Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari - Modernizare drum comunal DC146 Alexeni (DJ664A) - Valari - Curpen (DJ664A), comuna Stanesti, jud. Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 330930
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA STANESTI (PRIMARIA STANESTI)
Numar invitatie: 330930/03.07.2012
Denumire contract: Lucrari - Modernizare drum comunal DC146 Alexeni (DJ664A) - Valari - Curpen (DJ664A), comuna Stanesti, jud. Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STANESTI (PRIMARIA STANESTI)Cod fiscal: 4898762, Adresa: COM. STANESTI, SAT. STANESTI, JUD. GORJ, Stanesti, Telefon: 0253273355, Fax: 0253273022
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. STANESTI, SAT. STANESTI, JUD. GORJ, Stanesti, Romania, cod postal: 217445, telefon: +40 253273355, fax: +40 253273022, persoana de contact: VASILE PIRVULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Stanesti, jud. Gorj, Primaria Stanesti, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - Modernizare drum comunal DC146 Alexeni (DJ664A) - Valari - Curpen (DJ664A), comuna Stanesti, jud. Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari - Modernizare drum comunal DC146 Alexeni (DJ664A) - Valari - Curpen (DJ664A), comuna Stanesti, jud. GorjLucrarile constau in modernizarea (asfaltarea) drumului comunal DC146 pe o lungime de L=2, 626 km.Se vor executa santuri si rigole dalate pe o lungime de 3.835 m pe ambele parti ale drumului comunal.Se vor executa podete tubulare pentru scurgerea apelor pluviale din zona drumului.Se vor executa doua ziduri de sprijin din gabioane in lungime totala de 36 m.Se vor executa lucrari de siguranta a circulatiei: marcaje rutiere si indicatoare rutiere.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 000, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru suma de 20.000 lei. Garantia de participare se va constitui: - printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. - ordin de plata pentru autoritatea contractanta, Comuna Stanesti, jud. Gorj, cod fiscal 4898762 in contul nr. RO27TREZ3365006XXX001923, deschis la Trezoreria Targu-Jiu. - lichiditati depuse lacasieria Primariei Stanesti, comuna Stanesti, judetul Gorj. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Restituirea garantiei de participare se face conform art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: a) prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care trebuie sa respecte cerintele prevazute in HG 925/2006, art. 86 alin 2 si 3, sau, b) prin deschiderea unui cont de garantie de buna executie in numele executantului, la dispozitia autoritatii contractante (prin retineri succesive din facturile inaintate la plata). Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Calitatea de participant la procedura. Se va prezenta completat, semnat si stampilat, in original, Formularul 1 din Sectiunea III.Cerinta nr. 2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 1.1 din Sectiunea III. Cerinta nr. 3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 2 din Sectiunea III. Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care detin functii de decizie in Primaria Stanesti, jud. Gorj sunt: Pirvulescu Vasile ? primar, Popa Claudia - secretar, Pirvulescu Floarea - contabil sef, Stefoane Claudia - consilier, Oprita Georgiana Hortensia - consilier, Vaduva Constantin - viceprimar, Groza Gheorghe, Bardan Cornel, Stanciu Pantelimon, Blideanu Stefan Liviu, Bicheru Constantin, Ficea Ilie, Eftenoiu Ion, Ciulavu Ion, Dabelea Maria, Bucur Ion - consilieri locali. Se va prezenta completat, semnat si stampilat in original, Formularul 3 din Sectiunea III. Cerinta nr. 5 - Dovada achitarii la bugetul general consolidat si bugetul local a obligatiilor exigibile, in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se vor prezenta certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in luna aterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata /copii conforme cu originalul. Cerinta nr. 1 a) ? pentru persoane fizice/juridice romane - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundara lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire (lucrari de infrastructura rutiera). Certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Din certificatul constator trebuie sa rezulte urmatoarele date: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; - codul unic de inregistrare; - sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); - structura actionariatului; - numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; - domeniul de activitate principal; - domeniile de activitate secundare; - situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). - Domeniile de activitate pentru care este autorizat.b) ? pentru persoane fizice/juridice straine: Document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa pentru indeplinirea prezentului contract. Documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, vor fi in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este stabilit. Se vor prezenta copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala in domeniul supus licitatiei pentru ultimii cel mult 3 ani sa fie minim de doua ori valoarea estimata a achizitiei, respectiv 2.000.000 lei. Se vor prezenta documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara in copii pe care vor aparea mentiunea « conform cu originalul », semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data. In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Ofertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani a finalizat cel putin un contract de lucr. similar cu o valoare de minim 1.000.000 lei("finalizat" intelegand ca se va permite indeplinirea cerintei conf.art.14 din Ord.509/2011).Se va prezenta lista princip. lucr. execut. in ultimii 5 ani.Copii dupa informatiile relevante din contr. prezentat ca exp. similara, din care sa rezulte valoarea declarata, denum. lucrarilor si cantitatea; in copie proc.-verbal de receptie/certif. constatator, daca beneficiarul a fost aut. contract., asa cum este definita prin OUG 34/2006 actualiz. care sa confirme executarea si finalizarea lucrarilor, in termenul ofertat. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: denumirea contr., val. acestuia, perioada de derulare si locul de executare a lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derulariicontractului respectiv, efectuarea/neefectuarea lucrarilor in conformitate cu normele profesionale., Cerinta nr. 2 - Ofertantul va face dovada ca dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului de lucrari. Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipam. tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si a listei anexa cu utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice, laboratoarele etc. pe care operatorul economic se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Autorizatia laboratorului, trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertelor., Cerinta nr. 3 - Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa ii permita executarea contractului de lucrari in termenul ofertat.Declaratie privind efectiv. medii anuale ale personal. angajat si al cadrelor de conducere si a anexei acesteia cu specificarea persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contr., precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contr. in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului, angajati ai ofertantului sau al caror angajament a fost obtinut. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru realizarea contractului: un resp. de contract; un resp. de lucrare (sef punct de lucru), un RTE in domeniul drumuri, un resp. tehnic cu calitatea, un specialist topograf. Pentru personalul de specialit. trebuie prezentate: copii diplome studii, atestate/autoriz./decizii, contracte de munca/colaborare/contracte prestari servicii/conventii civile, CV-uri., Cerinta nr. 4 - Informatii privind asociatii /subcontractantii/ tertii sustinatori Cerinta nr. 1 - Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001/2001 in domeniul executiei lucrarilor de constructii sau alte documente echivalente, Cerinta nr. 2 - Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu - Certificat ISO 14001/2005 in domeniul executiei lucrarilor de constructii sau alte documente echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer