Achizitie publica - Lotul 1 - Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?Duminica tuturor sfintilor?, ?Sf. Ioan?, Lotul 2 - Creare punct de informare turistica, Lotul 3 - Modernizarea infrastructurii de utilitati publice din cadrul proiectului
Detaliu pentru invitatia numarul 338835
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338835/06.11.2012
Denumire contract: Lotul 1 - Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?Duminica tuturor sfintilor?, ?Sf. Ioan?, Lotul 2 - Creare punct de informare turistica, Lotul 3 - Modernizarea infrastructurii de utilitati publice din cadrul proiectului finantat prin POR 2007-2013: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?DUMINICA TUTUROR SFINTILOR?, ?SF. IOAN?, modernizarea si crearea infrastructurii si a utilitatilor conexe, comuna Voinesti, Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Voinesti (Consiliul Local Voinesti)Cod fiscal: 4344600, Adresa: com. Voinesti, sat Voinesti, Voinesti, Telefon: 0245/679324, Fax: 0245/679450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Voinesti, sat Voinesti, Voinesti, Romania, cod postal: 0262, telefon: +40 245679324, fax: +40 245679450, persoana de contact: Laura Curpene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SediulPrimariei Comunei Voinesti , strada Principala, nr 145, loc Voinesti , jud Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lotul 1 - Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?Duminica tuturor sfintilor?, ?Sf. Ioan?, Lotul 2 - Creare punct de informare turistica, Lotul 3 - Modernizarea infrastructurii de utilitati publice din cadrul proiectului finantat prin POR 2007-2013: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?DUMINICA TUTUROR SFINTILOR?, ?SF. IOAN?, modernizarea si crearea infrastructurii si a utilitatilor conexe, comuna Voinesti, Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 - Executie lucrari pentru: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?Duminica tuturor sfintilor?, ?Sf. Ioan?, din cadrul proiectului finantat prin POR 2007-2013: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?DUMINICA TUTUROR SFINTILOR?, ?SF. IOAN?, modernizarea si crearea infrastructurii si a utilitatilor conexe, comuna Voinesti, judetul Dambovita?;Lotul 2 - Executie lucrari pentru creare punct de informare turistica din cadrul proiectului finantat prin POR 2007-2013: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?DUMINICA TUTUROR SFINTILOR?, ?SF. IOAN?, modernizarea si crearea infrastructurii si a utilitatilor conexe, comuna Voinesti, judetul Dambovita?.Lotul 3 - Executie lucrari pentru modernizarea infrastructurii de utilitati publice din cadrul proiectului finantat prin POR 2007-2013: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?DUMINICA TUTUROR SFINTILOR?, ?SF. IOAN?, modernizarea si crearea infrastructurii si a utilitatilor conexe, comuna Voinesti, judetul Dambovita?.
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 670, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui pentru fiecare lot pentru care se depune oferta.Valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot in parte: Lotul 1 ? 22.000 leiLotul 2 ? 8.500 leiLotul 3 ? 22.500 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Constituirea garantiei de participare va respecta prevederile art. 86 (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contulul achizitorului este RO50 TREZ 2715006XXX006024 ? Trezoreria Targoviste.Nota: In cazul in care ofertantul/ofertantii formuleaza o contestatie/ plangere catre CNSC/instanta competenta sa solutioneze plangerea se vor aplica prevederile art. 278^1 si art.278^2 din OUG34/2006. In cazul respingerii contestatiei, suma retinuta de autoritatea contractanta din garantia de participare va fi: a) lotul 1 ? 4881, 9 leib) lotul 2 ? 4213, 13 leic) lotul 3 ? 4915, 2 lei
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorCerinta nr. 1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2- Cazierul judiciar al operatorului economic in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor- Cazier fiscal al operatorului economic in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelorDaca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Daca ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in vreuna din situatiile care duc la excludere in conditiile art.180 din OUG34/2006. Tertul sustinator va completa si depune Formularul nr.2.Cerinta nr. 2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire- Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Tertul sustinator va completa si depune Formularul nr. 3 adaptat corespunzator, respectiv raspunzand cerintelor de la pctele a, c1 si d.- Pt dovedirea indeplinirii cond. stipulate la art.181 alin.1 lit.c din OUG 34/2006, ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale. Certificatele vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul de stat, respectiv bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local scadente in luna anterioara celei in care depun oferta. Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta doc. aferente (decizia/conventia) precum si dovada respectarii conditiilor impuse la acordarea acestora. Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? se va completa Formularul nr. 4.Nota: Formularul nr. 4 il vor completa atat asociatii, cat si subcontractantii.Cerinta nr. 4: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta. Se va completa, semna si stampila Formularul nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independentaCerinta nr. 5: Operatorii economici trebuie sa faca dovada evitarea conflictului de interese- Se va completa Formularul nr. 6 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese conform art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Aceasta declaratie va fi completata si de tertul sustinator.Daca oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare membru al grupului.In vederea redactarii declaratiilor, ofertantul va avea in vedere faptul ca persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Sandu Gabriel Danut ? primar Comuna Voinesti- Popa Constantin Claudiu ? Viceprimar- Popescu Otilia ? Secretar- Predica Ileana ? Contabil- Curpene Laura ? Responsabil achizitii publice- Gavrila Camelia ? consilier urbanismConsilieri locali: Motoiu Mihaela , Petrescu Gheorghe ; BucuraNeculae ; Lambuta Nicolae ; Sontea Nicolae ; Nicolae Mihail Cristian ;Oncescu Aristotel Marius ; Rosu Vasile ; StroeAurel ; Erculescu Gheorghe ; Antofie Viorel ; Neagu Mihail Florin Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitate de indeplinireCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata/ copie lizibila certificata cu mentiunea ?Conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte asociatii firmei, starea firmei, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si obiectul de activitate corespunzator obiectului contractului, respectiv: Lotul 1 -cod CAEN 9103 ? Gestionarea monumentelor, cladirilor istorice si a altor obiective de interes turistic sau echivalentLotul 2 - cod CAEN 4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale sau echivalentLotul 3 - cod CAEN 4211 ? Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor sau echivalentPentru ofertantii pers. fizice sau juridice straine: documente echivalente din care sa rezulte forma de inregistrare, existenta obiectului de activitate corespunzator obiectului contractului si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind declansarea procedurii insolventei. Documentele vor fi prezentate in traducerere certificata. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca in cazul declararii ofertei ca fiind castigatoare se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conf. prevederilor legislatiei fiscale romanesti in vigoare. Declaratia va fi insotita de traducerea certificata. Inainte de data semnarii contractului, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta 2Pentru Lotul 2 - Executie lucrari pentru creare punct de informare turistica din cadrul proiectului finantat prinPOR 2007-2013: Reabilitarea, restaurarea si valorificarea turistica a bisericii din lemn ?DUMINICA TUTUROR SFINTILOR?, ?SF. IOAN?, modernizarea si crearea infrastructurii si a utilitatilor conexe, comuna Voinesti, judetul Dambovita?, COD SMIS 14689Ofertantul trebuie sa detina autorizatie emisa de ANRE, pe baza unui regulament specific. Persoanele juridice au obligatia sa detina atestatul necesar in vederea executatiei lucrarilor de instalatii electrice prevazute prin proiect.Modalitate de indeplinireSe va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa atestatul de tip B, emis de ANRE, valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.1Experienta similaraLotul 1Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari de natura similara (lucrari de conservare, consolidare, restaurare, inclusiv restaurare pictura, pentru monumente istorice) cu o valoare mai mare sau egalade1.101.901 lei fara TVA, echivalent a 244.937, 65 Euro la cursul de schimb valutar de 1 Euro= 4, 4987 stabilit de BNR la data 21.08.2012.Pentru demonstrarea experientei similare se pot cumula maxim 2 contracte similare., Cerinta 1.2Experienta similaraLotul 2Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari de natura similara din care sa rezulte executarea de lucrari de constructii cladiri cu o valoare de cel putin 430.000 lei fara TVA (echivalent a 95.583, 17 Euro la cursul de schimb valutar de 1 Euro= 4, 4987 stabilit de BNR la data 21.08.2012). Pentru demonstrarea experientei similare se pot cumula maxim 2 contracte similare., cerinta 1 - mod indeplinire 1Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 9 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2) Se va atasa Formularul 9a ? Experienta similara3) Se va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin o recomandare din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.1 si 1.2., cerinta 1 - mod indeplinire 2Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;4) Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa procesele verbale de recep?ie par?iala sau proces-verbal la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de recep?ie finala a contractelor prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.1 si 1.25) Prin formulele ?lucrari executate ?i duse la bun sfar?it? ?i ?contract de lucrari finalizat? se in?elege: -lucrari recep?ionate par?ial care sunt inso?ite de proces verbal de recep?ie par?iala; sau-lucrari recep?ionate inso?ite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau-lucrari recep?ionate inso?ite de proces-verbal de recep?ie finala, Cerinta 2Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Lotul 11. Sef santier care trebuie sa inginer, absolvent al unei Facultati de Constructii, cu diploma de inginer / licenta;Specialisti atestati de Ministerul Culturii si Cultelor (MCC): 2. Responsabilului tehnic cu executia (RTE) ? expert atestat MCC in domeniul 4. consolidare si restaurare structuri istorice siatestat RTE emis de MLPTL, prezentarea in copie conform cu originalul, a documentelor de atestare, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor;3 Specialist atestat de MCC in domeniul 4. consolidare si/ sau restaurare structuri istorice, specializarea executare lucrari.4. Specialist atestat de Ministerul Culturii in domeniul 5.inginerie ¬ instalatii, specializarea executare lucrari., 6. Pictor restaurator pictura murala si pictura pe lemn cu atestate MCC pentru domeniile 6. conservare pictura murala si 7. conservare pictura pe lemn, specializarea executare lucrari.7. Specialist atestat de Ministerul Culturii in domeniul 9. conservare /restaurare decoratii piatra, stucatura si /sau ceramica, specializarea executare lucrari.Nota: 1) Se vor prezenta persoane diferite pentru fiecare pozitie. Pentru o pozitie pot fi nominalizate mai multe persoane.2) Domeniile de atestare solicitate pentru persoanele ce vor fi nominalizate in executia contractului sunt conform Ordinului 2495/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice. Pentru persoanele nominalizate care au obtinut atestatul inainte de publicarea Ordinului 2495/2010 se accepta domeniile echivalente in cazul in care au avut alte denumiri., Lotul 2a)Sef santier (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, cu diploma de inginer / licenta);b)1 Responsabilului tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor, in domeniul constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetic, telecomunicatii, miniere ( domeniul I);c) Responsabil tehnic cu calitatead) 1 coordonator Securitate si sanatate in munca, inginer absolvent al unei Facultati de Constructii;Lotul 3a)Sef santier (inginer, absolvent al Facultatii de Constructii, cu diploma de inginer / licenta);b) 1 Responsabilului tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data deschiderii ofertelor pentru domeniul constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele (domeniul II), c) Responsabil tehnic cu calitatead) 1 coordonator Securitate si sanatate in munca, inginer absolvent al unei Facultati de Constructii;e) 1 tehnician / inginer topometrist cu studii de specialitate, cerinta 2 -Modalitatea de indeplinire1 ) Formularul nr. 10 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si asigurareapersonalului de specialitate pentru indeplinirea contractului2)Formularul nr. 11 - Personal ce va fi angajat in contract3) Formularul nr. 11.1 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane3) Formularul nr. 12 -Curriculum Vitae pentru specialistii angajati in contract conform Formularului 11, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa si indeplinirea cerintelor precizate.5) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului 11 pentru indeplinirea cerintelor minime.6) Formularul nr. 13 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului 11, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului., Tert sustinator profesionalIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Modalitate de indeplinireSe va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 16 - Angajament privind sustinerea profesionala, Formularului 2 - Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006, Formularul nr. 6- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta 3Ofertantul trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele echipamente si utilaje, in functie de loturile la care depune oferta: Lotul1: -electrocompresor mobil de joasa presiune-aparat de sudura-masina tamplarie (abricht)- malaxor pentru mortar- masina de gaurit electrica rotopercutanta, Lotul2: - vibratordeinteriorptbetonactionat electric;
- masinadefasonatotel-beton;
- buldozerpesenile- betoniera- vibrator universal- macara pe pneuriLotul3: - compactor autoprop.cu rulouri(valturi)- compactor static cu rulouri(valturi)- compactor static pe pneuri- perie mecanica pt curatat fundatii de drumuri- malaxor mecanic pt.asfalt- repartiz.finisor mixturi asfaltice- autogudronator- masina trasat benzi circulatie- autocisterna cu dispozitiv de stropire-incarcator frontal pe pneuri- autogreder- excavator pe pneuri, mot.termic(buldoexcavator), Cerinta 3 - Modalitatea de indeplinire1) Se va completa Formularul nr. 15 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietateaofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere / contractele de inchiriere/ acorduri de inchiriere / angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Tert sustinator tehnicIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Modalitate de indeplinireSe va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 14 - Angajament privind sustinerea tehnica, Formularului 2 - Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006, Formularul nr. 6- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta nr. 4: Cerinte privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul nr. 17 ? Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 5: Cerinte privind asociereaDaca mai multi operatori economici depun o oferta comuna, acestia nu au obligatia legalizarii acordului de asociere la momentul depunerii ofertei, ci doar inainte de semnarea contractului, daca oferta este declarata castigatoare.Confirmarea liderului asocierii., Cerinta nr. 5: Modalitatea de indeplinire1) Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora2) Formularul nr. 19 - Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului). In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea., Cerinta 1.3Experienta similaraLotul 3Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca a executat si a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, lucrari de natura similara din care sa rezulte executarea de lucrari de constructii / modernizare drumuri cu o valoare de cel putin 1.100.000 lei fara TVA, echivalent a 244.515, 08 Euro la cursul de schimb valutar de 1 Euro= 4, 4987 stabilit de BNR la data 21.08.2012. Pentru demonstrarea experientei similare se pot cumula maxim 2 contracte similare. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeazaModalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in mod individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DinSEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 08:32