Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lot I Polita de asigurare pentru avarii si furt a autovehiculelor parcului auto al CN AB SA; Lot II Polite de asigurare pentru raspundere civila auto obligatorie pentru autovehiculele parcului auto al CN AB SA.


Detaliu pentru invitatia numarul 340574
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CN Aeroporturi Bucuresti SA
Numar invitatie: 340574/04.12.2012
Denumire contract: Lot I Polita de asigurare pentru avarii si furt a autovehiculelor parcului auto al CN AB SA; Lot II Polite de asigurare pentru raspundere civila auto obligatorie pentru autovehiculele parcului auto al CN AB SA.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212013534, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212041293, fax: +40 212041976, persoana de contact: Claudia Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E (Corp LogisticCNAB), oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212041293, fax: +40 212041976
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lot I Polita de asigurare pentru avarii si furt a autovehiculelor parcului auto al CN AB SA; Lot II Polite de asigurare pentru raspundere civila auto obligatorie pentru autovehiculele parcului auto al CN AB SA.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul I Polita de asigurare CASCO pentru avarii si furt a autovehiculelor parcului auto al CN AB SA;Lot II Polite de asigurare pentru raspundere civila auto obligatorie RCA pentru autovehiculele parcului auto al CN AB SA. Valorile si cantitatile minime/maxime ale unui contract subsecvent pt.fiecare lot in parte sunt precizate in cadrul Centralizatorului Contract Subsecvent.
II.1.6) CPV: 66514110-0 - Servicii de asigurare a autovehiculelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 522, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare pentru LOTUL Ieste in cuantum de 6140 lei;Garantia pentru participare pentru LOTUL II este in cuantum de 4318 lei;Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta in lei se va face la cursul de 1 Euro = 4, 5339 lei.Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO40BRDE445SV12412444450, Cont in euro: RO24BRDE445SV11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 este de 3070 lei pentru LOT I, respectiv 2159 lei pentru LOT II.Restituirea garantiei se va face in conform cu art.88 din HG925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea fiecaruicontract subsecvent, exclusiv T.V.A. si se va constitui printr-un instrument de garantare(Formular 6) emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului subsecvent; Garantia de buna executie a contractului subsecvent va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a acestuia + 14 zile.In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Ofertantul/Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 dinOUG34/2006. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in niciunadintre sit. prev. de art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre sit. prev. de art.69 indice 1, art.180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) dinOUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt nominalizate in Anexa 1 la Fisa de date. Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmat doc.care dovedesc situatia sa/lor pers., respectiv: Pt.pers. Jr. Romane: 1. Declaratie pe propria rasp.completata in conf.cu Formul.H1 din ?MODELE DE FORMULARE?;2. Certif. privind indepl. oblig.exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - dupa cum urmeaza : a. Certif. de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de AFP? original, copie legalizata sau copie lizibila ?conf. cu originalul?;b. Certif. de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru pers.juridice, emis de DITL din cadrul Primariei ? original, copie legalizata sau copie lizibila?conf.cu originalul?;Pt. per. jr straine care au o sucursala inregistrata in Romania: se va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate pers. jr. romane cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie lizibila ?conf.cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care in taPt. pers.jr.straine: Pers. jr. straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pers.jr. romane.In cazul documentelor prevazute pct. 2 (certificate emise de AFP si DITL, se vor prezenta documente echivalente, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul-original, copie legalizata sau copie lizibila ?conf. cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care intara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit docum.de natura celor solicitate se vor prezenta documente conf.prev.art.182 din OUG nr.34/2006.In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formul.H1A si/sau H1B din ?MODELE DE FORMULARE?.Cerinta nr. 2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a acordului cadru este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Pt.indeplinire cerinta: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din ?MODELE DE FORMULARE?). Cerinta nr.1: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: I. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc. ? original sau copie lizibila conforma cu originalul;2. Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (C.S.A.) pentru clasa de asigurari ofertata ? copie.II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: -o forma de inregistrare ca persoana juridica;
-actionari/asociati;
-obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate: -administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
-capitalul social;
-filiale/sucursale/puncte de lucru;
-durata societatii;
-mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181, lit. a) din OUG nr. 34/2006).2. Acord emis deComisia de Supraveghere a Asigurarilor (C.S.A.) cu privare la prestarea de servicii de asigurari pe teritoriul Romaniei. ? copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011 sa fie de minim: a) 160.000 Lei pentru LOT I Polita de asigurare CASCO pentru avarii si furt a autovehiculelor;b) 153.900 Lei pentru Lotul II Polite de asigurare pentru raspundere civila auto obligatorie(RCA).Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta Declaratia privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (Fisa de informatii generale -Formularul H3 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?).Confirmarea informatiilor prezentate in Formularul H3, se va face prin prezentarea in copie a Formularului nr.10 si nr.20 la Bilantul aferent anilor 2009, 2010, 2011, inregistrat la ANAF., Cerinta nr.2: Se solicita ca ofertantul sa aiba coeficientul de lichiditate cel putin egal cu 1, atat pentru exercitiul finaciar 2011, cat si la 30.06.2012.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor depune obligatoriu : a. Copie a documentului depus si vizat la CSA pentru exercitiul financiar 2011, prin care a fost comunicat coeficientul de lichiditate ;b. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului privind coeficientul de lichiditate la 30.06.2012., Cerinta nr.3: Marja de solvabilitate minima si marja de solvabilitate disponibila: Ofertantul trebuie sa aiba marja de solvabilitate disponibila cel putin egala cu marja de solvabilitate minima, conform reglementarilor CSA.a. Se solicita ca ofertantul sa prezinte informatii cu privire la cuantumul marjei de de solvabilitate disponibila, conform raportarilor la CSA pentru anul 2011.b. Se solicita ca ofertantul sa prezinte informatii cu privire la cuantumul marjei de solvabilitate disponibila la 30.06.2012.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor depune obligatoriu : a. Copia formularului de raportare privind marja de solvabilitate disponibila la sfarsitul exercitiului financiar 2011, vizat de CSA;b. Declaratie pe proprie raspundere privind marja de solvabilitate disponibila la 30.06.2012.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: a)Pt.Lotul I-Se solicita ca of.sa fi emis in ultimii 3 ani, cel putin 132 de polite pentru asigurare avarii si furt a autovehiculelor, pt.cel putin 132 de autovehicule.b) Pentru Lotul II - Se solicita ca ofertantul sa fi emis in ultimii 3 ani, cel putin 193 de polite pentru asigurare de raspundere civila auto obligatorie(RCA)pt.cel putin 193 autoveh.In cazul in care se depun oferte pentru ambele loturi, cerinta privind experienta similara trebuie sa fie indeplinita pentru fiecare lot.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta obligatoriu o lista care va cuprinde categoriile de servicii, incheiate in ultimii 3 ani, prin care se va atesta experienta similara. Lista va contine valori, perioade de prestare si beneficiari, precum si modalitatea de indeplinire a obligatiilor contractuale.Lista va fi insotita oblig.de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat benef.conf.prev.art.188 alin(2)lit.a)din OUG 34/2006 Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detinasistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer