Achizitie publica - Lucrari - Canalizare menajera, com. Dragutesti, sat Iasi, jud. Gorj
Detaliu pentru invitatia numarul 326151
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326151/10.05.2012
Denumire contract: Lucrari - Canalizare menajera, com. Dragutesti, sat Iasi, jud. Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGUTESTICod fiscal: 4510436, Adresa: SAT DRAGUTESTI COMUNA DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ, Dragutesti, Telefon: 0253227625, Fax: 0253227543
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT DRAGUTESTI COMUNA DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ, Dragutesti, Romania, cod postal: 217225, telefon: +40 253227625, fax: +40 253227543, persoana de contact: ION COVRIG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Dragutesti, com. Dragutesti, jud. Gorj, Sala de sedinte a Primariei Dragutesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - Canalizare menajera, com. Dragutesti, sat Iasi, jud. Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de canalizare menajera in Comuna Dragutesti, sat Iasi, jud. Gorj.Contractul de lucrari presupune realizarea unei retele de canalizare cu o lungime de 3397 m de o parte si de alta a drumului european DE79 si o statie de pompare, pe retea.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 690, 486 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 12.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita in conformitate cu prevederile HG 925/2006, art. 86: prin virament bancar (cod fiscal 4510436, cont Trezorerie RO11TREZ3365006XXX001920 deschis la Trezoreria Tg-Jiu), sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original. Se permite inclusivdepunerea la casierie a sumei in numerar.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executiepoate fi, dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, plati succesive, intr-un cont al contractantului, la dispozitia autoritatii contractante. Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular nr. 92. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - formular nr. 3, (persoanele ce detin functie de decizie sunt: MOSOIU VASILE - primar, OPROIU MARCEL - viceprimar, GHEORGHIAN LAVINIA DALIANA - secretar, MARINA DANIEL - contabil, COVRIG ION - compartiment achizitii, NEAMTU EUGENIA - inspector, GENGIU VALENTIN - inspector, MOLETE GHEORGHE - consilier, RACOCEANU ANCA - consilier). Aceasta declaratie se va prezenta atat pentru asociati, pentru terti sustinatori cat si pentru subcontractanti (daca este cazul).3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar/certificat echivalent - formular nr. 1, care obligatoriu va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare formular nr. 2, care obligatoriu va trebui prezentata si de asociati/tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele la bugetul de stat consolidat, formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine.6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, formular specific autoritatilor din Romania sau tara de origine. Certificat constatator, eliberat de ORC, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu maximum 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar autorizat executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei.Persoanele juridice ? fizice straine vor prezenta documente echivalente, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a tuturor documentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri ? se solicita un nivel minim al cifrei de afaceri, pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului de lucrari.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa fi executatcel putin un contract similar (construire / extindere si/sau reabilitare retea de canalizare) de natura si complexitate similara, cu respectarea urmatorilor indicatori: - un contract in care s-a realizat o retea de canalizare de cel putin 3000 m lungime. Cerinta are in vedere faptul ca contractul supus licitatiei presupune realizarea unei retele de canalizare de 3.397 m lungime, asa cum s-a precizat la pct. II.1.5 - descrierea succinta a contractului., Cerinta 2: Ofertantul are obligatia de a face dovada ca poate asigura utilajele si echipamentele ce se regasesc in propunerea tehnica., Cerinta 3: Ofertantul are obligatia de a prezenta informatii privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru derularea contractului (corelat cu propunerea tehnica). Obligatoriu se va nominaliza un sef de santier si un responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), care sa fie atestat tehnico-profesional pentru domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu atestare valabila la data depunerii ofertelor. Personalul de specialitate propus pentru realizarea contractului va fi inclus in formularul Informatii privind personalul implicat in contract. Se solicita - Standard privind sistemul de management al calitatii. In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea de standarde de asigurarea calitatii ISO 9001, trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei. Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 08:43