Achizitie publica - LOT 1- Reparare conducta aductiune (A.P.I.) ? Etapa II-a SCN Pitesti ; LOT 2- Reparare trotuare si defrisare suprafatadin jurul cladirilor?Etapa I SCN Pitesti
Detaliu pentru invitatia numarul 339021
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339021/07.11.2012
Denumire contract: LOT 1- Reparare conducta aductiune (A.P.I.) ? Etapa II-a SCN Pitesti ; LOT 2- Reparare trotuare si defrisare suprafatadin jurul cladirilor?Etapa I SCN Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA N. IORGA, NR. 1, DR. TR. SEVERIN, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250545, fax: +40 252323685, persoana de contact: REGISTRATURA / BIROUL REPARATII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA N. IORGA, NR. 1, DR. TR. SEVERIN - SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT 1- Reparare conducta aductiune (A.P.I.) ? Etapa II-a SCN Pitesti ; LOT 2- Reparare trotuare si defrisare suprafatadin jurul cladirilor?Etapa I SCN Pitesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1- Reparare conducta aductiune (A.P.I.) ? Etapa II-a SCN Pitesti ;LOT 2 - Reparare trotuare si defrisare suprafatadin jurul cladirilor ? Etapa I SCN Pitesti, -Caiete de sarcini cod document 5-5031/CSsi 5-5040/CS, atasate in SEAP.
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 343, 647 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP: 24257, 12 lei. pentru lotul 1 si 2615, 82 pentru lotul 2Pt.IMM-uri GP -50%. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, prezentata in original ? formular IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.GP se constituie la alegere, prin: virament bancar in contulR.A.A.N., cont IBAN: RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti, ?instrument de garantare (Formular SGB) emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantul a depus o contestatie la C.N.S.C., iar aceasta a fost respinsa. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4992, 85 lei pentru lotul 1 si 1307, 91 lei pentru lotul 2, conform prevederilor art. 278^1, alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE 10%(5%-IMM)din val.contract.fara TVA.GBE a contract.se const.prin doua instr.de garantare(For.GBE)emise in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.asig, prezentat de exec.in original, in termen de 15 zile calend.de la semn.si inreg. contract. la sediul achizit, care se vor constitui ca anexa la contract, un instr.pt partea de 70% din val.contract.si un instr.pt.partea de 30% din val.contract.GBE trebuie sa fie irevocabila.Valabilitatea instr. garantare pt partea de 70% trebuie sa fie egala cu perioada contract, iar valab.instr.de garantare pt partea de 30% trebuie sa fie egala cu perioada de garantie a lucrarilor. Achizitorul are obligatia de a elib. GBE: 70%din val.GBE, in termen de 14 zile de la data incheierii p-verbal de receptie la term. lucrari., daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt vicii ascunse este minim.Restul de 30%, la exp. perioadei de garantie a lucrari., pe baza p-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006Se va completa si prezenta Formular nr. 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea? in originalConditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tert sustinatornu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Nota: a. Acestdocument nu se solicita eventualilor subcontractantib. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), fiecare operator economic (asociat) are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Se va completa si prezenta Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - in original.Documente de confirmare: Pentru persoane juridice/fizice romane?Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .?Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) caretrebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).In cazul existentei unor datorii, ofertantii vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice /fizice straine: ?Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Nota: a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare operator economic (asociat)b) Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.c) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181din ordonanta, nu se solicita a fi indeplinite de eventualii subcontractanti.Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Se va completa si prezenta Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006? - in original.Nota: 1. Vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti ofertantii/ candidatii/ofertantii asociati/tertii sustinatori/subcontractantiiparticipanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire2. Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinator/Subcontractant care are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire.3. Persoanele cu functii de decizie din cadrul REGIEI AUTONOME PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Gheorghe DULCEA ? Director General ? R.A.A.N.Marian MARCU ? Director Directie Tehnica ? R.A.A.N.Mariana SIMION ? Director Directie Economico-FinanciaraCornelia BLINDU ? Sef Serviciu Economico-FinanciarIulian RAICU?Sef Serviciu Contencios JuridicAngelica POPESCU ?Sef Serviciu Achizitii PubliceGabriel STEFANA - Sef Birou Reparatii ? R.A.A.N.-ex.Stefan MOACA - Sef Birou Investitii - SCN PitestiNicolae IONEAN - Sef Sectie - SCN PitestiConstantin ANDRONE - Sef Serviciu - SCN PitestiDiana POPESCU- Biroul Reparatii ? R.A.A.N.-ex.Mircea VASILUTA - Serv. Financiar- Contabil ? R.A.A.N.-exLucian RAVEANU - Serv. Cont.-Juridic ? R.A.A.N.-ex.Livia DOROBANTU- Serv. Achizitii Publice ? R.A.A.N.-ex.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010)Se va completa si prezenta Formular nr. 4 ? ?Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta?, in originalCerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentare ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?-FormularCP Cerinta nr. 1Declararea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Modalitatea de indeplinire: Pentru persoane juridice/fizice romanePrezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile cuprinse in sertificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertalor.-se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata« coform cu originalul ».Conditie de calificare: Din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluitrebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Pentru persoane juridice /fizice strainePrezentare documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.Note: a) In urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a transmite la solicitarea autoritatii contractante Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original sau copie legalizata.b) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferte in asociere), fiecare operator economic are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c) Documentele privind Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre tertul/tertisustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani minim un contract, care a avut ca obiect executia de lucrari similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie. Nota: Sintagma ?duse la bun sfarsit" va fi interpretata in conformitate cu prevederile ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011., Cerinta nr. 3Informatii privind dotarea tehnica: ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?, Cerinta nr. 4Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;cuanexe: 1.CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica? in copie certificata conform cu originalul.2.Documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitatile declarate in CV-urile prezentate (Atestate, autorizatii, contracte de munca, etc.)., Cerinta nr. 6Declaratie privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, Cerinta nr. 7Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului (daca este cazul), incheiat in forma autentica, conform art.190 alin.(2) din OUG 34/2006, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Cerinta nr.8Informatii privind asocierea (daca este cazul)Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, inregistrare si la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte., Cerinta nr.9Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul) Cerinta nr. 1Informatii privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentOfertantii care se afla in curs de recertificare privind implementarea Sistemului de Management conform standardului ISO 9001, pot fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor., Cerinta nr. 2informatii privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu, in conformitate cu standardul roman SR EN ISO 14001:2005 sau echivalentOfertantii care se afla in curs de recertificare privind implementarea Sistemului de Management conform standardului ISO 14001, pot fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor..
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP ATASAT PREZENTEI INVITAII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 08:53