Achizitie publica - LOT 1 ? Alimentare cu energie electrica ICER-TM - partea ENEL; LOT 2 ? Alimentare cu energie electrica ICER-TM - partea beneficiar cuplarea cladirii si a sistemului energetic nou, la sistemul energetic national
Detaliu pentru invitatia numarul 343031
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343031/22.02.2013
Denumire contract: LOT 1 ? Alimentare cu energie electricaICER-TM- partea ENEL; LOT 2 ? Alimentare cu energie electricaICER-TM- partea beneficiar cuplarea cladirii si a sistemului energetic nou, la sistemul energetic national
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 256403035, fax: +40 256403153, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN TIMISOARA - RECTORAT, P-ta Victoriei nr.2, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT 1 ? Alimentare cu energie electricaICER-TM- partea ENEL; LOT 2 ? Alimentare cu energie electricaICER-TM- partea beneficiar cuplarea cladirii si a sistemului energetic nou, la sistemul energetic national
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 ? Alimentare cu energie electricaICER-TM- partea ENEL ? conform memoriu tehnic si liste cu cantitati de lucrariLOT 2 - Alimentare cu energie electricaICER-TM- partea beneficiar cuplarea cladirii si a sistemului energetic nou, la sistemul energetic national ? conform memoriu tehnic si liste cu cantitati de lucrari
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 926 - 581, 818.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de : LOT 1 ? 2200 lei; LOT 2 ? 8300 lei; LOT 1+ LOT 2 - 10500 lei- virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractantesau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea garantiei este de minim 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.- In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractantava retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conformArt. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Echivalenta leu /euro la cursul BNR dindata de 07.02.2013 de 4, 4106 lei/1 euro.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului;
- Garantie de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% di pretul contractului, conform art.90, alin. (3), din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 actualizata2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 actualizata3.Certificat / certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor emis de Autoritatea Publica Locala? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata4. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilataSe va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.6.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.LISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARAProf.univ.dr.ing. Viorel-Aurel Serban RectorProf.univ.dr.ing. Corneliu- Mircea Davidescu ProrectorProf.univ.dr.ing.Marius- Emil Otesteanu ProrectorProf.univ.dr.ing. Mircea Popa ProrectorConf.univ.dr.ing. Daniel Dan ProrectorDr.ing. Florentiu Staicu Director General AdministrativProf.univ.dr.arh. Smaranda - Maria Bica Decan Facultatea de ArhitecturaProf.univ.dr.ing. Horia Ciocarlie Decan Facultatea de Automatica si CalculatoareProf.univ.dr.ing. Nicolae Vaszilcsin Decan Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria MediuluiProf.univ.dr.ing. Gheorghe Lucaci Decan Facultatea de ConstructiiProf.univ.dr. ing. Ivan-Iuliu BogdanovDecan Facultatea de Electronica si TelecomunicatiiProf.univ.dr.ing. Petru AndeaDecan Facultatea de Electrotehnica si ElectroenergeticaLector.univ.dr. Mirela-Cristina Pop Decan Facultatea de Stiintele ComunicariiProf.univ.dr.ing. Monica Petrea - Izvercian Decan Facultatea de Management in Productie si TransporturiProf.univ.dr. ing. Inocentiu ManiuDecan Facultatea de MecanicaConf.univ.dr.ing. Virgilius - Caius Panoiu Decan Facultatea de Inginerie HunedoaraEc. Florian Miclea Director Directia Financiar ContabilaIng. Dorina Ruset Director Directia Resurse UmaneIng. Cristian Telescu Director Directia TehnicaStudent Norbert KazamerConsilier in Consiliul de AdministratieIng Dana Suba Sef Serviciu Achizitii PubliceIng. Maria FilipescuSef Birou Achizitii Lucrari si ServiciiIng. Claudia Micea Sef Birou Achizitii ProduseEc. Daniela Hudac Sef Birou ContabilitateEc. Cristiana Marchis Sef Birou FinanciarCj. Constantin Alecsa Consilier juridicProf.univ.dr.ing. Petru Negrea Responsabil financiar Proiect ICER-TMProf.univ.dr.ing. Lucian Rusnac Responsabil tehnic Proiect ICER-TMProf.univ.dr.ing. GhezaBandur Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului 1.Certificat constatator emis de ORC care sa ateste ca ofertantul are ca obiect de activitate lucrari de instalatii electrice ?in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata2. Atestat ANRE de tip C2A sau echivalent, aferent lucrarilor ce se vor executa in carul contractului, copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.3. Atestat ANRE pentru incercari de echipamente si instalatii electrice, copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (lucrari similare obiectului achizitiei) ? in original, 2.Experienta similara ?lucrari de medie tensiune ? post de transformare;Lot 1 - se va prezenta cel putino lucrare similara (echipare post transformare energie electrica) in valoare de minim 111.000 lei, insotita de certificari de buna executie alaturi de recomandare/ proces-verbalde receptie la terminarea lucrarilor / parti relevante din contractul de lucrari., 3.Declaratie privind personalulmuncitor despecialitate - legitimatie ANRE pentru personalul muncitor de specialitate declarat, aferenta lucrarilor ce se vor executa in cadrul contractului, copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semnata si stampilata.- declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de ca re dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului insotita de anexa, 4.In cazul asocierii se va prezenta acordul de acociere, 5. In cazul subcontractarii se va prezenta o lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 6. Declaratie privind persoanele responsabile cu executia lucrarilor ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 12:09