Achizitie publica - Lucrari de consolidare si modernizare, in cadrul obiectivului de investitii ?Consolidare, Modernizare, Extindere Si Dotare, Scoala De Arte Si Meserii ? Local B, Comuna Bistret, Judetul Dolj?
Detaliu pentru invitatia numarul 332828
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332828/01.08.2012
Denumire contract: Lucraride consolidare si modernizare, in cadrul obiectivului de investitii ?Consolidare, Modernizare, Extindere Si Dotare, Scoala De Arte Si Meserii ? Local B, Comuna Bistret, Judetul Dolj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BISTRETCod fiscal: 4553895, Adresa: com.Bistret, jud. Dolj, Bistret, Telefon: +40 0251355011, Fax: +40 0251355550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Bistret, jud. Dolj, Bistret, Romania, cod postal: 207065, telefon: +40 0251355011, fax: +40 0251355550, persoana de contact: Luciana Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Bistret, Secretariat, Str.Calea Dunarii, nr.192, loc.Bistret, jud. Dolj, Cod postal: 207065, Tel.: +40 251355011, fax: +40 251355550, responsabil cu achizitii Ionescu Luciana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucraride consolidare si modernizare, in cadrul obiectivului de investitii ?Consolidare, Modernizare, Extindere Si Dotare, Scoala De Arte Si Meserii ? Local B, Comuna Bistret, Judetul Dolj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare si modernizare, in cadrul obiectivului de investitii ?Consolidare, Modernizare, Extindere Si Dotare, Scoala De Arte Si Meserii ? Local B, Comuna Bistret, Judetul Dolj?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 675, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 10.000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, Formularul 1. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO32TREZ2955006XXX000301, cod fiscal 4553895, deschis la Trezoreria Segarcea.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006. In cazul indeplinirii conditiilor prevazutede art.278^1, al.1, lit.b din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este de 4.454, 99 lei.5. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/2006.
Garantie de buna executie
da1. Garantia de buna executie10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin4 din Hg.925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ?Formularul 3;2. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 7;4. Certificatului de participare cu oferta independenta?Formular 6;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii: Antonie Cristiana ? primarIonescu Luciana ? responsabil achizitiiDraghici Nadiana ? secretarDinu Mihai - consilierCanureci Dumitru - consilierCiortan Gheorghe - consilierBimbirica Vasile- consilierBimbirica Victor- consilierTelcean-Petrescu Alin- consilierDinu Aurica- consilierCirstea Mihai- consilierCotoi Dumitru- consilierRaicea Constantin- consilierMladin Octavian- consilierPutulache Vasilica- consilierDragomir Vasile- consilierCompletare formular nr.8 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de atestare fiscala privind indep. oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp. taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, doc. se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane.Certificat constatator emis de ORC, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inaintede data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal, conforme legii tarii de rezidenta a op. ec.. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate doc. vor fi transmise in limba de origine, insotite de o trad. autorizata a acestora in limba romana.Nota: Ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, doc. in original sau copie legalizata, pentru conformitatea cu doc. depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.1. Lista cu lucrarile similare executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor raporta de la data depunerii ofertelor).Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, in original, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de documente(parti relevante din contract ) prin care sa confirme executarea de lucrari similare. Cerinta minima pentru demonstrarea experientei similare se considera: prezentarea a minim 1contract ? maxim 3 contracte similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 675.000, 00lei, fara T.V.A, Se vor prezenta: 1.Anexa nr.16 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2.Formular nr.15-experienta similara ;3.Copii dupa parti relevante ale contractului prezentat informularul nr.15 in copie conform cu orig.;4.Procese verbale de receptie, in copie5.Recomandare din partea ben, .2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje, instalatii echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. ? Anexa 13Se vor prezenta doc. care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, pentru indeplinirea coresp. a contrac. de lucrari, 3.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate decare dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant.Cerinte minimeObligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: -un sef de santier, inginer CCIA- un resp. tehnic cu executia, atestat, domeniul constructii civile;
- un resp. cu protectia muncii;
-unresp. cu controlul calitatii(CQ), desemnati prin decizieinterna de catre ofertant.Pentru personalul nominalizat cu indep.contr., se vor prezenta obligatoriu urmat. doc.: - CV, in original, semnat si datat.-documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, - angajament de participare al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, atestari, decizia de numir, .Informatii privind subcontractantii- daca este cazulOfertantul are obligatia de a preciza partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere aleacestora-se va completa Anexei nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti-subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese., 5.Informatii privind asocierea/daca este cazul.-In acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii isi asumaraspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile.- In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat.- Acord de asociere conform Anexei nr.44? Model de acord deasociere din Sectiunea Formulare., 6. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocatePersoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echiv.), valabile la data depunerii ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii, Sistem de management al mediului implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echiv), valabile la data depunerii ofertei, corespunzator activitatilor aferente obiectului contractului supus procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP fiind atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 09:18