Achizitie publica - Lot 1- Consultanta in domeniul managementului si Lot 2 - Supravegherea lucrarilor de constructii
Detaliu pentru invitatia numarul 256677
Comuna Halmagiu (Primaria Comunei Halmagiu)
Cod de identificare fiscala: 3520300
Adresa: Str. Primariei, Nr. 9, Jud. Arad, Halmagiu
Telefon: 0744.621.993
Fax: 0257.319.244
Denumire invitatie: Lot 1- Consultanta in domeniul managementului si Lot 2 - Supravegherea lucrarilor de constructii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71310000-4 - Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Lot 1- Consultanta in domeniul managementului investitiei pe perioada implementarii proiectuluisi Lot 2 - Supravegherea lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pe perioada implementariiPROIECTULUI INTEGRAT: " EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA, CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE IN HALMAGIU; MODERNIZARE SI REABILITARE STRAZI IN HALMAGIU; CONSERVAREA OBICEIURILOR TRADITIONALE IN COMUNA HALMAGIU PRIN DOTARE CU TEHNICA DE SONORIZARE SI SCENA PENTRU DESFASURAREA TARGULUI TRADITIONAL DE PRODUSE, SERVICII SI FOLCLOR, JUDETUL ARAD"Cod CPV71310000-4 REV.2Servicii de consultanta in domeniul ingineriei si al constructiilor71247000-1 REV.2Supraveghere a lucrarilor de constructii
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 10.06.2010 18:12
Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA HALMAGIUstr. Primariei, nr.9, Comuna Halmagiujudetul Arad, cod postal 317160Tel.0257-319.111Fax.0257-319.244
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA HALMAGIUstr. Primariei, nr.9, Comuna Halmagiujudetul Arad, cod postal 317160Tel.0257-319.111Fax.0257-319.244
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 170, 273 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
DeclaratiieligibilitateaForm 12A;Declaratia neincadrarea art. 181 OUG 34/2006 Form12B Certifatestfiscala a tx si imp de stat si locale;Cert constatO R C, val 30 zi;fisa de inform general, bilantul 2007, 2008, 2009;Pt lot 1: Cifra de af 150.000 lei.PtLot 2: Cifra de af 180.000 lei.Profit net 2009sa fie poz;princip serv executin ultim 3ani, form 12E;Exp similar-un contract final sau derulare ultim3ani: prest serv consult management investitie cel putin val estimat;prestserv suprav prin dirig de santiercel putin val estimat;Efectiv medii an pers angaj cadre cond in ult 3 ani;Form 12;List pers cheie-Lot 1-include in echip consult, minim 2 exp, ing cu ss;atestatde consult in management;
-Lot 2- include in echip dirig santier, minim 2 exp, ing cu ss ;Autoriz dirig santier ptlucr tehnicoedilitar, de alim cu apa si canal;lucrari de const : drum pod;Ptserv consultant si serv de supravlucrari de const prin dirig de santier, resp ISO 9001, 14001, 18001 pt fiecare lot in parte
Documentatia de atribuire cu caietele de sarcini si formularele necesare depunerii ofertei se regasescintr-un fisier atasat prezentei invitatii de participare la cererea de oferta.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere oferta tehnico-economic
100
Descriere: Factori de evaluare: pondere: 1. Pretul ofertei : P1 60 puncte;2. Organizarea si metodologia aplicata: P2 25 puncte;3. Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului: P3 15 puncte;Total 100 punctePunctajul total acordat fiecarei oferte se calculeaza pe baza formulei: PTotal= P1 + P2 + P31. Pretul ofertei 60 puncte2. Organizarea si metodologia aplicata, total, 25 punctedin care: -organizare si planificare in timp a activitatilor pe duratacontractului 2 puncte-prezentarea graficului de prezenta pe santier 15 puncte-sistem propus pentru raportarea si sistemul de comunicare 8 punctecu autoritatea contractanta3. Gradul de intelegere a obiectivelor proiectului, din care: 15 puncte-prezentarea aspectelor esentiale in indeplinirea contractului 5 puncte-identificarea riscurilor, recomandarieliminarea riscurilor fara a afecta cerintel din caietul de sarcini 10 puncteTOTAL: 100 puncte