa contr., acte adit.(daca e cazul), doc. de rec. sau orice alte doc.justif. care sa confirme datele prez..2. F. 5P ? Exp. sim.? din Sect. VIII. Form. 5P privind exp. sim. pentru contr. nominaliz. in Form. 5E. Form. nr. 5P vor fi insotite si de recomand. de la beneficiari sau de doc. constatator cf. preved. art. 971 din HG 925/2006 din care sa reiese modul de indeplinire a oblig. contr. precum si calificativul d.p.d.v al calitatii. In sit. in care calificativul este necoresp., contr. nu va fi luat in considerare, C)Dotare cu personal.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca pentru indepl. contr. dispune decel putin: LOT1 , LOT 2-un ing. in specialit. drumuri: licentiat al unei fac. de constructii, specialit. C.F.D.P.-Un ing. in specialit. instalatii in constructii: licentiat al unei fac. de constructii/instalatii- Un geolog/geofizician- Un topograf-Un economist cu competent in elaborarea de analize cost beneficiuPrezent. Form. 6 ?Decl. privind efectivele medii anuale alepers. angajatsi a cadrelor de conducerein ultimii 3 ani?si Anexa 1 la F6 ?Decl. privind pers. responsabile direct de indeplinirea contr.?din Sect. VIII ? Formulare, a doc. de atrib. pt. fiecare lot in parte, precum si prezentarea de CV-Formular 7, copie dupa diploma de absolvire, decl. de disponibilitate-Formular 8.., D)Informatii privind subcontractareaFormular 9 ? Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze?. Cerinta 1) Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor., Cerinta 2) Certificat SR EN ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu in constructii, sau echivalente.Certificatele se vor prezenta obligatoriu in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer