Achizitie publica - Lot 1 Servicii de proiectare si asistenta tehnica; Lot 2 Servicii de consultanta
Detaliu pentru invitatia numarul 321402
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321402/06.03.2012
Denumire contract: Lot 1 Servicii de proiectare si asistenta tehnica; Lot 2 Servicii de consultanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CUCUTENI (PRIMARIA COMUNEI CUCUTENI)Cod fiscal: 4540984, Adresa: Comuna Cucuteni, judetul Iasi, , Cucuteni, Telefon: 0232717007, Fax: 0232717007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Cucuteni, judetul Iasi, , Cucuteni, Romania, cod postal: 707150, telefon: +40 232717007, fax: +40 232717007, persoana de contact: Pamfilica Brinza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Cucuteni, localitatea Cucuteni, judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lot 1 Servicii de proiectare si asistenta tehnica; Lot 2 Servicii de consultanta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 Servicii de proiectare si asistenta tehnica; Lot 2 Servicii de consultantapt Alimentare cu apa si sistem centralizat de canalizare in comuna Cucuteni, judetul Iasi
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 1.700 Lei, fTVA pt lotI si 1.500 lei fTVA pentru lotII. Perioada de valabilitate: 60 zile e la data limita de dep. a of. Constituire cf. 86 HG 925/2006 react, inclusiv in numerar la caseria aut.ctr; Restituire cf. 88 HG 925/2006 react. In cazul unei contestatii daca Consiliul disp. resp, aut va retine cf 278^1 OUG 34/2006 1%, adica 1.660 lei pt lotI si 850 lei pt lotII.
Garantie de buna executie
Cunatum: 5% div valoarea ctr de prestari servicii. Consituire: cf 89, 90 HG 925/2006 react; Restituire cf 92 HG 925/2006 react; Ofertantii din categ IMM constuie in proportie de 50% din cuantumul precizat, daca fac dovada IMM. Pt asocieri, fiecare din ofertanti tr sa fie IMM. In cazul constituirii prin retineri succesive se vor aplica prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl priv eligib-F01 din SectFormulare, cazier judiciar si cazier fiscal in orig/copie leg./copie lizibila cf cu originalul (art5 Ord.ANRMAP 509/2011); Decl priv neincadrarea in sit prev la art.181 din OUG 34/2006-F02, Certif de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), Certificat de atestare priv obligatiile la Fondul pentru mediu; Decl priv calitatea de participant-F03; Decl priv neincadrarea in situatiile prevazute de art . 69^1din OUG 34/2006-F03B - Lista cu persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar, Brinza Pamfilica; Viceprimar, Cotoc Ioan; Secretar, Rusu GicaContabila, Perju Ermina; Responsabil achizitii: Rusu Gica; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-F03AAtentie!Certificatele de atestare fiscala tr sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara datei depunerii ofertelor Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cf cu originalul.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trimiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani tr sa fie cel putin egala cu 300.000 lei fTVA pt lotI, 170.000 lei f TVA pt lotII.Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro. Curs mediu anual euro raportat la BNR :2008- 1 euro=3, 6827 lei;2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 1285 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii in ultimii 3 ani-Formular.07-Sect Formulare.Ofertantul va prezenta: Cerinte minime pentru Lotul 1:1. cel putin a unui contract similar care sa confirme prestarea de servicii de proiectare (faza Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatie necesara pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie-) a carui val sa fie cel putin egala cu 140.000 lei2. cel putin a unui contract similar care sa confirme prestarea de servicii deasistenta tehnica din partea proiectantului .Cerinte mimine pentru Lotul 2:1. cel putin un contract/maxim de 3 contracte care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare sa fie cel putin egala cu 80.000 lei, Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului1.mijloace de transport;2. tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software3. copiatoare color pentru format A4 si A3;4. echipament topografic (statie topo si nivela);5. licente de software destinate pentru proiectarea retelelor hidroedilitare; arhitectura, proiectare generala., 1)Decl ref la efectiv medii anuale ale pers angajat si cadrelor de conducere in ult 3ani. Ac decl nu se refera la pers responsabil pt indepl ctr.2)Lista pers direct responsabile cu indepl ctr.3)Lista pers teh de specialitate si de asig a calitatii necesar pt indepl ctr, care tr sa cuprinda minim: LOT 1: sef proiect-specializ instalatii/hidrotehnica cu exp prof gen cel putin egala cu 3ani; ing proiectant, specializ inst/hidroteh cu exp prof gen cel putin egala cu 3ani;arhitect membru OAR cu exp prof gen cel putin egala cu 3ani; ing proiectant, specializarea constructii civ si imdustr cu exp prof gen cel putin egala cu 3ani; ing proiectant atestat ANRE pt proiectarea instal electrice, minimum grad IIB; ing aut ANCPILot2: Manager proiect cu exp prof gen cel putin egala cu 2 ani; Expert ec/financ licentiat in st econ cu exp prof gen cel putin egala cu1 an;Jurist, licentiat in st juridice cu exp prof gen cel putin egala 2 ani;Consilier tehnic, ing constructor?exp prof gen cel putin 3ani, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea 1)Standarde de asigurare a calitatiiISO 9001/2008 sau echivalent2)Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica/le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.ISO 14001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: cf anexa 1 la CS
punctaj tehnic
55
Descriere: cf anexei 1 la caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP, atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 13:16