Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrarea de "Amenajare grup sanitar si dependinte la caminul cultural din localitatea Vacaresti"


Detaliu pentru invitatia numarul 322942
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Mihaileni
Numar invitatie: 322942/29.03.2012
Denumire contract: Lucrarea de "Amenajare grup sanitar si dependinte la caminul cultural din localitatea Vacaresti"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MihaileniCod fiscal: 4246254, Adresa: Mihaileni nr.288/a jud.Harghita, Mihaileni, Telefon: 0266-326155, Fax: 0266-326155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mihaileni nr.288/a jud.Harghita, Mihaileni, Romania, cod postal: 537200, telefon: +40 266326155, fax: +40 266326155, persoana de contact: Kosa Petru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Mihaileni nr.288/a jud.Harghita, Mihaileni, Romania, cod postal: 537200, telefon: +40 266326063, fax: +40 266326155, persoana de contact: Kosa Petru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CAEN 8411 - administratie publica generala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrarea de "Amenajare grup sanitar si dependinte la caminul cultural din localitatea Vacaresti"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarii de constructii privind "Amenajare grup sanitar si dependinte la caminul cultural din localitatea Vacaresti".
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 185 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul: 1.440 lei- Perioada de valabilitate: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituire: - in conf. cu art. 86 alin. (1) ; (2); (3) lit. b); (5) lit. a) din HGR nr. 925/2006.- Scrisoare de garantie? conform formularului nr. 15-cont: RO38TREZ35121070250xxxxx, Titular Comuna Mihaileni, deschis la Trezoreria M-Ciuc, Cod fiscal: 4246254Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare, decat cele mentionate mai sus.Conditii ce trebuie indeplinite de garantia de participare: -cel putin datele din formularul nr 15-in cazul IMM-urilor, sa fie insotita de dovada calitatii de IMM, conform formularului nr. 18Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art. 33 alin. (3) din HGR nr. 925/2006.Restituirea garantiei de participare-in conf. cu art. 88 din HGR nr. 925/2006Retinerea garantiei de participare: -in conf. cu art. 87 din HGR nr. 925/2006-In conformitate cu art. 278 indice 1din OUG 34/2006 ? (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare (...)?, si anume 721, 00 RON ;Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare vor fi atasate la coletul de oferta, in afara acestuia.In cazul unei asocieri, documentul prin care dovedeste plata garantiei de participare va fi emis pe numele unuia dintre membrii asociatiei. La asociatiile de IMM-uri, asociatii trebuie sa prezinte declaratie de incadrare, fiecare in nume propriu, iar in cazul in care unul dintre firmele asociate nu se incadreaza in categoria IMM, se considera ca conditiile necesare utilizarii facilitatii nu sunt indeplinite.
Garantie de buna executie
10% din valoareacontractuluiMod de constituire: - de regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie saprevada cele prevazute in art. 86 alin. (3) lit. a) din HGR nr. 925/2006.- daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile stabilite de art. 90 alin. (3) din HGR nr. 925/2006, modificat de HGR nr. 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de buna executie, dupa cum urmeaza: - in conf. cu art. 92 alin. (4) din HGR nr. 925/2006, cu modifcari si completari ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaleCerinta obligatorie: completarea Formularului nr. 4, Informatii generale(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 2Declaratii privind eligibilitateaCerinta minima: Declaratie de eligibilitate (Formular nr.1), si Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr.2).Un ofertant se poate prezenta cu o singura oferta. Operatorii economici se pot asocia pentru a depune o oferta comuna fara a fi obligati sa legalizeze asocierea, decat in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare. In cazul in care oferta este declarata castigatoare, operatorii economici asociati sunt obligati de a legaliza asocierea inainte de semnarea contractului de lucrari. Un exemplar al Acordului de asociere legalizat va fi depus in original la sediul Autoritatii Contractante.In cazul in care se depune o oferta de catre o asociere de operatori, atunci oferta trebuie: a. sa cuprinda informatii despre fiecare parte a asocierii, precum si despre denumirea si cantitatea de lucrari efectuate de fiecare parte, b. oferta trebuie semnata intr-un mod in care sa oblige legal pe fiecare in parte, c. un membru a asocierii va fi desemnat lider, iar calitatea acestuia va fi confirmat de imputernicire scrisa si semnata de fiecare parte a asocierii.d. oferta depusa va cuprinde acordul de asociere (Formularul nr. 19 si 20), care statueaza ca toti partenerii sunt responsabili legal uniti si in parte pentru realizarea obiectivelor contractului. Acordul va preciza partea care va avea calitatea de lider, si autorizeaza pe aceasta sa primeasca si sa transmita celorlalti instructiuni pentru ceilalti. Platile sunt responsabilitatea liderului.e. asocierea trebuie sa functioneze pe toata durata contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: completarea Formularului nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006(A se completa in original de fiecare ofertant/candidat/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.)Cerinta nr. 4Declaratie certificat privind participarea cu o oferta independentaCerinta obligatorie: Prezentarea unei declaratii conform Formular nr. 21din care sa rezulte ca operatorul economic a respectat reglementarile legale referitoare la concurenta.Cerinta nr. 5Prezentare indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele localeCerinta obligatorie: Prezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor fata de: - bugetul de stat (Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata a impozitelor, taxelor si contributiilor deasigurari sociale in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).- bugetul local (Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata a impozitelor si taxelor locale la Primariile din localitatile unde sunt rezidente) In cazul ofertantilor persoane juridice straine se solicita documente relevante eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta.Documentele pot fi depuse: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat, in cazul persoanelor juridice straine.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaCerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69ยน(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formularul 24 (persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: Kosa Petru-primar, Sandor Gellert-secretar, Balint Ibplya-contabil, Kosa Gyarfas-inspector).A se completa in original de fiecare ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz. Persoane juridice/fizice romane.Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registruluicomertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare) original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte expres adresa actuala, domeniul de activitate si ca activitatea este in legatura cu obiectul prezentei de fisei de date -cod CAEN 4120 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaPersoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare)Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaIntreprinderi mici si mijlociiSe cere prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind incadrarea societatii comerciale in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform prevederilor Legii nr.346/2004 si a formularului prezentat in anexa acestei legi, daca este cazul (formular nr. 18).Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii, conform art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Bilantul contabil in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 140.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara: Ofertantii trebuie sa aiba experienta similara, dovedita prin lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani si se va face dovada indeplinirii / finalizariiunui contract similar de lucrari cu o valoare cel putin egala cu valoarea actualei investitii de 72.185, 00 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la dotari tehnice: Ofertantii trebuie sa ofere informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un anumit utilaj/echipament etc., pe langa prezentarea unui contract /precontract deinchiriere, se va permite si prezentarea unui ANGAJAMENT de punere la dispozitie., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul firmei, in ultimii 3 ani.Ofertantii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat ca fiind minim necesar pentru indeplinirea contractului.Ofertantii trebuie sa demonstreze existenta personalului de care dispun sau al carui angajament a fost obtinut, responsabil de indeplinirea contractului, din care: - 1 inginer/subinginer, cu studii superioareabsolvite cu diploma de licenta sau echivalentain constructii si cu experienta?pentru functia de manager lucrari/sef santier.- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului pentru functia de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul de atestare I - inginer in constructii, fiind autorizat MDRT., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP si de la sediul Primariei comunei Mihaileni
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer