Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari - Centru local de informare turistica, com. Crasna, jud. Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 339007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI CRASNA
Numar invitatie: 339007/07.11.2012
Denumire contract: Lucrari - Centru local de informare turistica, com. Crasna, jud. Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI CRASNACod fiscal: 4666452, Adresa: SAT CARPINIS, NR. 79, Crasna, Telefon: 0253474101, Fax: 0253474216
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT CARPINIS, NR. 79, Crasna, Romania, cod postal: 217169, telefon: +40 253474101, fax: +40 253474216, persoana de contact: AUREL VAMVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Crasna, jud. Gorj - Primaria Comunei Crasna, sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - Centru local de informare turistica, com. Crasna, jud. Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin proiectul ?CONSTRUIRE CENTRU DE INFORMARE TURISTICA? COMUNA CRASNA, JUD. GORJ. se doreste infiintarea unui centru de informare turistica in scopul cresterii beneficilor obtinute de pe urma valorificarii resurselor turistice pentru comunitatea locala.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 452, 744 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 9.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de particip: 90 zile calendaristice de la data data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: in conf.cu preved.art.86 din H.G. 925 actualizata. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare cu ordin de plata, plata se va face in in contul COMUNEI CRASNA, JUD. GORJ, Cod fiscal 4666452, cont nr. RO28TREZ3395006XXX000555, deschis la Trezoreria Novaci, jud. Gorj.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire. Autoritatea contractanta, potrivit prev. OUG 34/2006, art. 2781, poate retine din garantia de participare suma de 4.232 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia. Data la care se va face echivalenta leu/alte valute va fi cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 10% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 saub)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratii privind eligibilitatea - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere/subcontractare declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauzaNota: In caz de asociere/subcontractare documentele se vor depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 actualizata - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Vamvu Aurel - primar, Tiriplica Luminita - secretar, Lacatusu Cristina - contabil, Ganea Ramona - inspector achizitii, Popica Marius Ilie - inspector, Dragoescu Ion - referent, Branzan Tiberiu, Ciocarlan Gheorghe, Tomescu Nicolae, Stoicoiu Dumitru, Toba Tiriplica Victor, Daia Claudia, Georgescu Cristian, Vamvu Ionut Catalin, Damian Sorin, Dosanu Ofelia, Sanda Daniela, Niculescu Crisantie, Cherciu Ion, Belteu Constantin, Blandu Dumitru - consilieri locali.Mod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 21 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere).Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.2.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceriSe vor prezenta Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri globala cup.informatii privind oper. economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani.Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici in vederea indeplinirii acestei cerinte. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani sau de la data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala a fi indeplinita de ofertanti trebuie sa fie de cel putin: 900.000 lei. Cifra de afaceri este globala in conf. cu art. 185 lit c din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraDeclaratie priv. lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani;Fisa de exp.similara; Val. minima a exp. similare in ultimii 5 ani ptr lucrari similare, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 450.000 lei. Ofertantul va prez. o lista a lucr exec. in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucr. In cazul unei asocieri cerintele priv. la exp. similara pot fi indepl si prin cumul de catre asociati. Recomandare -Certif. din partea benef.in orig./ copie legaliz /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", Cerinta nr. 2Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3Asigurarea cu personal pentru indeplinirea contractului. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?prezentare formular. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialit. de care dispune ofertantul sau al carui angajament de particip. a fost obtinut de catre ofertant?prezentare formular. Personal de specialit. solicitat: - un Resp. cu controlul calitatii (CQ), autoriz. in domeniul constructii civile, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: CV, Certificat de autorizare/Decizie interna?responsabil calitate (CQ) in copie certificata pentru conformitate, Declaratie de disponibilitate in original., - un Responsabil de contract, pentru care se va prezenta: CV; Declaratie de disponib. in original- un Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRT in domeniul constructii civile, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achiz. publica, pentru care se vor prezenta: CV, Atestat responsabil tehnic cu executia (RTE) in copie certificata pentru conformitate, Legitimatie responsabil tehnic cu executia (RTE) in copie certificata pentru conformitate, Declaratie de disponib.- un Sef de santier, (inginer/subinginer absolvent facultate de constructii), pentru care se vor prezenta: CV, Declaratie de disponibilitate- 1 specialist inst. electrice, 1 spec. instal. termice, 1 spec. inst. sanitare pentru care se vor prezenta CV-uri, atestate profesionale specialitate, declaratii disponib.Pentru pers. de specialit. propus se vor prezenta urmat. docum.: CV semnat si Declaratie de disponib., precum si atestare de specialit. dupa caz pt. pers. de specialit., Cerinta nr. 4AsociereaInformatii privind asocierea- daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii- daca este cazul. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor Cerinta nr. 1Informatii privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 (sau echivalent), Cerinta nr. 2Informatii privind asigurarea protectiei mediului - ISO 14001:2005(sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim, respectiv 60 pct. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza dupa formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 60), unde: Pn ? punctajul financiar pentru oferta n Pret n ? pretul ofertei n Pret minim ? cel mai mic pret dintre toate ofertele
Perioada de garantie acordata lucrarilor
40
Descriere: Descriere: Comp. tehnica: ? Perioada de garantie acordata lucrarilor? este de minim 24 luni calendaristice;Pentru ofertele care prevad garantie mai mica de 24 de luni, oferta va fi declarata neconforma.Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel : P(n) = G(n) / Gmax. x 40 puncte;, Unde, P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie a lucrarii ?; G(n)- Perioada de garantie ofertata de operatorul economic pt. care se calc. punctajul; Gmax- Cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii PV de receptie la terminarea lucr.Perioada maxima de garantie a lucr. va fi de 60 luni, peste aceasta oferta nu va fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer