Achizitie publica - Lot 1 -Racorduri fitinguri, Lot 2 -Flanse, Lot 3 -Coturi, profile T si accesorii de tevarie
Detaliu pentru invitatia numarul 348240
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348240/10.06.2013
Denumire contract: Lot 1 -Racorduri fitinguri, Lot 2 -Flanse, Lot 3 -Coturi, profile T si accesorii de tevarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402177, fax: +40 265306340, persoana de contact: Alexandra Dobre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lot 1 -Racorduri fitinguri, Lot 2 -Flanse, Lot 3 -Coturi, profile T si accesorii de tevarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Racorduri-fitinguri, flanse, coturi profile T si accesorii de tevarie sunt utilizate la modernizari si la intretinerea diferitelor instalatii tehnologice de la Sectiile de Productie si de la Statiile de Comprimare.Valoarea estimata: 36.495 lei, lot 1 -24.580 lei, lot 2 -3.145 lei, lot 3 -8.770 lei.
II.1.6) CPV: 44167100-9 - Racorduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 495 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: lotul 1- 491 lei, lotul 2- 62 lei, lotul 3- 175 lei.Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertei.Garantia este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86 (1) si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare este: RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania, RO 14056826.Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie autoritatea contractanta va retine contestatarului, din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 in cuantum de ? nu se retine.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare de produse va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare de produse. b)Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 ?forma la zi, dupa cum urmeaza: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin.(2)?(4) din HG 925/2006 -actualizata, se aplica in mod corespunzator si alin.3 din HG 925/2006 ?actualizata prin HG 1045/2011.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Formularul 2).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.(Formularul 3).Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeaza OUG 34/2006 -persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: dl.Pantelimon Avram ? director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg.Muresdna.Caraivan Viorica ? director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg.Muresdl.Mircea Lucian Barsan ? Director Departament Tehnic ? Achizitii SNGN Romgaz SA Mediasdl.Claudiu Ilinca ? consilier juridicdl.Victor Banu ? presedinte comisiedl.Ovidiu Ciurca - membrudna.Camelia Pop ? membrudl.Stelian Suceava ? membrudl.Fazakas Istvan ? membrudl.Calin Baraian ? membrudra.Alexandra Dobre - membru (Formularul 4).Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinu ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formularul 5). Pentru persoane juridice/fizice romane - cerinta obligatorie - Certificat constator emis de ONRC (copie cu specificatia ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine - cerinta obligatorie - Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media anuala a cifrei de afaceri globale -Ofertantul va prezenta obligatoriu media anuala a cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani.Operatorul economic trebuie sa aiba o medie anuala a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim: Lotul 1 ?49.160 lei, Lotul 2 ?6.290 lei, Lotul 3 -17.540 lei.Se va prezenta orice document disponibil care sa demonstreze cerinta solicitata. Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati din care sa rezulte ca s-au livrat produse similare in baza a cel putin un contract in valoare de minimum: pentru Lotul 1 - 12.900 lei, pentru Lotul 2 - 1.572 lei, Lotul 3 - 4.385 lei. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Informatii privind asocierea.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 13:39