Achizitie publica - Lucrari - MODERNIZAREA DRUMURILOR DE EXPLOTARE AGRICOLA IN COMUNA BROSTENI, JUDETUL MEHEDINTI
Detaliu pentru invitatia numarul 339953
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339953/23.11.2012
Denumire contract: Lucrari - MODERNIZAREA DRUMURILOR DE EXPLOTARE AGRICOLA IN COMUNA BROSTENI, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BROSTENI ( PRIMARIA BROSTENI)Cod fiscal: 8845957, Adresa: STRADA PRINCIPALA, Brosteni, Telefon: +40 0252383020, Fax: +40 0252383118
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA, Brosteni, Romania, cod postal: 227075, telefon: +40 0252383020, fax: +40 0252383118, persoana de contact: Iorga Valentin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Brosteni, jud. Mehedinti - Primaria Comunei Brosteni, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - MODERNIZAREA DRUMURILOR DE EXPLOTARE AGRICOLA IN COMUNA BROSTENI, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare a drumurilor de exploatare agricola: De2, De3, De4 in lungime totala de 5, 865 km, din comuna Brosteni, jud. Mehedinti
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 729, 962 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 54.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. 925 actualizata - Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare cu ordin de plata, plata se va face in contul COMUNEI BROSTENI, JUD. MEHEDINTI, Cod fiscal 8845957, cont nr. RO77TREZ4645006XXX000168, deschis la Trezoreria Strehaia, jud. Mehedinti. Modul de restituire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; 2)ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru garantia de participare depusa in alta valuta data la care se va utiliza cursul de schimb leu/alta valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 10% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratii privind eligibilitatea - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul - Declaratie privind eligibilitatea completat.Nota: In caz de asociere/subcontractare declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorieCazier judiciar si Cazier fiscal ? in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa depuna cazier judiciar si cazier fiscal. Aceste documente nu se solicita subcontractantilor si tertilor sustinatori.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauzaNota: In caz de asociere/subcontractare documentele se vor depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Boruga Alexandru - primar, Iorga Valentin - contabil, Catan Florin - secretar, Bunoiu Ghe - viceprim, Daescu C-tin - consilier superior, consilieri locali: Trusconiu Ion, Racescu Sorin, Ciortan C-tin, Serafim Alex, Mihu Pertisor, Gonciulea Florin, Enculescu Ghe, Capatana Tudor, Popescu Aristica, Mihart Elena.Mod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.Nota: ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul - Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? fata de ceilalti ofertanti Cerinta nr. 1Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copie certificata , ,conform cu originalul'' certificatul constatator emis de ONRC ? formular tip emisde autoritatile competente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati sa execute lucrarile de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentObservatie: Ofertantului declarat castigator i se va solicita sa prezinte inainte de semnarea contractului certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Se va prezenta Formularul-Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala), certificate din care sa rezulte valoarea contractului si recomandare din partea beneficiarului/beneficiarilorSe va prezenta Formularul-Fisa experientei similare. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de cel putin un contract finalizat care sa contina executie lucrari de construire/reabilitare/modernizare drumuri/strazi in valoare cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract 2.729.962 lei., Cerinta 2Asigurarea cu personal pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? prezentare formular.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant?prezentare formular.Personal de specialitate solicitat1. Responsabil cu controlul calitatii (CQ), (minim 1), autorizat in domeniul constructii de drumuri, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ) din care sa rezulte faptul ca a participat in calitate de CQ la executia a cel putin o lucrare similara cu cea supusa licitatiei;
- Certificat de autorizare/Decizie interna ? resp. calitate (CQ), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponib. resp.CQ, 2. Responsabili de contract, pentru care se va prezenta: - Curriculum vitae din care sa rezulte ca respectiva persoana are experienta in minim un proiect similar cu cel supus procedurii de atribuire;
- Declaratie de disponibilitate ? responsabil/manager de contract ? in original3. Responsabil tehnic cu executia (RTE) (minim 1), atestat MDRT in domeniul constructii de drumuri, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae- Atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie certificata pentru conformitate- Legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate ? responsabil tehnic cu executia (RTE)4. Sef de santier, (inginer/subinginer absolvent facultate de constructii), pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae- Declaratie de disponibilitate - inginer/subinginer sef santier, 5. Inginer/subinginer ? topograf/geodezie (minim 1) pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae- Diploma, inginer/subinginer topograf, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate - inginer/subinginer topograf, Cerinta 3Asigurarea cu utilaje/echipamente pentru indeplinirea contractuluiSe va prezenta - Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? ? formular.Pentru a face dovada dispunerii de utilajele solicitate ofertantii vor depune documente edificatoare in acest sens.Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a verifica corespondenta dintre documentele prezentate si situatia din teren.Utilajele, mijloacele de transport si dotarile minime solicitate sunt: 1. Statie de asfalt autorizata conform legii (autorizatie de mediu) ? 1 buc.2. Masina taiat rosturi (asfalt) ? 1 buc;3. Compactor pe pneuri ? 1 buc;4. Cilindru compactor ? 1 buc;5. Autobasculante transport asfalt ? 5 buc;6. Repartizator mixturi asfaltice ? 1 buc7. Autobetoniera ? 1 buc8. Statie totala ? 1 buc, Cerinta 4SubcontractantiSe va prezenta - Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca datele de recunoastere ale acestuia /acestora si acordul acestuia /acestora ? formular.Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze. Cerinta 2Standarde de protectia mediului ? certificare ISO14001, Cerinta 1Standarde de asigurare a calitatii ? certificare ISO9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara. Pentru ofertele cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim - 75 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza cu formula Pn=(Pret minim / Pret oferta n) x 75 puncte, unde: Pn - punctajul ofertei n, Pret minim - pretul celei mai mici oferte, Pret oferta n - pretul ofertei n
Identificare, descriere si argumentare riscuri identificate suplimentar fata de riscurile identificate prin caietul de sarcini
25
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate suplimentar celor din caietul de sarcini pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente. Punctajul se va acorda astfel: pentru oferta cu cele mai multe riscuri identificate suplimentar fata de riscurile din caietul de sarcini si pentru care se propun recomandari de reducere/eliminare a lor se va acorda punctaj maxim (25 puncte). Pentru celelalte oferte punctajul se va acorda astfel: Pn = (nr. riscuri identificate de ofertant n suplimentar celor din caietul de sarcini cu recomandarile aferente / nr. maxim de riscuri identificate suplimentar fata de cele din caietul de sarcini) X 25 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 10:00