Achizitie publica - Lucrari - Desfiintare anexa; reabilitare, extindere cladire centru de sanatate si construire spatiu ambulanta
Detaliu pentru invitatia numarul 338728
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338728/02.11.2012
Denumire contract: Lucrari - Desfiintare anexa; reabilitare, extindere cladire centru de sanatate si construire spatiu ambulanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CAPRENICod fiscal: 4898800, Adresa: COMUNA CAPRENI, JUD.GORJ, Capreni, Telefon: 0253282096, Fax: 0253282096
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CAPRENI, JUD.GORJ, Capreni, Romania, cod postal: 217125, telefon: +40 253282096, fax: +40 253282096, persoana de contact: Vieru Stefan Valeriu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Capreni, Sala de sedinte a Primariei, com. Capreni, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - Desfiintare anexa; reabilitare, extindere cladire centru de sanatate si construire spatiu ambulanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari presupune: - desfiintare anexa bucatarie si magazie lemne;
- reabilitare, extindere cladire centru de sanatate si construire spatiu ambulanta
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 630, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip: 12.600 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. 925 actualizata. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare cu ordin de plata, plata se va face in contul COMUNEI CAPRENI, JUD. GORJ, Cod fiscal 4898800, cont nr. RO61TREZ3375006XXX000570, deschis la Trezoreria Tg-Carbunesti, jud. Gorj. Modul de restituire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; 2)ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 10% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratii privind eligibilitatea - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 12A (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociat in parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 12B (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauzaNota: In caz de asociere documentele se vor depune de fiecare asociat in parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Catanoiu Emil - primar, Gelu Ion - viceprimar, Sultan Margareta, Vieru Stefan Valeriu, Burnaz Tiberiu, Ciobanu Elena, Dirla Eugenia, Stancu Verginica - inspectori, Cirlugea Constantin Sorin - consilier juridic, Badea Eugen, Ciobanu Anton, Cruceru Ion, Ionescu Ion, Mandocescu Constantin, Mazilu Ilie, Rada Marcel, Slavutanu Gabriel Constantin, Staniloiu Constantin, Stroe Cornel - consilieri locali.Mod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. A (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 12C (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 6 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere).Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.2.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara Declaratie priv. lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani;Fisa de exp.similara; Val. minima a exp. similare in ultimii 5 ani ptr lucrari similare, solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 630.000 lei. Ofertantul va prez. o lista a lucr exec. in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucr. In cazul unei asocieri cerintele priv. la exp. similara pot fi indepl si prin cumul de catre asociati. Recomandare -Certif. din partea benef.in orig./ copie legaliz /copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", Cerinta nr. 2Utilaje/Dotari Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3Personal, Informatii privind capacitatea profesionala: -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Operatorii economici au obligatia asigurarii necesarul indeplinirii contractului in bune conditii, cu personal de specialitate, calificat pentru fiecare specialitate, categorie de lucrari, produse, servicii aferene ofertarii conform obiectului contractului ce urmeaza a se atribuii. Deasemenea ofertantul va asigura personalul de specialitate in concordanta cu cerintele si specificatiile caietului de sarcini, respectiv proiectul tehnic anexat prezentei., Cerinta nr. 4Asocierea, Informatii privind asocierea- daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii- daca este cazul. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor Cerinta nr. 1 Informatii privind asigurarea calitatii - Certificat ISO 9001:2008 (sau echivalent), Cerinta nr. 2 Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificat ISO 14001:2005(sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 14:57