Achizitie publica - Lucrari - AMENAJARE VALEA CASELOR SI VALEA CORBULUI IN COMUNA BROSTENI, JUDETUL MEHEDINTI
Detaliu pentru invitatia numarul 352089
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352089/05.08.2013
Denumire contract: Lucrari - AMENAJARE VALEA CASELOR SI VALEA CORBULUI IN COMUNA BROSTENI, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BROSTENI ( PRIMARIA BROSTENI)Cod fiscal: 8845957, Adresa: STRADA PRINCIPALA, Brosteni, Telefon: +40 0252383020, Fax: +40 0252383118
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA, Brosteni, Romania, cod postal: 227075, telefon: +40 0252383020, fax: +40 0252383118, persoana de contact: NICOLITA IVASCANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Brosteni, com. Brosteni, jud. Mehedinti, Sala de sedinte a Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - AMENAJARE VALEA CASELOR SI VALEA CORBULUI IN COMUNA BROSTENI, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor conform proiectului tehnic nr. 187/2011, elaborat de SC Irimat Cons SRL Ploiesti, pentru imbunatatirea scurgerii apelor, eliminarea fenomenelor de inundatii si de instabilitate a terenurilor, protejandu-se astfel atat gospodariile cat si terenurile agricole care marginesc vaile torentiale Valea Caselor si Valea Corbului.Valoarea totala estimata a lucrarilor supusa licitatiei este de 3.842.798 lei fara TVA formata din: Cheltuieli pentru amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala in suma de 64.402 lei; Cheltuieli pentru constructii si instalatii in suma de 3.348.307 lei; Cheluieli pentru organizarea de santier in suma de 85.318 lei; Cheltuieli diverse si neprevazute 344.771 lei (9, 856% din valoarea estimata fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 842, 798 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 120 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 69.000 lei. In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC se va retine contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C., o suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. Echivalenta leu / euro sau alta valuta se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile inaite de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor este de minim 24 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna Brosteni. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonantaSe va completa Formularul 12 A - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta - o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta1.Se completeaza Formularul 12B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Forma de prezentare: document original si traducerea in limba romana autorizata si legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului pentruoperatorii economici din strainatate (dupa caz);Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta - o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Cazier fiscal al persoanei juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social.4. Cazier judiciar al persoanei juridice, eliberat de Inspectoratul de Politie al Judetului, respectiv Directia Generala de Politie de pe raza careia societatea isi are sediul social . Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupuluiOfertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. Se accepta si ofertantii care au datorii la bugetul general consolidat sau la bugetul local, esalonate conform legii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unui tert sustinator, persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Boruga Alexandru - primar, Bunoiu Gheorghe ? Viceprimar, Catan Gheorghe Florin? secretar, ec. Iorga Petrica Valentin ? Sef Serviciu Buget Contabilitate, Catan Gheorghe Florin ? Presedinte comisie licitatie, si consilieri locali: Ciortan Constantin, Mihart Elena, Racescu Petre Sorin, Capatina Tudor, Trusconiu Ion, Serafim Alexandru, Popescu Aristica, Enculescu Gheorghe, Mihu Petrisor Georgel, Gonciulea Florin. Pentru persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantilor, emis de ONRC .Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului de proiectare si executie.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).i. activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc nu a prezentat documentul in original sau copie legalizata, i se va solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, pentru verificare conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara1.Nivelul minim : cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 animinim 6.500.000 lei.2.Se vor prezenta bilanturile contabile la 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate de organele competente, copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, Cerinta nr. 2Experienta similara1. Prezentarea fisei cu experienta similara pentru cel putin un contract similar finalizat (conform definitiei din Ordin 509/2011 al ANRMAP)prin care sa se confirme executarea de lucrari similare in valoarea de minim 3.498.027 leifara TVA;2. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: certificari de buna executie/documente constatatoare/recomandari/procese verbale de receptie (prin care sa se confirme executarea de lucrari similare, continand referiri la: beneficiarul contractului , tipul lucrarilor executate, perioada in care s-a realizat contractul, valoarea contractului) pt cele mai importante lucrari conf. art. 188 alin. 3 pct a) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 31.Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .autoritatea contractanta solicita ofertantilor prezentarea informatiilor pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului format din minim urmatorul personal: 1. Responsabil cu controlul calitatii (CQ) (minim 1) autorizat, in domeniul constructii hidrotehnice, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae pentru responsabil calitate (CQ);
- Decizie interna ? responsabil calitate (CQ), in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate ? responsabil calitate (CQ) in original2. Responsabil tehnic cu executia (RTE) (minim 1), atestat MDRT in domeniul constructii de hidrotehnice, in conformitate cu specificul lucrarilor, ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae- Atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie certificata pentru conformitate- Legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate ? responsabil tehnic cu executia (RTE)3. Inginer/subinginer ? sef de santier, (inginer/subinginer absolvent facultate de constructii hidrotehnice sau imbunatatiri funciare), - Curriculum vitae din care sa rezulte participarea la executia a cel putin un proiect similar;
- Diploma de studii- Declaratie de disponibilitate - inginer/subinginer sef santier4. Inginer/subinginer ? sef adjunct de santier, (inginer/subinginer absolvent facultate de constructii drumuri), - Curriculum vitae din care sa rezulte participarea la executia a cel putin un proiect similar;
- Diploma de studii- Declaratie de disponibilitate - inginer/subinginer sef santier5. Inginer/subinginer ? constructii civile (minim 1)- Curriculum vitae ? inginer/subinginer- Diploma, inginer/subinginer, in copie certificata pentru conformitate- declaratie de disponibilitate, Cerinta nr.41.Informatii privind echipamentele tehnice, instalatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiSe solicita ofertantilor sa detina cu orice titlu (proprietate, inchiriere, leasing, comodat etc) urmatoarele utilaje si echipamente: Cilindru compactor terasamente; Autobasculante transport; Autobetoniera, Buldozer pe senile, Incarcator frontal tip vola, Buldoexcavator, Centrala de betoane, Excavator pe senile, Laborator grad II pentru domeniile GTF si BbaBP., Cerinta 5Informatii privind subcontractantii.Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/ partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, in copie conform cu originalul, Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, in copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
perioada de garantie a lucrarilor executate
20
Descriere: perioada de garantie a lucrarilor executate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 14:07