Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARE DE CONSOLIDARE FUNDATIE CLADIRE STATIE PRINCIPALA DE VENTILATOARE VOD ? 2.1 KAROLLUS


Detaliu pentru invitatia numarul 354897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 354897/21.10.2013
Denumire contract: LUCRARE DE CONSOLIDARE FUNDATIE CLADIRE STATIE PRINCIPALA DE VENTILATOARE VOD ? 2.1 KAROLLUS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TIMISOARA, NR2, jud HUNEDOARA, PETROSANI, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 0254506151, fax: +40 0254506149, persoana de contact: REGISTRATURA CEH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TIMISOARA, NR2, jud HUNEDOARA, PETROSANI, Romania, sediul CEH SA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARE DE CONSOLIDARE FUNDATIE CLADIRE STATIE PRINCIPALA DE VENTILATOARE VOD ? 2.1 KAROLLUS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARE DE CONSOLIDARE FUNDATIE CLADIRE STATIE PRINCIPALA DE VENTILATOARE VOD ? 2.1 KAROLLUS la punctul de lucru EM VULCAN
II.1.6) CPV: 45262000-1 - Lucrari speciale de constructii, altele decat lucrarile de acoperire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare reprezinta un cuantum 2% din valoarea estimata, respectiv :5660 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitate de constituire: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006.Contul de garantii deschis de autoritatea contractanta la CEC BANK DEVA: RO53CECEHD0130RON0574338In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pt. deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va returna de a.c. conf. prevederilor art. 88 din HG 925/2006, corelat cu 278 indice 1 alin 4 din OUG 34/2006(daca este cazul).Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratia conform anexei nr.1 sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta un cuantum de5%din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui conf. prevederilor art. 89, alin2 din HG 925/2006, prinuna din formele mentionate la art. 90 alin(1) sau (3) din HG 925/2006. In cazul alegerii optiunii de la art. 90 alin. (3) din HG925/2006 se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.Garantia de buna executie se va elibera in conf. cu preved. art. 92 alin4 din HG 925/2006Pentru IMM-uri : Ofertantii care dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratia conform anexei nr.1 sau nr.2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% la criteriul cuantumul garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In conf. cu art. 5 (3) din Ordinul nr. 509 al ANRMAP, toate documentele din cap. III.2.1. a) ce sunt intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original.Cerinta nr. 1: Declaratia privind eligibilitatea-ofertantul si tertul sustinator (daca este cazul) vor prezenta Formularul 1.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34 / 2006-ofertantul si tertul sustinator (daca este cazul) vor prezentaFormularul 2Obs. Autoritatea contractanta nu va exclude din procedura ofertentii care se afla in situatia prevazuta in art. 181, lit. cTertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c1), si d) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, din OUG 34 / 2006 -ofertantul, subcontractantii si tertul sustinator (daca este cazul) vor prezenta Formularul 3.Obs. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul achizitiei sunt: 1.ANDRONACHE DANIEL COSTEL- Director General2. SANDRU FLORIAN IOAN- Director General Adjunct Divizia Energetica3. DRAGOI NICOLAE- Director General Adjunct Divizia Miniera4. CIOBANU MARIA ? Director Economic5. GIURGIU VASILE- Director Comercial6. POGOCSAN ELISABETA- Sef Serviciu Achizitii7. PACIU GABRIELA- Sef Serviciu Juridic8. UTU VICTOR ?Sef Birou Contracte VanzariCerinta nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Ofertantul va prezenta Formular 4Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ofertantul va prezenta Formular 5 Cerinta nr. 1: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in oricare din formele : in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? .Informatiile cuprinse in certificatul ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte Certificatul Constatator in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Acord de asociere (in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze cu scopul de a depune oferta comuna), 2.lista cuprinzand subcontractantii (numai daca este cazul), 3. Declaratie pe propria raspunderedin care sa reiasa ca ofertantul va asigurapersonalul de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, 4. Declaratie pe propria raspunderedin care sa reiasa caofertantul va dispune de utilajele/ dotarile/ echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, 5.Experienta similara - ofertantul va prezenta Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat maxim 3 contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata a fost de minim 283.000 lei, fara TVA, 6.Angajament privind sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului/grupului de operatori economici (daca este cazul)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer