Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LOT nr 1 - Achizitie autovehicule: Autoutilitare 4x4 : LOT nr 2 - Achizitie autovehicule: Autovehicul 4x4


Detaliu pentru invitatia numarul 325112
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Bazinala de Apa Buzau Ialomita
Numar invitatie: 325112/26.04.2012
Denumire contract: LOT nr 1- Achizitie autovehicule: Autoutilitare 4x4: LOT nr 2- Achizitie autovehicule: Autovehicul 4x4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa Buzau IalomitaCod fiscal: 23706189, Adresa: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Telefon: 0238725447, Fax: 0238427237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Romania, cod postal: 120208, telefon: +40 0238725447, fax: +40 0238427237, persoana de contact: MARIAN LUNCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Romania, cod postal: 120208
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LOT nr 1- Achizitie autovehicule: Autoutilitare 4x4: LOT nr 2- Achizitie autovehicule: Autovehicul 4x4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT nr 1- Achizitie 3 bucAutoutilitare 4x4, cu specificatiile din caietul de sarciniLOT nr 2- Achizitie 1 bucAutovehicul 4x4, cu specificatiiledin caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 34113200-4 - Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 535, 214 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: :Lot nr. 1 -4000 leiLot nr. 2 -2000 leiPerioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertalor.Mod de constituire: in una din formele prevazute la art. 86, alin. (1), (2), (3), (5), (6) din HG nr.925/2006 cu mod.si compl.ult.Instrumentul de garantare va fi prezentat in ORIGINAL.Ofertantii ce se incadreaza in cat.IMM conf.Legii 346/2004 cu mod.si compl.ult., au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Ptr. a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.(OP emis in favoarea aut.contractante in contul RO43TREZ1665005XXX006017, deschis la Trez.Buzau cu conditia conf.acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, CIF RO23706189).Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG nr.925/2006 cu mod.si compl.ult.Garantia de participare se retine conform art. 87, alin.(1), din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si conform art 278^1, OUG nr. 34/2006 cu mod.si compl.ult.: suma ce se va retine este de: Lot nr. 1 ? 3670.04 lei, Lot nr. 2 ? 1682.10 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul este de 5 % din valoarea contractului de furnizare , fara TVA.Mod de constituire: in una din formele prevazute la art. 90, alin. (1), (2), (3) din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ulterioare.Restituirea se va face in termen de 14 zile de la receptia produselorprevazute in contract..Retinerea garantiei de buna executie: conform art.91, din HG nr.925/2006 cu modif.si compl.ulterioare.Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privindeligibilitatea - Prezentare Formular 12A-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarisi completari ulterioare - Prezentare Formular 12B-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Anexa nr. 10.1 (de catre Ofertant/Ofertant asociat/Subcontractant/tert sustinator- se alege cazul corespunzator)(Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director: ing. Adriana Petcu, directori tehnici: ing. Marilena Stoian, Dumitru Iosif, director economic: ec. Coca Leventiu)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formular 12C-Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , somajului, asigurarilor de sanatate (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) si orice alte datorii la bugetul de stat ? Prezentare Certificatele deatestare fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata-CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare formular Anexa -Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare (valabilla data depunerii ofertei) din care sa rezulte : - sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.La cererea autoritatii contractante ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind operatorul economic.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse furnizate in ultimii 3 ani prin prezentarecel putin a unui document / parti relevante din contract/proces verbal dereceptie cu o valoare cel putin egala cu : pentru LOT nr 1 :350.000 lei.pentru LOT nr 2 :150.000 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP - Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer