Achizitie publica - Lucari de investitii (constructii si instalatii) din cadrul Detasamentului de pompieri Roman
Detaliu pentru invitatia numarul 338189
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338189/25.10.2012
Denumire contract: Lucari de investitii (constructii si instalatii) din cadrul Detasamentului de pompieri Roman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA PETRODAVACod fiscal: 2613460, Adresa: STRADA CUIEJDI NR. 34, Piatra-Neamt, Telefon: 0233216816, Fax: 0233211666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucari de investitii (constructii si instalatii) din cadrul Detasamentului de pompieri Roman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii si instalatii: -Depozit de carburanti: rezervor carburant-rezistenta, copertina statie carburant rezistenta si arhitectura;(pompa si rezervorul de 10 mc sunt procurate de achizitor)-Rampa auto - rezistenta-Drumuri - platforma carosabila, sistematizarea verticala a terenului-Imprejmuire prefabricate (prefabricatele sunt procurate de achizitor)-Instalatii electrice-iluminat exterior perimetral si alimentare pompa carburant-Retea exterioara de canalizare pentru preluarea apelor meteorice si alimentare hidrant-Procurare utilaje si montaj: 1.separator de ulei/hidrocarburi monobloc din polietilena, capacitate 5800L (conform listei de utilaje din cadrul documentatiei tehnice)2.sistem avertizare scurgere lichid combustibil
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 619 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4500 lei, reprezentand 0, 85% din valoarea estimata a contractului.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Contul unitatii noastre este RO86TREZ4915005XXX000128 deschis la Trezoreria Piatra Neamt (CUI 2613460). Aceasta se poate depune si la casieria unitatii. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1%.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se solicita in procent de5% din pretul contractului fara TVA.Aceasta se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Data constituirii garantiei de buna executie va fi de maxim 14 zile de la data semnarii contractului si va fi valabila pe durata derularii contractului si se va elibera astfel: 70% din valoare in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei30% din valoare la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.Perioada minima de garantie a lucrarilor executate este de minim 2 ani.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A ) Se solicita pentru persoane juridice/fizice rezidente in Romania: 1)Certificat de cazier fiscal emis de organul fiscal competent. Se solicita in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".2)Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent pentru dovedirea platii obligatiilor catre bugetul general consolidat.Se solicita in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".3)Certificat fiscal emis de organul fiscal competent pentru dovedirea platii taxelor si impozitelor locale.Se solicita in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4)Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta-conform modelului din Ordinul ANRMAP 314/2010.(formular F16)5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(formular F17)Persoanele cu functie de conducere si implicate in procesul derularii procedurii sunt: Inspector sef : col. Nitica IoanContabil sef: cpt. Baghiu MihaelaSef serviciu logistic lt. col. Gaman ClaudiuConsilier juridic;: mr. Huzum TraianComandant detasament de pompieri Roman - cpt. Parasca MihaiSubofiter achizitii: plt. maj. Nohai StefanContabil: plt. Stefura ClaudiaSubofiter administrativ: plt. Olaru Ioan6)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 din OUG 34/2006 (formular F4 si F5)7)Declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular F3)B ) Se solicita pentru persoanele juridice/fizice nerezidente in Romania documentele echivalente celor de la litera A), traduse in limba romana de traducator autorizat.Tertul sustinator va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), c^1)si d)din OUG 34/2006 conform art. 186 alin. 2 si art. 190 alin. 2 din OUG 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, va fi depusa de subcontactanti si de tertul sustinator.Situatii de excludere: -Ofertantul care se incadreaza in oricare din prevederile art. 69^1, 180, 181 din OUG 34/2006.-Ofertantul care inregistreaza impozite si taxe locale restante la Directia de Taxe si Impozite Locale, respectiv inregistreaza obligatii de plata restante la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.-Ofertantul care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-Ofertantul care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile lui, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-Ofertantul care a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-Ofertantul care prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate;Ofertantii trebuie sa prezinte: - situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul consolidat.- situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local. 1) Pentru persoanele juridice cu sediul in Romania , se solicita Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Se solicita in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita operatorului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizatain situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2) Pentru persoanele fizice cu sediul in Romania se solicita Autorizatia de functionare.Se solicita in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"3) Pentru persoanele fizice sau juridice cu sediul in alte state, se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se solicita in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Situatii de excludere: -ofertantul care nu poate dovedi forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica;
-ofertantul care prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate pentru ultimii trei ani.Cifra medie de afaceri trebuie sa fie mai mare de 1, 5 ori din valoarea estimata a contractului(1, 5x524619=786928lei/1, 5x116323euro=174484euro), Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana in conditiile specificate de OUG 34/2006 art. 186.In acest caz se solicita angajamentul ferm al persoanei sustinatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii cinci ani certificata de beneficiari., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana in conditiile art. 190 din OUG 34/2006., In situatia in care ofertantul subcontracteaza o parte din contract, partea care urmeaza sa o subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi vor fi precizate in Lista cu subcontravctantii si specializarea acestora., Declaratie privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, insotita de copii care dovedesc calificarile profesionale;, Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru urmarirea executarii lucrarii care sa fie specialist atestat MLPAT ca ?responsabil tehnic cu executia?;, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;, Ofertantul sa faca dovada detinerii in proprietate sau ca dispune de un contract cu un laborator autorizat gradul II, in vederea efectuarilor si determinarilor din caietul de sarcini. Asigurarea privind implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 emis de un organism recunoscut pe plan national sau international-certificat., Asigurarea privind implementarea managementului conditiilor de mediu ISO14000 emis de un organism recunoscut pe plan national sau international- certificat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 13:40