Achizitie publica - Lucrarea de "Amenajare grup sanitar si dependinte la caminul cultural din localitatea Vacaresti"
Detaliu pentru invitatia numarul 322942
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322942/29.03.2012
Denumire contract: Lucrarea de "Amenajare grup sanitar si dependinte la caminul cultural din localitatea Vacaresti"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MihaileniCod fiscal: 4246254, Adresa: Mihaileni nr.288/a jud.Harghita, Mihaileni, Telefon: 0266-326155, Fax: 0266-326155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mihaileni nr.288/a jud.Harghita, Mihaileni, Romania, cod postal: 537200, telefon: +40 266326155, fax: +40 266326155, persoana de contact: Kosa Petru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Mihaileni nr.288/a jud.Harghita, Mihaileni, Romania, cod postal: 537200, telefon: +40 266326063, fax: +40 266326155, persoana de contact: Kosa Petru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (CAEN 8411 - administratie publica generala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrarea de "Amenajare grup sanitar si dependinte la caminul cultural din localitatea Vacaresti"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarii de constructii privind "Amenajare grup sanitar si dependinte la caminul cultural din localitatea Vacaresti".
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 185 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul: 1.440 lei- Perioada de valabilitate: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Constituire: - in conf. cu art. 86 alin. (1) ; (2); (3) lit. b); (5) lit. a) din HGR nr. 925/2006.- Scrisoare de garantie? conform formularului nr. 15-cont: RO38TREZ35121070250xxxxx, Titular Comuna Mihaileni, deschis la Trezoreria M-Ciuc, Cod fiscal: 4246254Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare, decat cele mentionate mai sus.Conditii ce trebuie indeplinite de garantia de participare: -cel putin datele din formularul nr 15-in cazul IMM-urilor, sa fie insotita de dovada calitatii de IMM, conform formularului nr. 18Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art. 33 alin. (3) din HGR nr. 925/2006.Restituirea garantiei de participare-in conf. cu art. 88 din HGR nr. 925/2006Retinerea garantiei de participare: -in conf. cu art. 87 din HGR nr. 925/2006-In conformitate cu art. 278 indice 1din OUG 34/2006 ? (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare (...)?, si anume 721, 00 RON ;Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare vor fi atasate la coletul de oferta, in afara acestuia.In cazul unei asocieri, documentul prin care dovedeste plata garantiei de participare va fi emis pe numele unuia dintre membrii asociatiei. La asociatiile de IMM-uri, asociatii trebuie sa prezinte declaratie de incadrare, fiecare in nume propriu, iar in cazul in care unul dintre firmele asociate nu se incadreaza in categoria IMM, se considera ca conditiile necesare utilizarii facilitatii nu sunt indeplinite.
Garantie de buna executie
10% din valoareacontractuluiMod de constituire: - de regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie saprevada cele prevazute in art. 86 alin. (3) lit. a) din HGR nr. 925/2006.- daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile stabilite de art. 90 alin. (3) din HGR nr. 925/2006, modificat de HGR nr. 1045/2011.Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de buna executie, dupa cum urmeaza: - in conf. cu art. 92 alin. (4) din HGR nr. 925/2006, cu modifcari si completari ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Bilantul contabil in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 140.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara: Ofertantii trebuie sa aiba experienta similara, dovedita prin lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani si se va face dovada indeplinirii / finalizariiunui contract similar de lucrari cu o valoare cel putin egala cu valoarea actualei investitii de 72.185, 00 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la dotari tehnice: Ofertantii trebuie sa ofere informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un anumit utilaj/echipament etc., pe langa prezentarea unui contract /precontract deinchiriere, se va permite si prezentarea unui ANGAJAMENT de punere la dispozitie., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul firmei, in ultimii 3 ani.Ofertantii trebuie sa asigure personalul de specialitate considerat ca fiind minim necesar pentru indeplinirea contractului.Ofertantii trebuie sa demonstreze existenta personalului de care dispun sau al carui angajament a fost obtinut, responsabil de indeplinirea contractului, din care: - 1 inginer/subinginer, cu studii superioareabsolvite cu diploma de licenta sau echivalentain constructii si cu experienta?pentru functia de manager lucrari/sef santier.- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului pentru functia de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul de atestare I - inginer in constructii, fiind autorizat MDRT., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. -
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP si de la sediul Primariei comunei Mihaileni
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 09:38