Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LOT 1: MODERNIZARE STRADA CHEIA - INCLUSIV CANALIZARE (proiectare si executie); LOT 2: MODERNIZARE STRADA VARFUL CU DOR (proiectare si executie)


Detaliu pentru invitatia numarul 337001
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PLOIESTI
Numar invitatie: 337001/08.10.2012
Denumire contract: LOT 1: MODERNIZARE STRADA CHEIA - INCLUSIV CANALIZARE (proiectare si executie); LOT 2: MODERNIZARE STRADA VARFUL CU DOR (proiectare si executie)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PLOIESTICod fiscal: 2844855, Adresa: Bulevardul Republicii nr. 2, Ploiesti, Telefon: 0244516699, Fax: 0244513829
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REPUBLICII NR. 2, INTRAREA C, PLOIESTI, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244/516699/480, persoana de contact: RERGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI PLOIESTI, SALA DE SEDINTE, ETAJ 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT 1: MODERNIZARE STRADA CHEIA - INCLUSIV CANALIZARE (proiectare si executie); LOT 2: MODERNIZARE STRADA VARFUL CU DOR (proiectare si executie)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza lucrari (inclusiv proiectare) de modernizare, inclusiv canalizare si racorduri de canalizare pe strada Cheia, si lucrari (inclusiv proiectare) de modernizare pe strada Varful cu Dor, conform solutiilor aprobate din Studiile de Fezabilitate.Lucrarile de canalizare pentru Lotul 1 (strada Cheia), constau in: -realizarea unei retele de canalizare cu Dn=315 mm, in lungime de 128 ml, ce se va executa din tuburi PVC KGD=315x7, 7 SN4. Imobilele amplasate pe acesata strada vor fi racordate la reteaua de canalizare prin intermediul racordurilor de canalizare, ce se vor executa din tuburi PVC KGD=160x4mm. Racordarea la reteaua de canalizare municipala se va face prin intermediul canalului existent Ov 1200/1800, de pe strada Bobalna, in caminul de vizitare existent la intersectia cu strada Veronica Micle.Lucrarile de modernizare strazi pentru cele 2 loturi, constau in: -realizarea sistemului rutier al carosabilului si al trotuarelor, montarea bordurilor mari 20x25 cm, pe fundatie de beton 15x30 cm. Accesele in curtile riveranilor si in garaje se vor realiza prin montarea bordurilor denivelat fata de carosabil cu 1-2 cm.
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 369, 186 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: LOT 1:6094, 16 leiLOT 2:1289, 56lei- Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor.- Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila. Pentru scrisoare de garantie de participare se va utiliza modelul de formular anexat Fisei de date. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Pentru virament bancar se va utiliza contul Municipiului Ploiesti: RO23TREZ5215006XXX000128 deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal: 2844855. Autoritatea contractanta va retine integral garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si parte din garantia de participare, respectiv suma de 3047, 08 lei pentru Lotul 1 si 644, 78 lei pentru Lotul 2, in cazul prevazut de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise adresate Serviciului Achizitii Publice si Contracte, in maxim 3 zile de la finalizarea perioadei de contestare, daca nu a intervenit suspendarea procedurii.
Garantie de buna executie
- Cuantum: pentru fiecare dintre cele 2 loturi, 10% din valoarea contractului, fara TVA;
-Forma de constituire: conform prevederilor art. 90 alin.(1) - alin.(3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; - Dovada constituirii garantiei de buna executie se va face in termen de 3 zile de la data inregistrarii contractului la autoritatea contractanta. In cazul in care ofertantul nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (eligibilitate si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006): - completarea si prezentarea Formularului 1 privind situatia personala a ofertantului;
- prezentareacazierului judiciar/certificat echivalent pentru operatorul economic;
- completarea si prezentarea Formularului 1a (Declaratie privind eligibilitatea)- prezentarea certificatelor constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente din luna luna anterioara celei in care se depun oferteleImpozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care se face dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: - completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul IULIAN BADESCU - Primarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul IULIAN LIVIU TEODORESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-nul RAUL ALEXANDRU PETRESCU - Viceprimarul Municipiului Ploiesti;
- d-na Anca Agapie - Administrator Public al Municipiului Ploiesti;
- d-na Oana Cristina Iacob - Secretar Municipiul Ploiesti;
- d-na Mihaela Iamandi ? Director Executiv Directia Tehnic Investitii;
- d-l Liviu Gheorghiu - Sef Serviciu Dezvoltare Cai Rutiere si Retele Edilitare;
- d-na Simona Albu - Director Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Florina Popescu - Director Executiv Adjunct Directia Administratie Publica, Juridic Contencios, Achizitii Publice, Contracte;
- d-na Corina Ilinca - Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte.- Consilieri locali: Bazavan Iolanda, Bazavan Larisa, Bolocan Iulian, Botez George Sorin Niculae, Bozianu Nicoleta Catalina, Constantin Silviu Sorin, Dragusin Paulica, Dumitru Cristian, Eparu Ion, Horghidan Costel, Ionita Dan Aurel, Lupu Adrian Gelu, Mitu Augustin Constantin, Neagu Daniel Puiu, Nicolae Alexandri, Palas Alexandru Paul, Pana George, Petrescu Raul Alexandru, Popa Constantin, Popa Gheorghe, Sirbu Simion Gheorghe, Stanciu George, Stanciu Marilena, Socoleanu Marcel Radu, Teodorescu Iulian Liviu, Ursu Razvan Ion, Viscan Robert Ionut.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: - completarea si prezentarea Formularului 3, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. Persoane juridice/fizice romane: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor si executia lucrarilor supuse ofertarii (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.- prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Lotul 1: Valoareacifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 600.000 lei.Lotul 2: Valoareacifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 120000 lei.Se va prezenta: -Fisa de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani.- bilanturile/balantele/alte documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia si Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, Lotul 1 - Executarea in ultimii 5 ani, in baza a maxim 3 (trei) contracte, de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare cumulata de minim 275000lei, fara TVA.Lotul 2 - Executarea in ultimii 5 ani, in baza a maxim 2 (doua) contracte, de lucrari similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare cumulata de minim 58000lei, fara TVA.Pentru fiecare lot, experienta similara poate fi dovedita si prin contract/contracte care au ca obiect proiectarea+executia de lucrari similare, cu respectarea valorilor minime mentionate.-se vor prezenta: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si mentioneaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Lotul 1 - Prestarea in ultimii 3 ani, in baza a maxim 3 (trei) contracte, de servicii similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare cumulata de minim 27000 lei, fara TVA.Lotul 2 - Prestarea in ultimii 3 ani, in baza a maxim 2 (doua) contracte, de servicii similare celor ce fac obiectul prezentului contract in valoare cumulata de minim 4500 lei, fara TVA.Pentru fiecare lot, experienta similara poate fi dovedita si prin contract/contracte care au ca obiect proiectarea+executia de lucrari similare, cu respectarea valorilor minime mentionate.-se vor prezenta: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si mentioneaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Declaratia si Lista serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, calculati anterior datei limita de depunere a ofertelor, Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului, Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/document echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii., Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 14000/echivalent pentru lucrarile supuse ofertarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer