Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lotul 1 - Piese schimb benzi alimentare tip Redller lotul 2 ? Piese schimb benzi alimentare tip ERKO


Detaliu pentru invitatia numarul 323095
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 323095/30.03.2012
Denumire contract: lotul 1 - Piese schimb benzi alimentare tip Redllerlotul 2 ? Piese schimb benzi alimentare tip ERKO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Strada Nicolae Iorga, nr.1, Drobeta Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, REGISTRATURA, persoana de contact: Daniela COMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE, Strada Nicolae Iorga, nr.1, Drobeta Turnu Severin, sala de licitatie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lotul 1 - Piese schimb benzi alimentare tip Redllerlotul 2 ? Piese schimb benzi alimentare tip ERKO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea produselor pentru lotul 1 - Piese schimb benzi alimentare tip Redller ;lotul 2 ? Piese schimb benzi alimentare tip ERKO conformCaietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 42417310-8 - Benzi rulante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 199 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Autoritatea contractanta solicita constituirea garantiei de participare in cuantumde: 2.690 lei pt. lot 1; 1433 lei pt. lotul 2. Pentru a beneficia de prevederile Legii 346/2004, ofertantul va prezenta declararatie pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original.Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, prin virament bancar in contul autoritatii contactante, sau prininstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 1) sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres 1. valoarea, 2. perioada de valabilitate, care va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei; 3. caracterul irevocabil si neconditionat al garantiei de participare;4. dreptul Autoritatii contractante de a retine garantia de participare atunci candofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) dreptul autoritatii contractante de a retine suma de 1345 lei ? pt. Lotul 1/ 716lei? pt. Lotul 2in cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant ca nefondata, conform art.278 1 alin.1 lit.a din OUG 34/2006.Contul IBAN al autoritatii contractante este RO12 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a ctr.se constituie prin instrument de garantare(Formular 2)emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cel mult 15 zile calendaristice de la semnarea ctr. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % (5% pentru IMM) din pretul contractului fara T.V.A. Valabilitatea instrumentului de garantare trebuie sa fie egala cu perioada convenita a contractului, respectiv 12 luni.AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, AC are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea: -Formular 3 , in originalConditie de calificare : Ofertantul/asociatul/tert sustinator nu trebuie sa se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazutala art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnic de catre un tertsustinator, sustinatorul are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei .Cerinta nr.2. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006, : -Formular 4 , in originalDocumente de confirmare: 1. Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnatura si stampila.2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile deplata catre bugetul localdin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, semnatura si stampila.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).In cazul existentei unor datorii, ofertantii vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadarii in termen.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta OUG 34/2006 vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr.3. Prezentare Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG 34/2006 - Formular 5 in originalPersoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Constantin BOLOCAN-DIRECTOR GENERAL RAAN, - Gheorghe DULCEA ?DIRECTOR DIRECTIE ECONOMICO-FINANCIARA RAAN, -Dumitru MARCULESCU ? DIRECTOR DIRECTIE TEHNICA RAAN, - Angelica POPESCU ? SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE RAAN- Ex., - Iulian RAICU- SEF SERVICIU CONTENCIOS JURIDIC RAAN- Ex., - Mariana CIMPEANU-SEF SERVICIU FINANCIAR CONTABILITATEA RAAN- Ex.- Silviu CIOCLEI -DIRECTOR MARKETING?Suc. ROMAG-TERMO, - Gabriel STEFANA -SEF BIROU REPARATII - RAAN-Ex., - Constantin CROITORU -SERVICIU SERVICIU FINANCIAR ?Suc. ROMAG-TERMO, - Rio SVOBODA -SEF SERVICIU APROVIZIONARE?Suc. ROMAG-TERMO, - Daniela COMAN - BIROU REPARATII ? R.A.A.N.-ex., - Rodica CHERESDI - SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE -R.A.A.N.-EX., - Maria VIRLAN SERVICIU APROVIZIONARE?Suc. ROMAG-TERMO, - Dorina MINZALA- SERV. CONTENCIOS JURIDIC ? R.A.A.N.-EX.- Valerica BOBOCEL - SERV. CONTENCIOS JURIDIC ? R.A.A.N.-EX..Conditie de calificare: Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr.4. Prezentare , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, prin care se certifica faptul caparticiparea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP 314/2010) -Formular 6.Cerinta nr.5. Prezentare ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?-Formular 7 Cerinta nr.1.A. Persoane juridice/fizice romaneOfertantii vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare: prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita depunere ofertedin care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea, ,conform cu originalul??.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata (daca acesta a fost prezentat in copie), la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catretertul/tertii sustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.c. Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)d. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.B. Persoane juridice /fizice straineOfertantii vor prezenta certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, 2. Minim un documentprin care sa se confirme livrarea in ultimii trei ani de produse similare cu produsele ce fac obiectul contractului supus procedurii de atribuire, Informatii privind asocierea Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul roman ? SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer