Achizitie publica - Lot 1 - Lucrari de modernizare a 13 strazi din Orasul Targu Frumos, judetul Iasi, prin aplicarea unui ?Procedeu pentru realizarea imbracamintilor cailor rutiere pe baza folosirii unui amestec inovativ din agregate minerale si liant compozit ciment-polimer
Detaliu pentru invitatia numarul 327040
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327040/17.05.2012
Denumire contract: Lot 1 - Lucrari de modernizare a 13 strazi din Orasul Targu Frumos, judetul Iasi, prin aplicarea unui ?Procedeu pentru realizarea imbracamintilor cailor rutiere pe baza folosirii unui amestec inovativ din agregate minerale si liant compozit ciment-polimer fara adaos de apa? sau echivalent (terasamente, strat de baza si imbracaminte) si Lot 2 - Lucrari de modernizare a 13 strazi din Orasul Targu Frumos, judetul Iasi (trotuare din pavaj)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TARGU FRUMOSCod fiscal: 4541068, Adresa: str. Cuza Voda, nr. 67, Targu Frumos, Telefon: 0232 717216, Fax: 0232 710330
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lot 1 - Lucrari de modernizare a 13 strazi din Orasul Targu Frumos, judetul Iasi, prin aplicarea unui ?Procedeu pentru realizarea imbracamintilor cailor rutiere pe baza folosirii unui amestec inovativ din agregate minerale si liant compozit ciment-polimer fara adaos de apa? sau echivalent (terasamente, strat de baza si imbracaminte) si Lot 2 - Lucrari de modernizare a 13 strazi din Orasul Targu Frumos, judetul Iasi (trotuare din pavaj)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 - Lucrari de modernizare a 13 strazi din Orasul Targu Frumos, judetul Iasi, prin aplicarea unui ?Procedeu pentru realizarea imbracamintilor cailor rutiere pe baza folosirii unui amestec inovativ din agregate minerale si liant compozit ciment-polimer fara adaos de apa? sau echivalent (terasamente, strat de baza si imbracaminte) si Lot 2 - Lucrari de modernizare a 13 strazi din Orasul Targu Frumos, judetul Iasi (trotuare din pavaj)
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 033, 821 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare pe cele 2 loturi este in valoare de 99.000, 00 lei (Lot 1 Terasamente, strat de baza si imbracaminte - 80.000 lei si Lot 2 Trotuare din pavaj - 19.000 lei).Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, pot constitui garantia de participare si de buna executie in proportie de 50 % din cuantumul precizat mai sus, in conditiile in care prezinta documentele doveditoare potrivit Legii nr.346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin: 1. Ordin de plata, virament in contul RO66 TREZ 4085 006X XX00 0055 deschis la Trezoreria Tg. Frumos, JUDETUL IASI, cod fiscal 4541068. 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Documentele trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: 1) sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; 2) sa fie emisa pentru operatorul economic (ofertant sau asociati) care a depus oferta; 3) sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; 4) sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 5) sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si semnatura autorizata; Atentie : Operatorii economici care vor constitui garantia de participare prin virament bancar trebuie sa efectueze plata astfel incat sumele sa se regaseasca in contul autoritatii contractante pana la data si ora deschiderii ofertelor. Autoritatea contractanta va retine garantia de participare in cazul ofertantului care se va afla in situatiaprevazuta in Art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006.3) fila CEC avalizata de banca, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertei ? in original.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a contractului.Mod de constituire a garantiei de buna executie: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original; sau - retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale; Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1) Formularul. ?Declaratie privind eligibilitatea?In conformitate cu Art. 180 din OUG 34/2006 cu toate completarile ulterioare : - Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Identificarea oricarui neajuns dintre cele definite mai sus, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Atentie! Neindeplinirea oricarei conditii stabilite mai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!In cazul unei asocieri Formularul se va completa de catre fiecare dintre asociati.Cerinta nr. 2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonanta 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Completarea si prezentarea Formularului - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.2. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat.3. Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local.Certificatele se vor prezenta in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? si vor reflecta situatiile obligatiilor de plata si din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerinta nr 3Informatii despre ofertant privind concurentaCerinta minima obligatorie pentru ofertantul principal / asociatiCerinte minime obligatorii: Prezentarea de catre fiecare ofertant/asociat/ societatea mixta/consortiu a declaratiei ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?: Declaratie privind incadrarea la regulile de concurenta completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare;
-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta prevazute la Art. 2 si in Anexa Ordinului nr. 314 din 12 Octombrie 2010, emis de catre Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006. Persoanele implicate in procesul de evaluare a ofertelor, atribuire a contractului sau cu putere de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Gheorghe Tataru - Primar, Afilipoaie Vasile - Viceprimar, Petrica Feopenta - sef birou FCB, Tucan Mihai - secretar.Completarea formularului: Formularul ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta.Cerinta nr. 5) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul din sectiunea Formulare.In cazul asocierii sau subcontractarii, fiecare dintre asociati sau subcontractanti trebuie sa completeze acest formular.AUTORTATEA CONTRACTANTA MENTIONEAZA CA NU ESTE PERMISA COMPLETAREA ULTERIOARA A DOCUMENTELOR PRINCARE SE CONFIRMA INDEPLINIREA CRITERIILOR DE CALIFICARE SI/SAU SELECTIE DECAT IN SITUATIA PREVAZUTA LA ART. 11 ALIN (5) DIN H.G. 925/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. 1.Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatul constatator, in copie "Conforma cu originalul", eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul si asociatii/subcontractantii sai are/au autorizate activitatile necesare indeplinirii obiectului contractului, corespunzatoare lucrarilor achizitionate.La solicitarea Autoritatii Contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta cu privire la existenta codurilor CAEN corespunzatoare poate fi indeplinita prin cumul in cadrulunei asocieri sau a unei subcontractari.In acest caz se prezinta documentele relevante de catre partile implicate in contract.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDocumentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Situatia economico-financiara - cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani fiscaliDeclaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sau alte documente echivalente, Aceste solicitari vin in sprijinul autoritarii contractante in sensul evitarii atribuirii contractelor unor operatori economici al caror volum de activitate nu corespunde dimensiunilor obiectului contractului si/sau indicatoriieconomici din activitatea acestora nu garanteaza buna executie a contractului.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani fiscali trebuie sa fie in valoare de minim 2.000.000 lei fara T.V.A. pentru lotul 1 si in valoare de minim 500.000 lei fara TVA pentru lotul 2., Cerinta 2 - Situatia economico-financiara - bilant contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - in copie ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 aniDeclaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani completata conform formular model nr11. ? in originalSe solicita prezentarea formularului si anexei acestuia cuprinzand lista principalelor lucrari executatein ultimii5 ani. Lista principalelor lucrari executateva contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2 - dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie lucrariDeclaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie lucrari completata conform formular modelnr.10 ? in original., Cerinta 3 - efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereSe solicita completarea formularului - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formular nr. 9 ? in originalSe va prezenta Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului.Operatorul economic va nominaliza echipa responsabila de ducerea la indeplinire a proiectului, cu responsabilitatile fiecaruia, insotita de CV-uri si declaratii de disponibilitate ? in copie conform cu originalul.CV ?urile vor purta numele in clar si semnatura in original si vor avea inscrisa mentiunea: ?Declar pe propria raspundere, cunoscind prevederile Codului Penal ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, Cerinta 4 - Situatia subcontractantilorSe solicita dupa caz, completarea formularuluicu subcontractantii si specializarea acestora, precum si acordul de subcontractare ? formular nr. 12 ? in original., Cerinta 5 - Situatia asociatilorLista asociatilor ? formular 14 ? in original.Nota: - se va preciza cine este leader al asocierii;Atunci cand un grup de operatori economici depune o oferta comuna, la deschidere trebuie sa prezinte acordul de asociere, iar situatia economicasi financiara precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Celelate documente privind calificarea vor trebui prezentate individual de toti operatorii economici asociati.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta /candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Sistemul de management al calitatii ISO 9001Copie semnata si stampilata conform cu originalul a certificatului care demonstreaza implementarea sistemului de management alcalitatii ISO9001 sau echivalent., Sistemul de management de mediu ISO 14001Copie semnata si stampilata conform cu originalul a certificatului care demonstreaza implementarea sistemului de management de mediu ISO14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P(n) = (pret minim/pret(n) ) x punctaj maxim alocat.
Termen de executie, in luni calendaristice
15
Descriere: a)pt. cel mai mic termen de executie se acorda punctajul maxim alocat Sub 1 luna calendaristica nu va fi punctat suplimentar; b)pt. alt termen, punctajul se acorda astfel: P(n) = (termen min/termen(n))x punctaj max alocat. (solicitat maxim 4 luni calendaristice peste care oferta va fi consid. neconforma)
Perioada de garantie a lucrarii, in luni calendaristice
25
Descriere: a) pentru cea mai mare dintre perioade se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; Peste 120 luni calend. nu va fi punctat suplimentar b) pentru alta perioada decat cea prevazuta la lit. a), admisa de comisia de evaluare, punctajul se acorda astfel: P(n) = (perioada(n) /perioada maxima) x punctaj maxim alocat. (solicitat minim 24 luni calend., sub care oferta va fi consid. neconforma)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 11:04