Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari - Canalizare si statie de epurare ape uzate in satul Dragutesti, comuna Dragutesti, jud. Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 352849
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGUTESTI
Numar invitatie: 352849/20.08.2013
Denumire contract: Lucrari - Canalizare si statie de epurare ape uzate in satul Dragutesti, comuna Dragutesti, jud. Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGUTESTICod fiscal: 4510436, Adresa: SAT DRAGUTESTI COMUNA DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ, Dragutesti, Telefon: 0253227625, Fax: 0253227543
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT DRAGUTESTI COMUNA DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ, Dragutesti, Romania, cod postal: 217225, telefon: +40 253227625, fax: +40 253227543, persoana de contact: ION COVRIG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dragutesti, jud. Gorj, Sala de sedinte a Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - Canalizare si statie de epurare ape uzate in satul Dragutesti, comuna Dragutesti, jud. Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru realizarea investitiei «Canalizare si statie de epurare ape uzate in satul Dragutesti, comuna Dragutesti, jud. Gorj».Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este 4.075.423 lei fara TVA.Valoarea estimata inclusiv diverse si neprevazute este 4.286.265 lei fara TVA.Suma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este 210.842 lei fara TVA (5, 17% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).Propunerea financiara prezentata de fiecare operator economic trebuie sa contina ca element constitutiv valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute (5, 17%) la propunerea financiara (fara diverse si neprevazute) depusa.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 286, 265 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 45.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. 925 actualizata - Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare cu ordin de plata, plata se va face in contul COMUNEI DRAGUTESTI, JUD. GORJ, Cod fiscal 4510436, cont nr. RO11TREZ3365006XXX001920, deschis la Trezoreria Targu-Jiu. Modul de restituire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; 2)ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010. Retinerea unei parti din garantia de participare se va face in conditiile prevazute de art. 278^1 alin(1), (2) din OUG 34/2006 si de art. 87 alin.1 din HG925/2006 si HG76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, garantia de participare se constitui in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru garantia de participare depusa in alta valuta data la care se va utiliza cursul de schimb leu/alta valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004) sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.2. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.3. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.;4. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente;5. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;6. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Mosoiu Vasile-primar, Gheorghian Lavinia Daliana-secretar, Ungureanu Gheorghe Irinel-viceprimar, Covrig Ion-secretar comisie licitatie, Stan Loredana Maria-membru comisie licitatie, Nelus Roberta-membru comisie licitatii, Neamtu Eugenia-membru comisia de licitatie, consilieri locali: Crac Constantin, Pastea Vasile, Zgondea Iustinian, Butan Gheorghe, Ungureanu Dan, Negrea Ion, Untaru Georgica Florentin, Oproiu Marcel, Olaru Augustina Ramona, Modroiu Sterian, Olaru Sorin, Popescu Corneliu, Troaca Vasile7. Formularul nr. 10 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.8. Cazier judiciar pentru societate si pentru administratorul acesteia.9. Cazier fiscal societate.In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului potrivit art. 9 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011. Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.In cazul unei asocieri cerinta de la punctul 1 este indeplinita prin prezentarea documentelor pentru fiecare asociat implicat in oferta.2. Ofertantul va prezenta atestate ANRE tip C2A si C2B valabile la data limita de depunere a ofertelor.3. Ofertantul Persoane juridice / fizice straineCerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturi contabile vizate, inregistate de organele competente, pentru anii 2010, 2011, 2012., Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 8.000.000 lei; Se vor prez. inform. pt ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activ. din ultimii 3 ani, in funct.de inform.si docum.disponib.ale oper.econom.In cazul unei asocieri, fiecare asoc.este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta min.se va considera indepl.in mod cumulativ. Pentru calcul cifr.de afaceri exprim.in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu com.de BNR pt.anii indicati An2010=4, 2099;An2011=4, 3197;An2012=4, 4560 Compl.Form 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2.Informatii privind experienta similara (executie lucrari). Se solicita prezentarea unui contract de executie de lucrari similare (infrastructura tehnico-edilitara), prin care sa se confirme executia in ultimii 5 ani, in valoare de min 4.000.000 lei/contract sau prin cumularea a cel mult doua contracte.Se va completa Formular nr. 4B Experienta similara. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de certificari de buna executie conf art. 188, alin 3 lit a din OUG 34/2006( Formular 4C). Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat da BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta 3.Informatii referitoare la personalul de executie: - 1 Manager de Proiect /Reprez Contractor ? experienta similara in functia de Manager proiect /Reprez Contractor in participarea in cel putin un proiect/contract (indiferent de obiectul contractului), cu studii superioare;
-1 Sef de santier: experienta profesional in acesta functie prin participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii, cu studii superioare tehnice inginerie civila.-1 Responsabil CQ numit prin decizie interna, in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala;
-1 Respons teh cu exec(RTE), atest conform Ordin 777/2003 al MLPTL in domeniul constructii constructii edilitare si de gospodarie comunala, pentru care se solicita numai prezentarea atestatului emis de MDRT si legitimatia;
-1 Inginer instalatii pentru constructii, studii superioare tehnice, participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii;
- 1 inginer topograf, cu studii superioare tehnice, participarea in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectul procedurii., Cerinta 3A. Informatii referitoare la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere(cerinta obligatorie).
- Manag. de Proiect /Reprez Contractor: CV, diploma, declaratie disponibilitate, contract de munca / servicii / colaborare / angajament de participare.
- Sef de santier: CV, diploma, declaratie disponibilitate, contract de munca / servicii / colaborare / angajament de participare.
- Responsabil CQ: decizie interna numire, diploma, declaratie disponibilitate, contract de munca / servicii / colaborare / angajament de participare.
- Responsabil RTE atestat conform Ordin 777/2003 al MLPTL in domeniul constructii constructii edilitare si de gospodarie comunala: se solicita numai prezentarea atestatului emis de MDRT si legitimatia valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- Inginer instalatii pentru constructii: CV, diploma, declaratie disponibilitate, contract de munca / servicii / colaborare / angajament de participare.
- Inginer topograf: CV, diploma, declaratie disponibilitate, contract de munca / servicii / colaborare / angajament de participare., Cerinta 4.
Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus. Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritateacontractanta in Formularul 5., Continuare cerinta 4 Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere / leasing / angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: Statie pentru producerea betoanelor/precontract de furnizare;
Statie de agregate/precontract de furnizare;
Buldoexcavator cu cupa si picon ? min. 2 buc;
Excavator ? min. 2 buc;
Incarcator frontal ? min. 2 buc;
Mai compactor ? min. 2 buc;
Placa compactoare ? min. 2 buc
Autobasculante ? min. 2 buc;
Automacara ? 1 buc;
Echipament sudura polietilena ? 1 set;
Motopompe ? min. 2 buc.
Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei. In contract se va specifica exact utilajele inchiriate. Pentru utilajele cu provenienta din UE , se vor prezenta documente traduse in limba romana de catre persoane autorizate., Continuare cerinta 4
Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta listautilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie)., Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 6
Informatii privind asociatii: Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertantiasociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d) Cerinta nr. 1Cerinte privind certificarea sistemului de management alcalitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta sicertificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001, in copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 21:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer