Achizitie publica - Lot I - Furnizare autoutilitara cu 5 locuri - 1 buc. Lot II - Furnizare autoutilitara cu 2 locuri - 1 buc.
Detaliu pentru invitatia numarul 335383
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335383/14.09.2012
Denumire contract: Lot I - Furnizare autoutilitara cu 5 locuri - 1 buc.Lot II - Furnizare autoutilitara cu 2 locuri - 1 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE DEZVOLTARE SI ASISTENTA COMUNITARACod fiscal: 13934937, Adresa: CALEA RADNEI , NR. 250, Arad, Telefon: 0257 270757, Fax: 0257 270227
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lot I - Furnizare autoutilitara cu 5 locuri - 1 buc.Lot II - Furnizare autoutilitara cu 2 locuri - 1 buc.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot I - Furnizare autoutilitara cu 5 locuri - 1 buc.Lot II - Furnizare autoutilitara cu 2 locuri - 1 buc.
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 838.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I = 1048 lei. Lot II = 1048 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare (conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare): - prin virament in contul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad, deschis la Trezoreria Mun. Arad, nr. RO35TREZ0215006XXX006662 ? pentru persoane fizice/juridice romane si straine.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Daca garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi transmisa in original, obligatoriu pana la data limita de depunere a ofertei, la sediul autoritatii contractante.Posibilitatea de a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare: In cazul in care oferta este depusa de un ofertant care se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor ? Formularul nr. 3, alaturi de dovada constituirii garantiei de participare;In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza fiecare in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor ? Formularul nr. 3, alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Lot I = 5% din valoarea contractului, fara TVA.Lot II = 5% din valoarea contractului, fara TVA.Aceasta se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: - prin virament in contul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad, deschis la Trezoreria Mun. Arad, nr. RO35TREZ0215006XXX006662 ? pentru persoane fizice/juridice romane si straine;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de plata. In acest caz sunt aplicabile prevederile H.G. nr. 1045/19.10.2011Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 de zilede la intocmirea procesului-verbal de receptie a produselor care face obiectul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea(Formular nr.7);2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 (Formular nr.8/Formularul nr. 17 dupa caz);3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular nr. 4);4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formular nr.5);5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 (Formular nr.16)persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care semneaza documentele emise privind procedura de atribuire: d-na Erika Stark - director executiv, Gabriel Lucaci - consilier juridic, Cornelia Jigan - consilier, Mariana Szucs - Sef Serviciu, Carmen Radu - Sef birou, Cristian Hatcau - referent, Silvia Cara -referent de specialitate, Maria Lascovici - referent de specialitate.6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioaredeschideriiofertei.7. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare deschiderii ofertei. Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au furnizat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea a cel putin 1 contract de furnizare de natura similara ce face obiectul procedurii, a carui valoare cumulata sa fie dupa cum urmeaza: Lot I - minim 50000 lei, fara TVA;Lot II - minim 50000 lei, fara TVA.Se va prezenta recomandare (recomandari)semnata si stampilata, pentru fiecare lot in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, e-mail, posta, sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 08:46