Achizitie publica - LOT 1 ?Retea de canalizare tronson 1 + statie de epurare? , LOT 2 ? Retea de canalizare tronson 2?
Detaliu pentru invitatia numarul 343486
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343486/06.03.2013
Denumire contract: LOT 1 ?Retea de canalizare tronson 1 + statie de epurare? , LOT 2 ? Retea de canalizare tronson 2?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MATEESTICod fiscal: 2541347, Adresa: COM.MATEESTI, SAT GRECI, JUD.VALCEA, Mateesti, Telefon: 0724933337, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.MATEESTI, SAT MATEESTI, JUD.VALCEA, Mateesti, Romania, cod postal: 247340, telefon: +40 250869601, fax: +40 250869601, persoana de contact: ALEXIE VALERIAN ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MATEESTICOMUNA MATEESTI, SAT MATEESTI, JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT 1 ?Retea de canalizare tronson 1 + statie de epurare? , LOT 2 ? Retea de canalizare tronson 2?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT I ? Se propune realizarea partiala a sistemului de canalizare respectiv epurarea apelor uzate a comunei.Solutia tehnica ce va fi propusa a se adopta la nivelul localitatii, va fi astfel: - Sistem de canalizare vacuumatica- statia de epurare, cu o capacitate de 400 mc/ zi.- Pentru canalizarea menajera s-a ales o solutie moderna de colectare a apelor uzate pe principiul vacuumatic, asigurand conditii semnificativ superioare din punctul de vedere al protectiei mediului precum si scaderea costurilor de investitie cu reteaua de canalizare. Sistemul de canalizare se va realiza pe o lungime totala de 5150 ml. S-au stabilit traseele reprezentative, astfel incat la finalextinderea la 100% sa fie cat mai fezabila cu conectare directa la reteaua construita initial prin prezentul proiect.In cadrul Devizului General al lucrarii sunt prevazute Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 226.256 lei.Total executie lucrari = 3.563.319 lei (fara Cheltuieli diverse si neprevazute)Valoare estimata proiectare = 69.436leiTotal executie + proiectare = 3.563.319 + 69.436 = 3.632.755 lei (fara Cheltuieli diverse si neprevazuteLOT II - Reteaua de canalizare in lungime de 10940 mlse propune sa se amplaseze pe o parte a drumurilor judetene si pe ulitele din sateleexistente in acostamentul acestora.In cadrul Devizului General al lucrarii sunt prevazute Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 102.441 lei.Total executie lucrari = 3.713.882 lei (fara Cheltuieli diverse si neprevazute)Valoare estimata proiectare = 73.747 leiTotal executie + proiectare = 3.713.882 + 73.747 = 3.787.629 lei (fara Cheltuieli diverse si neprevazute)Durata maxima a contractului este de: LOT I = 22 luni din care 20 luni pentru executia lucrarilor si 2 luni servicii proiectare.LOT II = 22 luni din care 20 luni pentru executia lucrarilor si 2 luni servicii proiectare.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 749, 081 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare LOT I in valoare de 72.655 lei, LOT II in valoare de 75.752 lei. In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta este este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. (IMM-urile beneficiaza prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO81TREZ6805006XXX000381 deschis la Trezoreria Berbesti, CUI 2541347 .Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: pentru LOT 1 = 7.412 lei, pentru LOT 2 = 7.567 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului: 1. Alexie Valerian Ion - Primar2. Anghelescu Ilie Cosmin - Viceprimar3. Dita Victoria - Secretar4. Pirvulescu Mihaela - Contabil5.Mesteacan Catalin - Administrator publicComisia activitati economico-financiare6. Nitulescu Petre- Consilier7. Florescu Mariana- Consilier8. Ghelmegeanu Gheorghe- Consilier9. Deaconu Victor Bogdan- Consilier10. Deaconescu Victor Cristinel- Consilier11. Floarea Dumitru- Consilier12. Mihaila Vasile- Consilier13. Patrascu Paul Pavel- Consilier14. Sandru Constantin? Consilier15. Stanisor Nicolae? Consilier16. Tomescu Corina? Consilier17. Mitu Constantin- Consilier5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ? Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor doc va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Prez Certif constatator emis de ORC cu informatiile reale/actuale la data limita de depunere ofertei, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru LOT I si LOT IITert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, la momentul semnarii contractului, in valoare de: Pentru LOT I = 990.000 lei pe o perioada de 6 luni, Pentru LOT II = 1.000.000 lei, pe o perioada de 6 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP si modalitatea de finantare a investitiei HG577/1994.Termenul de executie a contractului este de20 luni.Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca sau alta institutie financiara din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care sa fie de minim: Pentru LOT I = 7.265.510 lei (exlusiv TVA), Pentru LOT II = 7.575.258 lei (exlusiv TVA).Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Pentru LOT I si LOT II: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente ? copie ?conform cu originalul?.In cazul in care pentru exercitiul financiar 2012, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2012, sau orice alt document echivalent care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4Pentru LOT I si LOT IIInformatii privind asociereaNota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;Continuare cerinta 4in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;?partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea: AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Pentru LOT I si LOT IITert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica., Pentru LOT I si LOT IIInformatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contract.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 3Pentru LOT I si LOT IIInf referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pt indeplinirea contractuluiNivel minim pt executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier cu studii superioare CCIA- 1 responsabil tehnic cu executia atestat domeniulIX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala; (RTE)- 1 sef punct lucru cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta specializarea instalatii in constructii- 1electrician autorizat ANRE grad 2B-1 responsabil cu managementul sanatatii sisecuritatii in munca- 1 responsabil cu managementul mediului- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pt domeniile Constructii edilitare si de gospodarie comunala si produse pt constructii (atestat sau decizie interna de numire)- 1 topografNivel minim pt proiectare: -1 ing specializarea instalatii in constructii- 1 ing profil electric autorizat ANRE grad 2A-1 ing geolog-1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta specializarea topografie- verificatori tehnici atestati domeniile Is si Ie care nu au participat la intocmirea proiectuluiContinuare cerinta 3Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ? -cv-urile personalului despecialitate in original semnate si datate? declaratie de disponibilitate a specialistilor? extras REVISAL, sau contractele de prestari servicii;? diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.? Angajament de participare pentru personalul de specialitate care nu este angajat al ofertantului.? Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel min pt executie: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Continuare cerinta 2Nivel min pt proiectareO declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii(statie totala, soft proiectare, soft devize, echipamente editare);Ofertantul va prezenta orice document care atesta detinerea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in relizarea contractului (dotare proprie, inchiriere, sau alte forme de punere la dispozitie)Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 1Experienta similaraPentru LOT I Exp similara pt executie- MINIM un contract de executie avand ca obiect lucrari similare in domeniul executie retea de canalizare si/sau statie epurare in valoare minima totala de 3.563.319 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani. Pentru servicii: Exp similara pt proiectare - MINIM un contract de prestari servicii avand ca obiect prestarea de servicii similare in domeniul proiectare retele de canalizare si/sau epurare in valoare minima de 69.436 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani.Sau MINIM un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 3.632.755 lei fara TVASe mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru LOT II Exp similara pt executie- MINIM un contract de executie avand ca obiect lucrari similare in domeniul executie retea de canalizare in valoare minima totala de 3.713.882 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani. Pentru servicii: Exp similara pt proiectare -MINIM un contract de prestari servicii avand ca obiect prestarea de servicii similare in domeniul proiectare retele de canalizare in valoare minima de 73.747 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani. Sau MINIM un contract proiectare+executie lucrari similare canalizare in valoare minima de 3.787.629 lei fara TVASe mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Continuare cerinta 1Pt executie se va prezenta o lista a lucrarilor exec in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pt cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati valoarea perioada si locul exec lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitPt servicii se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prest de servicii se confirma prin prezentarea unor certif/docum emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Docum se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Pentru LOT I si LOT IILista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani Pentru LOT I si LOT IICertificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Pentru LOT I si LOT IICertificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
TEREMNUL DE PRESTARE A SERVICIILOR DE PROIECTARE
20
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile undet minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte;undet ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 10 de zile nu se va puncta suplimentar. Punctaj maxim: 20.00
GARANTIA ACORDATA LUCRARILOR
20
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 12 luni, iar durata maxima - 36 de luni. - pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 20 de puncte, - pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 20; Ofertele sub garantia minima acceptata (12 luni)vor fi declarate neconforme, iar ofertele cu o durata peste perioada de garantie maxima (36 luni) nu vor fi punctate suplimentar. Punctaj maxim: 20.00
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 09:12