Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LOT 1 - REPARATIE CAPITALA CONDUCTA LEGATURA PADINA;LOT 2-REPARATIE CAPITALA COLECTOR CALATIS-GARBOVI;LOT3-REPARATIE CAPITALA COLECTOR JUGUREANU-CIRESU


Detaliu pentru invitatia numarul 327380
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 327380/21.05.2012
Denumire contract: LOT 1 - REPARATIE CAPITALA CONDUCTA LEGATURA PADINA;LOT 2-REPARATIE CAPITALA COLECTOR CALATIS-GARBOVI;LOT3-REPARATIE CAPITALA COLECTOR JUGUREANU-CIRESU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcamilor, nr. 23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402173, fax: +40 265306340, persoana de contact: Florina Fratila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcamilor, nr. 23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402173, fax: +40 265306340, persoana de contact: Florina Fratila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT 1 - REPARATIE CAPITALA CONDUCTA LEGATURA PADINA;LOT 2-REPARATIE CAPITALA COLECTOR CALATIS-GARBOVI;LOT3-REPARATIE CAPITALA COLECTOR JUGUREANU-CIRESU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatie capitala conducta legatura Padina: gazele produse in structura Padina sunt evacuate catre colectorul de 4? Padina-Jugureanu, reparat recent, printr-un colector de legatura pus in functiune in anul 1978 care in ultima perioada a prezentat frecvente defectiuni. Pentru mentinerea in functiune este necesara reparatia capitala a colectorului.Lucrari propuse: inlocuirea a 700 ml din colector in zona cu cele mai multe defecte si lucrari la rampa colectoare gaz la grup 2 Padina.Reparatie capitala colector Calatis Garbovi: gazele produse in structura Garbovi sunt evacuate catre panoul de predare printr-un colector de 10? pus in functiune in anul 1965 care in ultima perioada a prezentat frecvente defectiuni. Pentru mentinerea in functiune este necesara reparatia capitala a colectorului.Lucrari propuse: inlocuirea a 250 ml din colector si dezafectarea colectorului existent.Reparatie capitala colector Jugureanu-Ciresu: gazele produse in structura Jugureanu sunt predate printr-un colector pus in folosinta in anul 1969 care in ultima perioada a prezentat frecvente defectiuni. Pentru mentinerea in functiune este necesara reparatia capitala a colectorului.Lucrari propuse: inlocuirea a 6900 ml din colector in zona cu cele mai multe defecte si dezafectarea colectorului existent.
II.1.6) CPV: 45231111-6 - Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 214, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare : Lot 1 ? 3.250 lei;Lot 2 ? 1.800 lei;Lot 3 ? 7.000 lei.Perioada de valabilitate a gar.part.: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.1. Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare la licitatie se va prezenta, la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a. Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.b.SGB in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 8 ), in original.SGB vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c.Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures ;CUI 14056826;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere( art. 33, alin. din HG 925/2006).Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GP in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei .d) in masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 si L 279/2011, adica : lot 1 ? 3.250 lei; lot 2 ? 1.800 lei; lot 3 ? 6.489 lei.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? forma la zi , dupa cum urmeaza : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? actualizata prin HG 1045/2011Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa Formularul nr.1 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Se va completa Formularul nr. 1 BDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 si Legea 279/2011 care modifica si completeazaOUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Marcel Budan, Victor Banu, Claudiu Ilinca- Se va completa Formularul nr. 1 CCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010-Se va completa Formularul nr.1 D Persoane juridice/fizice romane- Certificat constator emis de ONRC valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .Autorizatii de specialitate- Societatile ofertante vor prezenta autorizatii: - ANRE conform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale valabile la data deschiderii ofertelor;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Formularul nr.2.Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani( 2008, 2009, 2010). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi nivelul minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati 2011, 2010, 2009. Nivelul minim impus este: Lot 1 ? 650.000 leiLot 2 ? 360.000 leiLot 3 ? 5.481.000 leiPentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR/BCE.2008-1euro=3, 6827 lei;2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 2099 lei; 2011- 1 euro=4, 2379 lei., Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organismul competent, forma prescurtata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa Formularul 3-Se va prezenta o lista cu principalele lucrari similare prestate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Se va completa Formularul 4Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, prezentarea unui contract de executie lucrari similare( parti relevante ale contractului) care are o valoare egala sau mai mare decat : LOT 1 ? 162.500 lei.LOT 2 ? 90.000 leiLOT 3 ? 600.000 leiPentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita copie dupa parti relevante ale contractului si dovada indeplinirii acestuia.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privitoare la experienta similara trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul dinasociati., Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant ( ex. Document constatator conf. Art.97^1 din HG 925/2006)din partea unui/unor beneficiari privind executia de lucrari similare celor supuse prezentei achizitii., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va completa Formularul 5., Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va completa Formularul 6., Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa Formularul 7.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Se solicita, la incheierea contractului, acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica., Atestat MECMApentru un responsabil tehnic cu executia, grupa 062 sau CA 11 conform legii 440/2002, privind calitatea lucrarilor de montaj pentru utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale si Ordinul MECMA nr.364/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de atestare tehnico-profesinala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabili tehnici cu executia si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale Persoanele fizice sau juridice care executa lucrari, conform Ordinului nr.876/2004 privind autorizarea activitatilor cu impact asupra mediuluise obliga: - pe perioada derularii lucrarilor, sarespecte prevederile autorizatiei de mediu eliberata de catre autoritatile de mediu pentru obiectivul respectiv;
- pentru orice poluare generata in aceasta perioada, vor suporta valoarea sanctiunilor aplicate de catre autoritatile de mediu., Certificat de asigurare a calitatiiISO 9001 /2000 sau echivalent- copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?, Certificat de mediu conformISO 14001/2004 sau echivalent ? copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este publicata in prezenta invitatie de participare la Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer