Achizitie publica - Lot 1: Salubrizare UH C-lung; Lot2: Servicii de vidanjare UH C-lung; Lot 3: Furnizare apa potabila UH C-lung
Detaliu pentru invitatia numarul 341555
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341555/04.01.2013
Denumire contract: Lot 1: Salubrizare UH C-lung; Lot2: Servicii de vidanjare UH C-lung; Lot 3: Furnizare apa potabila UH C-lung
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0213074629, Fax: 0213032572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Basarabilor nr 82-84, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238, persoana de contact: Daniela Hanches
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Basarabilor nr 82-84, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507289, fax: +40 248507238, persoana de contact: Daniela Hanches
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lot 1: Salubrizare UH C-lung; Lot2: Servicii de vidanjare UH C-lung; Lot 3: Furnizare apa potabila UH C-lung
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de salubrizare, vidanjare si furnizare apa potabila la obiectivele UH Campulung.
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 349 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1: Servicii de colectare, transport si depozitare deseuri menajere la CHE Leresti, BI Leresti, CHE Voinesti, BI Voinesti, Baraj Apa Sarata, CHE Schitu Golesti, CHE Dragoslavele, MHC Frasin, Baza Sportiva UH Campulung, Sediu Administrativ Campulug- 500 LeiLot. 2: SERVICII de vidanjare la C.H.E.Dragoslavele, M.H.C.Frasin, C.H.E. Rucar, Bloc interventie Rucar, Bloc locuinte de serviciu Rucar, Casa barajist Satic, C.H.E. Clabucet, Bloc interventie Clabucet, C.H.E. Leresti, Bloc interventie Leresti, C.H.E. Voinesti, Bloc interventie Voinesti, Baraj Apa Sarata si C.H.E. Schitu Golesti -200 LeiLot 3: Distributie apa potabila, canalizare si ape meteorice- 500 LeiNOTA: Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la data sedintei de deschidere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004.2)Forme de constituire acceptate: conform art. 86 din H.G. nr.925/2006 -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau-virament bancar in contul: RO78RNCB0024010067260001, deschis la BCR Curtea de Arges -depunere in numerar la casierie autoritate contractanta.3) Valabilitatea garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006(A) Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare in original Anexa nr. 10 din Sectiunea ?Formulare?Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 actualizata;complere, in original, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, actualizata de OUG nr. 76/2010? , conform Formular A din Capitolul III.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010; completare, in original, Anexa la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010Persoanele ce detin functii de conducere in cadrul SH Curtea de Arges: Director- Ing. Constantin Ivan, Director adj Tehnic-Aurel Jianu, Director Adj. Exploatare: Florian Oprea, Director Adj. Ec. si Comercial-Rozalia Draghici, Sef Serviciu Contracte-Marin Zlate.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii Cerinta1: Prezentare Certificat Constatator, emis de ONRC valabil la data depunerii ofertelor in original sau copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al societatii include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei de servicii conform caietelor de sarcini.Cerinta minima de calificare: obiectul contractului de achizitie publica atribuit prin prezenta procedura trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Autorizari: Pentru Lotul 1: a) Autorizatia de mediu in scopul desfasurarii activitatii de colectare, transport si depozitare a deseurilor menajereb) Licenta de salubrizare emisa de ANRSC BucurestiPentru Lotul 2: Autorizatia de mediu in scopul desfasurarii activitatii de vidanjare si licenta de transport.Autorizatiile vor trebui sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Se vor prezenta in copie, urmand ca la solicitarea achizitorului sa se prezinte si in original sau copie legalizata pentru autentificarea datelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniModalitatea de indeplinire1. Se va prezenta completata in original, Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, conform Anexei nr. 15 din capitolul Formulare.Lista va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client privat beneficiar.Achizitorul are dreptul de a se informa in legatura cu modul de indeplinire a obligatiilor contractuale privind prestarea serviciilor.Se va completa cite o declaratie pentru fiecare lot pentru care operatorul economic participa la procedura.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata la prezenta invitatie de participare. Se poate lua si de la Sucursala Hidrocentrale Curtea de Arges, B-dul Basarabilor nr. 82-84, Curtea de Arges
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 08:53