Achizitie publica - Lucrare de constructie curti plimbare
Detaliu pentru invitatia numarul 330149
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330149/21.06.2012
Denumire contract: Lucrare de constructie curti plimbare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul de Minori-Tineri CraiovaCod fiscal: RO 5046939, Adresa: Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova, Telefon: +40 251591636, Fax: +40 251431642
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova, Romania, cod postal: 200717, telefon: +40 251590720, fax: +40 251431642, persoana de contact: Nicolaie- Gabriel Neacsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Penitenciarului de Minori-Tineri Craiova, Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova, jud. Dolj, cod postal: 200717
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrare de constructie curti plimbare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrarede interventie la imobile de natura investitiilor, la obiectivul ?Curti de plimbare? pentru persoanele private de libertate, in incinta Penitenciarului de Minori si Tineri Craiova
II.1.6) CPV: 45216100-5 - Lucrari de constructii de cladiri destinate institutiilor de ordine publica sau serviciilor de urgenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 766 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 4000 lei.Se va constitui prin : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- prin depunerea la casieria unitatii contractante a sumei in numerar.- prin ordin de plata in cont garantii Penitenciarul de Minori si Tineri Craiova : RO78TREZ2915005XXX000159, cod fiscal 5046939 deschis la Trezoreria Craiova, astfel incat la data si ora deschiderii ofertelor sa se afle in contul autoritatii contractante.- ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% conform legislatiei in vigoare cu conditia de a face dovada acestui lucru.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor- Garantia de participare se va elibera conform legii.- Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare la sedinta de deschidere a ofertelor, duce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Da.Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractuluiGarantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila si se constituie prin scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractInstrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumulsi pentru executarea obligatiilor asumate in perioada prevazuta in contract- Garantia de buna executie se va elibera / restitui conform legii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- completarea formularului nr. 1. Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- completarea formularul nr. 2 Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? completarea formularului nr. 3, cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completarea formularului nr. 15.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Tatulescu Nicolae - director, Nitu Eugenia Diana ? director adj economico-administrativ, Guna Florentina - contabil sef, Magalie Marcela - responsabil viza CFPP, Lungu Ioan ?sef birou logistica, Voicila Leonard - ofiter Logistica, Curca Daniel - responsabil economic, Neacsu Gabriel ? responsabil achizitii, Nemoiu Adrian - agent achizitii, Musuroi Raluca ? consilier juridic, Barbu Adriana - tehnician constructor.Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau sub forma de copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", urmand ca in etapa evaluarii ofertelor (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatoremis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale, cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani; media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 400.000 (patru sute mii) lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantii trebuie sa aiba experienta similara, dovedita prin: - Prezentarea Listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;
- Se va face dovada indeplinirii / finalizariiunui contract similar de lucrari, Informatii referitoare la dotari tehnice: Ofertantii trebuie sa ofere informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Informatii privind personalul: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul firmei, in ultimii 3 ani.-Declaratie privind personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului.Ofertantii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat ca fiind minim necesar pentru indeplinirea contractului.Ofertantii trebuie sa demonstreze existenta personalului de care dispun, responsabil de indeplinirea contractului, astfel: - 1 inginer/subinginer, cu studii superioare absolvite cu diploma de licentasau echivalenta in constructii si cu experienta ? pentru functia de sef santier.- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului pentru functia de responsabil tehnic cu executia lucrarilor, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Informatii privind proportia in carecontractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante sau direct si nerestrictionat, din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 18:50