Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrare de reparatii curente de termoizolare si hidroizolare la terase - Camin de detinere nr. 1 si ?Ateliere de productie?, din incinta Penitenciarului de Minori si Tineri Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 334312
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul de Minori-Tineri Craiova
Numar invitatie: 334312/27.08.2012
Denumire contract: Lucrare de reparatii curente de termoizolare si hidroizolare la terase - Camin de detinere nr. 1 si?Ateliere de productie?, din incinta Penitenciarului de Minori si Tineri Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul de Minori-Tineri CraiovaCod fiscal: RO 5046939, Adresa: Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova, Telefon: +40 251591636, Fax: +40 251431642
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova, Romania, cod postal: 200717, telefon: +40 251590720, +40 251591636, fax: +40 251431642, persoana de contact: Nicolaie- Gabriel Neacsu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Penitenciarului de Minori-Tineri Craiova, Str. Bariera Vilcii nr.160A, Craiova, jud. Dolj, cod postal: 200717
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrare de reparatii curente de termoizolare si hidroizolare la terase - Camin de detinere nr. 1 si?Ateliere de productie?, din incinta Penitenciarului de Minori si Tineri Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrare de reparatii curente de termoizolare si hidroizolare la terasa Caminului de detinere nr. 1 si la terasa cladirii ?Ateliere de productie?, din incinta Penitenciarului de Minori si Tineri Craiova
II.1.6) CPV: 45261300-7 - Lucrari de hidroizolare si de instalare de burlane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 838 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaOfertantul trebuie sa constituie garantia de participare.Cuantum garantie de participare: 1600 lei, astfel: Lot 1 - 650 lei; Lot 2 - 950 lei.Se va constitui prin : - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- prin depunerea la casieria unitatii contractante a sumei in numerar.- prin ordin de plata in cont garantii Penitenciarul de Minori si Tineri Craiova : RO78TREZ2915005XXX000159, cod fiscal 5046939 deschis la Trezoreria Craiova, astfel incat la data si ora deschiderii ofertelor sa se afle in contul autoritatii contractante.- ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% conform legislatiei in vigoare cu conditia de a face dovada acestui lucru.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor- Garantia de participare se va elibera conform legii.- Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare la sedinta de deschidere a ofertelor, duce la respingerea ofertei.In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de catre CNSC, din garantia de participare se va retine o suma calculata conform prevederilor art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractuluiGarantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila si se constituie prin scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractInstrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru executarea obligatiilor asumate in perioada prevazuta in contract- Garantia de buna executie se va elibera / restitui conform legii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- completarea formularului nr. 1. Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- completarea formularul nr. 2 Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? completarea formularului nr. 3, cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completarea formularului nr. 15.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Tatulescu Nicolae - director, Nitu Eugenia Diana ? director adj economico-administrativ, Guna Florentina - contabil sef, Magalie Marcela - responsabil viza CFPP, Lungu Ioan ?sef birou logistica, Negut Cristinel - ofiter Logistica, Curca Daniel - responsabil economic, Neacsu Gabriel ? responsabil achizitii, NemoiuAdrian - agent achizitii, Musuroi Raluca ? consilier juridic, Barbu Adriana - tehnician constructor.Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului.Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau sub forma decopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", urmand ca in etapa evaluarii ofertelor (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale, cu cifra de afaceri globala pe ultimii3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantii trebuie sa aiba experienta similara, dovedita prin: - Prezentarea Listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita decertificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;
- Se va face dovada indeplinirii / finalizariiunui contract similar de lucrari, Informatii referitoare la dotari tehnice: Ofertantii trebuie sa ofere informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Informatii privind personalul: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul firmei, in ultimii 3 ani.-Declaratie privind personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului.Ofertantii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat ca fiind minim necesar pentru indeplinirea contractului.Ofertantii trebuie sa demonstreze existenta personalului de care dispun, responsabil de indeplinirea contractului, astfel: - 1 inginer/subinginer, cu studii superioare absolvite cu diploma de licentasau echivalenta in constructii si cu experienta ? pentru functia de sefsantier.- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului pentru functia de responsabil tehnic cu executia lucrarilor, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Informatii privind proportia in carecontractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializareaacestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante, prin e-mail, sau direct si nerestrictionat, din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer