Achizitie publica - Lucrari - Dezvoltarea complexa cu rol de aparare impotriva inundatiilor a Crisului Negru
Detaliu pentru invitatia numarul 323666
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323666/06.04.2012
Denumire contract: Lucrari - Dezvoltarea complexa cu rol de aparare impotriva inundatiilor a Crisului Negru
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURICod fiscal: RO23782674, Adresa: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Oradea, Telefon: 0259 442033, Fax: 0259 444237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Romania, cod postal: 410125, telefon: +40 259442033, fax: +40 259444237, persoana de contact: Ioan Moisa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: A.B.A. Crisuri , ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35 - Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - Dezvoltarea complexa cu rol de aparare impotriva inundatiilor a Crisului Negru
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii + montaj - ?Dezvoltarea complexa cu rol de aparare impotriva inundatiilor a Crisului Negru?Lucrarile de constructii care fac obiectul contractului, cuprind: - Reconstructia consolidarii de mal drept si stang Crisul Negru;
- Reconstructia mirei determinante de la Zerind;
- Reconstructia cantonului de la Zerind;
- Reconstructia anexei cantonului de la Zerind
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 287, 555 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 45.000 lei;(conform art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006)? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile, cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor? modalitatea de constituire a garantiei de participare este conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
1) Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Contul aferent garantiei de buna executie va fi constituit in maximum 15 zile de la semnarea contractului, dar nu mai tarziu de emiterea primei facturi.2) Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, alineatul (1)-(3), respectiv H.G. nr. 1045/2011.3) Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art1801) Declaratie privind eligibilitatea - completata in conformitate cu Formularul nr. 12) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006, completata atat de ofertant cat si de tertul sustinator (daca este cazul); se va completa Formularul nr. 2.3) Cazierul fiscal al operatorului economic (firma) si judiciar al administratorilor/ actionarilor.Art. 181Documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1) Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Formularului nr. 3.2) Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006 ? completata conform Formularului nr. 4.3) ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator; completata conform Formularului nr. 5. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire), sunt: Ing. PASZTOR SANDOR ? director Administratia Bazinala de ApaDr. Ing. Dume Dorel ? presedinte comisie de evaluare a ofertelorEc. Tonca Maria ? membruIng. Ardelean Adrian ? membruDr. Ing. Guler Sorin ? membruJur. Pirtea Madalin ? membruIng. Csete Fogel Beatrix ? membru de rezervaIng. Dovlete Eugenia - secretar4) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ); certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ); certificatul mentionat trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 4), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana. Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1) Certificatconstatatoremisde oficiulregistruluicomertului, dincaresarezulteobiectulactivitatii.2) Informatiigeneralealeoperatoruluieconomic ? Formularul nr. 6
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Obligatiicontractualeindesfasurarefatadealtibeneficiari, Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale, pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de minim: 4.500.000 lei fara tva, respectiv 1.033.651 euro, conform cursului lei/euro afisat de BNR in data de 20.02.2012.IncazulofertantilorcarefacdovadafaptuluicasuntI.M.M.acestindicatorsereducelajumatate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Experienta similaraDeclaratie si Lista principale lucrari executate in ultimii 5 aniRecomandaridinparteaaltorbeneficiari/ clienti, care trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: a. Moduldeindeplinireaobligatiilorcontractuale peparcursulderulariicontractuluirespectiv;b. Dacapeparcursulexecutarii lucrarilor aufost inregistrate: - neconformitaticareauconduslarefaceripartiale sautotaleale lucrarilor;
- contracte reziliate, motivele rezilierii;
- intarzieri in executia lucrarilor contractate.Executia in ultimii cinci ani, a cel putinunui contract care a avut ca obiect lucrari similare.Un contract similar finalizat, a carui valoare sa fie egala cu minim 2.250.000 lei, respectiv 516.825, 5 euro, la cursul lei/euro afisat de BNR in data de 20.02.2012; se poate atasa proces verbal de receptie, recomandare, etc., 2) Declaratie privind asigurarea dotarilor necesare executiei lucrarilor - utilajele, instalatiile, echipamenteletehnicedecare dispuneoperatoruleconomicpentruindeplinireacorespunzatoarea contractuluidelucrari ? proprietatea ofertantului, inchiriate sau puse la dispozitia acestuia prin orice alt mijloc., Personal3) Declaratie privind asigurarea personalului necesar realizarii contractuluiInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se solicita, desemnarea de ofertant, ca responsabil tehnic cu executia lucrarilor(R.T.E.), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul: Constructii si amenajari hidrotehnice; constructii ? renovari exterioare si interioare, angajati ai ofertantului (cu carte de munca) sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management alcalitatii; In cazul unei asocieri prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii;, Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu, Cerinta nr. 3Protectia muncii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 11:47