Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrare REABILITARE SPATIU ETAJ II SERVICIUL PUBLIC FINANTE LOCALE PLOIESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 333091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC FINANTE LOCALE PLOIESTI
Numar invitatie: 333091/03.08.2012
Denumire contract: lucrare REABILITARE SPATIU ETAJ II SERVICIUL PUBLIC FINANTE LOCALE PLOIESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC FINANTE LOCALE PLOIESTICod fiscal: 13662794, Adresa: B-DUL INDEPENDENTEI, NR.16, PLOIESTI, PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: +40 0244546711, Fax: +40 0244546711
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL INDEPENDENTEI, NR.16, PLOIESTI, PRAHOVA, Ploiesti, Romania, cod postal: 100028, telefon: +40 0244546711, fax: +40 0244546711, persoana de contact: MIOARA DRAGHICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL INDEPENDENTEI, NR.16, PLOIESTI, PRAHOVA, Ploiesti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrare REABILITARE SPATIU ETAJ II SERVICIUL PUBLIC FINANTE LOCALE PLOIESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. reparat tencuieli degradate;2. spalat peretii de huma;3. zugraveli la pereti si tavane cu var lavabil de culoare alba;4. montat linoleum trafic intens, antistatic, antibacterian, in incaperile cu destinatie birouri;5. montat placi gresie ceramica pe hol si grupul sanitar, montat boiler electric cu o capacitte de 50 ? 80 l;6. placarea peretilor din grupul sanitar cu placi dreptunghiulare de faianta, H = 2.00 ;7. montarea unui lambriu din MDF de 7 mm grosime si H = 2.00 m pe casa scarii, hol de asteptare si parapetii de la ghiseele existente;8. montat ferestre din PVC cu geam termopan cu ochi oscilobatant pe casa scarii;9. montat ferestre din PVC cu geam termopan fixe(supralumina) la grupul sanitar;10. montat usa glisanta, din aluminiu, cu geam termopan, cu deschidere automata, la intrarea in holuletajului 2;11. montat grilaj metalic pe casa scarii intre etajele I si II prevazut cu usa de acces;12. vopsitorii la balustrade si grilaj cu email alchidic;13. montat usi din PVC , fixe, la grupul sanitar;14. inlocuirea radiatoarelor de fonta cu radiatoare din otel si suplimentarea cu un numar de 4 radiatoare in spatiile pentru birouri si casierie;15. inlocuirea in totalitate a instalatiilor sanitare aferente grupului sanitar.16. inlocuirea coloanelor de canalizare pluviala, la etajul 2;17. recuperarea deseurilor de lemn si a calorifelor, predarea lor achizitorului;18. transportul deseurilor nerecuperabile si a molozului, la groapa de gunoi si predarea achizitorului a unui document justificativ de predare la groapa de gunoi; conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 877 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :3.197, 00 leise va constituiinconformitate cuprevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006; perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui si in numerar prin casieriile Serviciului Public Finante Locale Ploiesti.Serviciul Public Finante Locale Ploiesti: cont RO 13 TREZ 5215006 XXX 000 114 , deschis la Trezoreria Ploiesti, CUI 13662794.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantului i-a fost respinsa contestatia de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si i se va retine suma calculata conform art.278^1, lit.d) din OuG 34/2006 completata si modificata.
Garantie de buna executie
Cuantum garantie de buna executie: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.Executanul are obligatia de a constitui garantia de buna executie sub forma de scrisoari de garantie bancara (conform Formularului nr. 9) sau prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie va fi constituita prin doua scrisori de garantie bancara sau instrumente de garantare in favoarea autoritatii contractante, una in cuantum de 70 %din valoarea garantiei de buna executie, care se va restitui la incheierea lucrarilor si una in cuantum de 30 % din valoarea garantiei de buna executie, care se va restitui la expirarea garantiei acordata lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 : completare formularnr. 52.Declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 .4. Se solicita prezentarea "Certificatului de participare cu oferta independenta" conform Ordinului nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P.Director Executiv al SPFL Ploiesti - d-na Simona DOLNICEANUComponenta comisiei de evaluarePresedinte- dl. Rosca Adrian AlinSecretar-d-na. Draghici MioaraMembrii-dl. Milica Gabriel Razvan-d-na. Cristiana Zamfir-d-na. Nita Doina-dl.Marian Popa-dl. Bogdan Tudor Pentru persoanele fizice /juridice romane se solicita1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in original / copie legalizata/copie conform cu originalul, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor2. Certificate constatoare care sa ateste faptul ca societatea nu are datorii la bugetul local si bugetul de stat in original/ copie legalizata/copie conform cu originalul, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Persoane juridice straine se solicita Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul caracteristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiare., Se solicita depunerea bilantului la 31.12.2011( pentru intreprinderile mici si mijlocii) , dupa caz depunerea balantei de verificare la 31.12.2011( pentru intreprinderile mari)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica ;Lista privind principalele lucrari similarein ultimii 3 ani- se solicita prezentarea documentelor care sa ateste incheierea in ultimii 3(trei) ani a cel putin unui contractcu lucrari similare, Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea lucrarilor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer