Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LOT I « Reabilitare retea termica primara 2xDn 600mm str.Islaz-str.Letea Timisoara »si LOT II « Reabilitare retea termica primara 2xDn1000mm str.Musicescu Timisoara »


Detaliu pentru invitatia numarul 345518
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Numar invitatie: 345518/18.04.2013
Denumire contract: LOT I« Reabilitare retea termica primara2xDn 600mm str.Islaz-str.LeteaTimisoara »si LOT II« Reabilitare retea termica primara2xDn1000mm str.Musicescu Timisoara »
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA din STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308337, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara din STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4 ( etaj I sala consiliu )
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT I« Reabilitare retea termica primara2xDn 600mm str.Islaz-str.LeteaTimisoara »si LOT II« Reabilitare retea termica primara2xDn1000mm str.Musicescu Timisoara »
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoare totala estimata de 7.058.553, 35 lei fara TVA ( compusa din valoarea totala estimata a lucrarii de 6.920.150, 34 lei fara TVA si 138.403, 01 lei reprezentand suma aferenta procentului de diverse si neprevazute), este defalcata pe loturi astfel: Lot I : valoarea totala estimata de 6.642.496, 11 lei fara TVA, compusa din valoarea totala estimata a lucrarii de 6.512.251, 09 lei fara TVA si 130.245, 02 lei reprezentand suma aferenta procentului de diverse si neprevazuteLot II : valoarea totala estimata de 416.057, 24 lei fara TVA, compusa din valoarea totala estimata a lucrarii de 407.899, 25 lei fara TVA si 8.157, 99 lei reprezentand suma aferenta procentului de diverse si neprevazuteContractul prevede lucrari de: dezafectare trama stradala si zone verzi; decopertare canal termic din beton armat ; demontari conducte vechi uzate; dezafectare canal termic din beton armat; procurare si montare de conducte noi preizolate cu fir de semnalizare , coturisi ramificatii preizolate, puncte fixe , izolari locale si de capat, perne pozare si de dilatare ( la Lot I); procurare si montare robineti de separare(la Lot I);montare de conducte preizolate cu fir de semnalizare si coturipreizolate( la Lot II); procurare si montare perne pozare si de dilatare , manson (mufa) termocontractibil PE , izolari locale si de capat(la Lot II) ;preizolare 4 buc.coturi 1016x10, 31/1200 ( la Lot II ) ; reabilitare constructii camine de vane , executie constructii puncte fixe (la Lot I) ; umpluturi de nisip si balast; refacere trama stradala;refacere zone verzi
II.1.6) CPV: 45232140-5 - Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 058, 553.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: LOT I=100.000lei;LOT II =8.157, 99lei;Perioada valabilitate= 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG nr.925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 .In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de :8.211, 23 lei pentru Lot I si de 4.078, 99 lei pentru Lot II , calculata conform art.278 ¹ aliniat (1) din OUG nr.34/06; b) ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4; c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMMuri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5%din pretul contractului fara TVA .Perioada de garantie pentru lucrarile executate este de minim 24 luni de la semnarea PV receptie la terminarea lucrarilor .Mod de constituire : ?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr.925/2006 sau ? retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr 1045/11.;Mod de restituire : a) 70% din valoarea garantiei in termen de 14 zile de la semnarea PV receptie la terminarea lucrarilor , daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate , pe baza PV de receptie finala a lucrarilor , daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata ulteriorCompletare formular 12ACerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completata ulteriorCompletare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 12E - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata ulteriorCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ulterior.Completare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: dir.gen.ing.Pampu Petrica, Dir.ec. Buciu Ionel, Dir.Prod.ing.Popa Dorin, Dir.Comerc.Mircea Cristian, Sef B.Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, Sef Serv.Investitii Mentenanta sing.Ifrim Mihai, Sef B.Investitii ing.Andra Sergiu, ing.Mereuta Silviu, ing.Negrea Traian, ing.Georgescu Nicoleta, Coordonator SIM ing.Manolache Mihaela, Sef B.Mediu Popa Manuela, ing.Ursuletu Camelia, cj.Crisenescu Claudia, cj. Ciobotea Daniel, ing.Balint-Codrean Codruta, ing.Chirici MiraNota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 vor fi indeplinite de fiecare membru algrupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 4 si 5 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentand in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 . Declaratie privind informatii generale , inclusiv cifra de afaceri globala (Formular B2)Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea dinultimii 3 (trei) ani sa fiecel putin egala cu : - pentru Lotul I: 10.000.000 lei- pentru Lotul II :700.000 leiDaca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sabeneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legiinr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legeanr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrareaintrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati incategoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducereacuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004.In cazul in care ofertantul are tert sustinatortrebuie sa dovedeasca sustinerea prin completarea Formularului 1S ( angajamentul ferm privind sustinerea financiara al persoanei care il sustine)incheiat in forma autentica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. (experienta similara) : - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani(completarea Formularului 12F si a tabelului anexa ) insotita de certificari de buna executie , astfel : - pentru LotulI: pentru maxim doua contracte din lista , in baza carora s-au executat lucrari similare cu obiectul contractului (lucrari de executie/reparatie retele de termoficare cu conducte preizolate si lucrari de trama stradala ) , in ultimii 5 ani , cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 1.300.000 lei fara TVA- pentru Lotul II : pentru maxim doua contracte din lista , in baza carora s-au executat lucrari similare cu obiectul contractului (lucrari de executie/reparatie retele de termoficare cu conducte preizolate si lucrari de trama stradala ) , in ultimii 5 ani , cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 100.000 lei fara TVARespectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitCertificarile se prezinta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si seprezinta in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.
Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul 2S-Angajamentul ferm priv sustinerea tehnica si profesionala incheiat in forma autentica, Formularele 3S si 4S Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (dupa caz);, Cerinta2
- Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut , in special pentru asigurarea controlului calitatii .Cerinta minima: Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma asigurarea pe toata perioada contractului de lucrari a Responsabilului Tehnic cu Executia (RTE) autorizat conform cu art. 9 din Ordinul nr.777/2003 actualizat , emis de M.L.P.T.L.(Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei), in domeniul IX- ?Constructii edilitaresi de gospodarie comunala? si in domeniul II ??Constructii rutiere, drumuri? pentru controlul calitatii lucrarilor executate ( conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii) si prezentarea in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , a autorizarii si a legitimatiei responsabilului/ responsabililor cu executia ., Cerinta 3.
- Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere , a persoanelorresponsabile pentru executia lucrarilor precum si informatii privind personalul folosit pentru executia lucrarilor., Cerinta 4.- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ( Formular 12I), Cerinta 5
- Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari , cu privire la gestionarea deseurilor ( Legea 211/2011) avand in vedere si solicitarile din caietul de sarcini de la cap.5.2 a). Dezafectari constructii si de la cap.9.2.Cerinte privind protectia mediului .Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei , se vor prezenta urmatoarele documente relevante: - contract/contracte sau acord de colaborare/acorduri de colaborare sau acord/ acorduri de subcontractare incheiate de ofertant cu operatori economici autorizati pentru transportul si eliminarea tipurilor de deseuri rezultatein urma executiei lucrarilor (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?), inclusiv autorizatia/autorizatiile de mediu a acestor operatori economici care se obtine/obtin de catre acestia in conformitate cu prevederile cap.IV din OUG nr.195/2005 privind protectia mediului aprobata prin Legea nr.265/2006 (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?)., Cerinta 6- Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului(Formular 12Hsi Anexa) ., Cerinta 7.-Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze .( Formularul 12 G sitabelul anexa)In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ? Formular 12 D, Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere(Formular 1A). Cerinta 1.Prezentarea certificatului privind implementarea unui sistem demanagement al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO9001:2008 sau echivalent, emis de un organism national sau internationalde certificare acreditat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul"Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (inasociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecaremembru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplinestePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer