Achizitie publica - Lot I ? Sapun cod CPV:3371900-6, Lot II ? Detergenti cod CPV:39831200-8, Lot III ? Produse pentru ingrijirea pielii (crema pentru maini) cod CPV:33711500-2, Lot IV ? Hartie igienica cod CPV:33761000-2, Lot V ? Prosoape si servetele de hartie pentru maini
Detaliu pentru invitatia numarul 330732
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330732/29.06.2012
Denumire contract: Lot I ? Sapun cod CPV: 3371900-6, Lot II ? Detergenti cod CPV: 39831200-8, Lot III ? Produse pentru ingrijirea pielii (crema pentru maini) cod CPV: 33711500-2, Lot IV ? Hartie igienica cod CPV: 33761000-2, Lot V ? Prosoape si servetele de hartie pentru maini cod CPV: 33763000-6, Lot VI ? Produse din plastic cod CPV: 19520000-7, Lot VII ? Saci si pungi din polietilena pentru deseuri cod CPV: 19640000-4.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Salcamilor nr. 23, Tg. Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 0265402176, fax: +40 0265306340, persoana de contact: Simona Catana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures str. salcamilor nr. 23, Serviciul Contracte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lot I ? Sapun cod CPV: 3371900-6, Lot II ? Detergenti cod CPV: 39831200-8, Lot III ? Produse pentru ingrijirea pielii (crema pentru maini) cod CPV: 33711500-2, Lot IV ? Hartie igienica cod CPV: 33761000-2, Lot V ? Prosoape si servetele de hartie pentru maini cod CPV: 33763000-6, Lot VI ? Produse din plastic cod CPV: 19520000-7, Lot VII ? Saci si pungi din polietilena pentru deseuri cod CPV: 19640000-4.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de produse: Lot I ? Sapun cod CPV: 3371900-6, Lot II ? Detergenti cod CPV: 39831200-8, Lot III ? Produse pentru ingrijirea pielii (crema pentru maini) cod CPV: 33711500-2, Lot IV ? Hartie igienica cod CPV: 33761000-2, Lot V ? Prosoape si servetele de hartie pentru maini cod CPV: 33763000-6, Lot VI ? Produse din plastic cod CPV: 19520000-7, Lot VII ? Saci si pungi din polietilena pentru deseuri cod CPV: 19640000-4.
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 105 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: Lot I ? Sapun ? 550 lei, Lot II ? Detergenti ? 360 lei, Lot III ? Prod pentru ingrijirea pielii (crema pentru maini) ? 330 lei, Lot IV ? Hartie igienica ? 260 lei, Lot V ?Prosoape si servetele de hartie pentru maini ? 350 lei, Lot VI ? Produse din plastic ? 328 lei, Lot VII? Saci si pungi din polietilena pentru deseuri ? 240 lei.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare la cererea de oferte se va prezenta, la deschiderea sedintei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: SGB in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 6), elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Acesta se va depune la autoritatea contractanta cu cel putin trei zile inainte de deschiderea ofertelor pentru semnare de catre reprezentantii sai legali, in cazul in care se doreste restituireainscrisuluidupa sedinta de deschidere a ofertelor. In caz contrar, acesta va fi trimis, ulterior, prin posta.OPvizat de banca in contul autoritatii contractante. Ordinul de plata va fi completat cu denumirea licitatiei.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare in copie va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original daca este SGB. In cazul in care garantia de participare va fi platita jumatate se va face dovada ca operatorul economic este IMM (se pune copie la vedere)Ofertele care nu sunt insotite de acestea vor fi respinse si returnate la deschidere( art. 33, alin.3 din HG 925/2006).Cuantumul ce se retine in conditiile art278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata- 1211 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de furnizare.Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la zi
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (Formularul nr.1 A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formularul nr. 1 B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 1 C )(dl. Marcel Budan ? directorSNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu Muresdl. Victor Banu- presedinte comisie evaluare, dl. Claudiu Ilinca- consilier juridic, d-na Caraivan Viorica ? director economic, dl. Ovidiu Ciurca - membru, dl. Camelia Pop - membru, dl. Stelian Suceava - membru, d-na Miluta Ujica ? membru, dl. Plesa Gabriel - membru, dl. Calin Baraian - membru, d-na Simona Catana - membru), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formularul nr.1 D) Persoane fizice /juridice romanea)Cerinta obligatorie: Certificat constator emis de ORC(copie conform cu originalul)din care sa reiasa obiectele de activitate. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant( ex. Document constator conf. Art.97^1 din HG 925/2006/ proces verbal de receptie/ etc). Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunereaunui contract de furnizare deproduse similare( in copie)cu o valoare egala sau mai mare de: - lot I ?13.860 lei- lot II ? 9.000 lei- lot III ? 8.250 lei- lot IV ? 6.500 lei- lot V ? 8.750 lei- lot VI ? 8.192 lei- lot VII -6.000 lei.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita copie dupa parti relevante ale contractului si dovada indeplinirii acestuia., Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Se va prezenta obligatoriua) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea (daca este cazul)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. ISO 9001/2001 pentru operatorul economic care participa la procedura
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata prezentei invitatii de participare la sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 09:37