Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LOT 1- LAVETE ; LOT 2- PROSOAPE


Detaliu pentru invitatia numarul 321862
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 321862/14.03.2012
Denumire contract: LOT 1- LAVETE ; LOT 2- PROSOAPE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Salcamilor , nr. 23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 0265402173, fax: +40 0265306340, persoana de contact: Florina Fratila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Salcamilor , nr. 23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 0265402173, fax: +40 0265306340, persoana de contact: Florina Fratila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT 1- LAVETE ; LOT 2- PROSOAPE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROSOAPELE de bumbac fac parte din categoria materialelor igienico-sanitare care se acorda gratuit salariatilor din cadrul SNGN Romgaz SA, in conformitate cu prevederile Legii 319/2006, art. 15 si Normei Metodologice de aplicare a legii SSM art. 46, pct. 2 si 3 materiale cuprinse in Contractul Colectiv de Munca la art. 76, par. 2 .LAVETELE din bumbac sunt necesare in desfasurarea activitatiilor de revizie si reparatii curente din cadrul sectiilor de productie si statiilor de comprimare din cadrul sucursalei.
II.1.6) CPV: 19212310-1 - Articole din panza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 26, 354 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. gar. de particip.: Lotul1?30lei;Lotul2?30lei( art. 86 din HG 925/2006).Per. de valabil. a garan. pt. partic.: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.; Mod. de constit. a gar. de partic.: Gar. de particip. la cer. de oferte se va prezenta, la deschid. sedintei, va fi exprim. in lei si poate fi constit. in urmat. forme: - Scris. de gar. bancara in favoarea autorit. contractan.(conform Formular7).Scris. de gar. bancara vor fi elab. de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.-Instrum. de garantare emis in condit. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asigurari.-OPvizat de banca in contul autorit. contractante.Ordin. de plata va fi completat cu denum. licit.;RO60BTRL02701202167346XX-Banca Transilvania Tg.Mures;RO77BPOS27006862881RON01-Banca Bancpost SA Sucursala Tg.Mures ; RO42RNCB0188034961140001 BCR Tg.Mures;RO14056826;Foarte important!Docum.(1) care atesta constit. garant. de partic.(in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregis. la secretariat odata cu aceasta.In int. plic. mare netransp. va fi pusa dovada in original, daca este scris. de garan. bancara.In cazul in care garan. de partic. este platita jumatate se face dovadaca operat. econ. este IMM(se pune deasemenea copie(2) la vedere).Lipsa(1)si2(unde este cazul) de pe plicul exterior duce la respingerea ofertelor in conformitate cu art.33 alin3 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.b) Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 din H.G. 925/2006 ? actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr.1 ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat - Se va completa Formularul nr.1BDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 - persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Marcel Budan, Victor Banu - Se va completa Formularul nr. 1 CCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010- Se va completa Formularul nr.1 D Persoane fizice /juridice romane - Certificat constator emis de ONRC(copie conform cu originalul)din care sa reiasa obiectele de activitate. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.2.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul 4.Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant( ex. Document constator conf. Art.97^1 din HG 925/2006).Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunereaunui contract de furnizare deproduse similaredin ultimii 3 ani cu o valoare egala sau mai mare deLotul1 ? 7.500 leiLotul 2 ? 5.700 leiSe solicita o copie dupa parti relevante din contractul care sa sustina experienta similara.Subcontractantul nu poate sustine cerinta privind experienta similara.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale-Formular 5., MOSTRE ( cate o bucata din fiecare lot ofertat , etichetat cu denumirea ofertantului)La deschidere se va prezenta obligatoriu de catre ofertanti mostre din fiecare lot ofertat. Mostrele trebuie sa corespunda celor solicitate prin caietul de sarcini .Aceasta se transmite fizic o data cu oferta si va fi transmisa separat cu inscriptia ? MOSTRA?., Se va prezenta obligatoriuFormularul nr.6a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Se solicita, la incheierea contractului, acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Pers.functii conducere: Marcel Budan, Victor Banu, Ilinca Claudiu;Gar.part.: lot1-30 lei;lot2-30lei;Fisa de date si caietul de sarcini sunt atasate prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 12:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer