Achizitie publica - LOT 1:Achizitie de mobilier pentru spatiile de invatamant apartinatoare universitatii;LOT 2:Achizitie de mobilier pentru Centrul Sportiv Universitar?Anexa sala de sport
Detaliu pentru invitatia numarul 328053
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328053/29.05.2012
Denumire contract: LOT 1: Achizitie de mobilier pentru spatiile de invatamant apartinatoare universitatii;LOT 2: Achizitie de mobilier pentru Centrul Sportiv Universitar?Anexa sala de sport
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si FarmacieCod fiscal: 4322742, Adresa: Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Targu Mures, Telefon: 0265213533, Fax: 0265211944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M.F Tg.Mures, str.Gh. Marinescu nr.38, Targu Mures, Rectorat-Registratura U.M.F. Tg.Mures, in atentia Serviciului Tehnic-Investitii, Telefon: 0265-215551, fax: 0265-211944
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M.F Tg.Mures, Directia Admin.Particip.la sedinta de desch.trebuie sa aiba imputern.din partea ofertantului de a partic.la sedinta de desch.si au obligatia prez.unui act de identitate valabil
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT 1: Achizitie de mobilier pentru spatiile de invatamant apartinatoare universitatii;LOT 2: Achizitie de mobilier pentru Centrul Sportiv Universitar?Anexa sala de sport
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de furnizare de mobilier este impartit pe obiective, in doua loturi, si consta in executia, transportul si instalarea mobilierului in spatiile mentionate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 266, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1:3.880 Lei, reprezentand 2% din valoarea estimata, fara TVALOT 2:1.440 Lei, reprezentand 2% din valoarea estimata, fara TVAPer.de valab.a gar.pentru partic: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In conf.cu prev.art.86 din H.G925/2006, gar.de partic.se constit.prin virament bancar in contul RO85TREZ4765005XXX000203, desch.la Trez.Tg.Mures sau printr-un instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, in orig, in cuantumul si pt.perioada prev.in docum.de atrib. Ofertele care nu sunt insotite de dov.const.gar.de partic.vor fi considerate inacceptabile. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art.87, alin(1) din H.G 925/2006. Per.de valab.a gar.de partic.in conf.cu prev. art.85, lit.b din H.G 925/2006:90 de zile. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul resp.contestatia, aut.contractanta va retine contestatorului o suma calc.in conf.cu prev.art.278^1, alin.1), lit.(a), din O.U.G 34/2006, din gar.de partic.in raport cu val.estimata a achizitiei
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna ex.este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform prev.art. 90, alin.(1)din HG925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, care devine anexa la contract.Furnizorul are obligatia de a constit.gar.de buna ex.in maxim 3 zile de la semnarea de catre ambele parti a contractului de achiz.publica.Aut.contractanta are dreptul, in conf.cu prev.art.91 din H.G925/2006, de a emite pretentii asupra gar.de buna ex, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indepl.obligatiile asumate prin contract.Gar.de buna ex.se va elibera/restitui in conf.cu prev.art.92, alin.(1)din H.G925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Completarea, semnarea , prezentarea obligatorie a formularului: Declaratie privind eligibilitatea- Formularul 6 din sectiunea formulare; Acest document trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neicadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006; -Formularul 7 din sectiunea formulare.Documentul pentru neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c)1 si d trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea, semnarea, prezentarea formularului: Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 8 din sectiunea formulare;Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Persoanele cu functii de conducere din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie Tirgu-Mures: -Ordonator de credite: Prof. Dr. Leonard Azamfirei-Director General Administrativ: Ec. Pop Serban AlexandruPersoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie Tirgu-Mures: -Contabil Sef: Ec. Munteanu Paraschiva-Consilier juridic: Jr. Salagean ManuelaMembrii comisiei de evaluare, desemnati in conformitate cu prevederile HG nr. 925/2006: -Ing. Harangus Nicolae ? Presedinte cu drept de vot-Ing. Sala Silvia - Membru-Sing. Iusan Camelia ? Membru-Sing. Olah Alexandru ? Membru-Sing. Suciu Ioan ? MembruMembru de rezerva: -Ing. Sabau EmilExperti cooptati: -Pop Mela ? analiza situatiei financiare a ofertantilor-Jr. Salagean Manuela ? analiza aspectelor de natura juridicaAcest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea, semnarea, prezentarea Formularului 9 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in originalCerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea, semnarea, prezentarea Formularului 12 din capitolul de Formulare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Acest document trebuie prezentate de toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele localeCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident) astfel: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, in original sau copie certificata pentru conformitate2.Documente care atesta statutul IMM, in original/copie legalizate/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004)- Formular 10.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si traducerea legalizata a acestor documente.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociatice vor fi implicati in realizarea obiectului contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11. Prezentarea unei declaratii din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuale , aferente ultimilor trei ani, cu o valoare egala sau mai mare de: 350.000, 00 lei/echivalentul in euro, calculata la cursul mediu anual al BNR. al fiecarui an, pentru LOT 1;140.000 lei/echivalentul in euro, calculata la cursul mediu anual al BNR. al fiecarui an, pentru LOT 2;2. Bilanturile contabile aferente anilor 2008, 2009, 2010 vizate de Directia Generala a Finatelor Publice de la sediul ofertantului, copie. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11. Lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani2. Cel putin o livrare similara finalizata in ultimii 3 ani. Livrarea similarainseamna furnizarea de produse similare sau executare de lucrari ce implica si furnizarea de produse similare, a caror valoare sa fie de minim 190.000 lei, fara TVA sau echivalent euro pentru LOT 1 si 70.000 lei, fara TVA sau echivalent euro pentru LOT 2.Obligatoriu se vor depune copii de pe paginile contractului care contin partile contractante, obiectul contractului, valoarea livrarilor si semnaturile contractantilor, copia procesului verbal de receptie finala/proces verbal de receptie la terminarea furnizarii si recomandare din partea achizitorului., Cerinta nr. 21. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2. Acordul de subcontractare, Cerinta nr. 3Informatii privind asociatii, daca este cazul1. Acordul de asociere, Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii1. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractuluiPrezentare CV-uri pentru personalul responsabil pentru indeplinirea contractului3. Declaratie cu privire la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care va fi alocat strict pentru finalizarea prezentului contract, cu mentionarea calificarii acestuia. Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului SR EN ISO 9001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante, str.Gh.Marinescu, Nr.38, Tg.Mures, Directia Administrativa, serviciul Tehnic-Investitii, Garantie de participare: LOT 1:3.880RON;LOT 2:1.440RON
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 08:19