Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari - proiectare si executie "SISTEM DE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA RUNCU, SATELE RUNCU SI RACHITI, JUD.GORJ"


Detaliu pentru invitatia numarul 340904
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA RUNCU (Consiliul Local al Comunei Runcu)
Numar invitatie: 340904/12.12.2012
Denumire contract: Lucrari - proiectare si executie "SISTEM DE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA RUNCU, SATELE RUNCU SI RACHITI, JUD.GORJ"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RUNCU (Consiliul Local al Comunei Runcu)Cod fiscal: 4448229, Adresa: Consiliul Local Runcu, Runcu, Telefon: 0253.279400, Fax: 0253.278818
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Runcu, Runcu, Romania, cod postal: 217390, telefon: +40 253279400, fax: +40 253278818, persoana de contact: CIMPEANU Grigore Adi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Runcu, jud. Gorj, Primaria Comunei Runcu, Sala de sedinte a Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - proiectare si executie "SISTEM DE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA RUNCU, SATELE RUNCU SI RACHITI, JUD.GORJ"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari - proiectare si executie "SISTEM DE ALIMENTARE CU APA POTABILA IN COMUNA RUNCU, SATELE RUNCU SI RACHITI, JUD.GORJ"Valoare estimata = 2.192.800 lei fara TVA din care: - proiectare (PT, CS, DE si asistenta tehnica proiectant, verificator proiect) = 145.000 lei- lucrari = 2.047.800 lei
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 192, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I. Autoritatea Contractanta solicita Garantie de participare eliberata in numele ofertantului in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de: 43.000 Lei; II. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, si anume cel putin 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. III. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Pentru garantia de participare in alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea de contract acceptata, fara TVA, emisa de catre o banca / societate de asigurari, plati succesive intr-un cont pus la dispozitia autoritatii contractante, virament bancar. Restituirea garantiei de buna executie se face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor avea in vedere si prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Declaratii privind eligibilitatea - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul - Declaratie privind eligibilitatea completat.Nota: In caz de asociere/subcontractare declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauzaNota: In caz de asociere/subcontractare documentele se vor depune de fiecare asociat/subcontractant in parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata - Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in Primaria Runcu, jud. Gorj sunt: Cimpeanu Grigore Adi ? primar, Tirban Nicolae ? viceprimar, Vladut Camelia - secretar, Berca Constantin - contabil sef, Iova Marius Vasile - jurist, Tascau Vasile Grigore - urbanist, Niamtu Simona - inspector. Consilieri locali: Andreescu Liliana, Abagic Valentin Cosmin, Aribasoiu Dumitru, Brinzan Gheorghe, Calinoiu Ion, Caramete Nicolae, Iliuta Petre, Petcoiu Constantin, Raita Ion, Tascau Grigore, Turtoi Nicolae, Turtoi Tudor Constantin si Vaduva Ilie.Mod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat.Nota: ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator.Cerinta obligatorie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul - Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? fata de ceilalti ofertanti Cerinta nr. 1Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copie certificata "conform cu originalul" certificatul constatator emis de ONRC ? formular tip emis de autoritatile competente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati sa execute lucrarile de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentObservatie: Ofertantului declarat castigator i se va solicita sa prezinte inainte de semnarea contractului certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 4.300.000 lei. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG34/2006; operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prevederilor art. 180, art. 181 si 69^1 din OUG 34/2006. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1A: Experienta similara - proiectare. Se solicita prezentarea unei liste cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani. Se solicita prezentare fisa experienta similara care sa faca dovada prestarii de servicii proiectare infrastructura edilitara apa/canal. Se solicita prezentarea unui contract similar privind proiectarea de retele edilitare prestat in ultimii 3 ani a carui valoare sa fie minim 135.000 lei. Fisele de experienta similara vor fi insotite de: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar in conf. cu preved. art. 188 alin. 2 litera a din OUG34/2006 (certificari de buna executie)., Cerinta 1B: Experienta similara - executie. Se solicita prezentarea unei liste cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicita prezentare fisa experienta similara care sa faca dovada executiei de lucrari de infrastructura edilitara apa/canal. Se solicita prezentarea unui contract similar privind executie lucrari de infrastructura edilitara apa/canal executat in ultimii 5 ani a carui valoare sa fie minim 2.000.000 lei. Se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conf. cu preved. art. 188 alin. 3 lit. a din OUG34/2006., Cerinta 2A: Personal minim - proiectare. Declaratie privind personalul de specialitate care va fi implicat in contract din care: Un specialist inginer absolvent al Facultatii de Constructii specializare instalatii; Un specialistspecializarea CFDP; Un specialist topograf; Un specialist constructii civile; un specialist verificator de proiect atestat pentru verificarea tehnica a proiectului conform Legii 10/1995. In acest sens ofertantul va prezenta o declaratie privind personalul de specialitate de care dispune insotita de CV-uri, diplome de studii, certificate/atestari profesionale si declaratii de disponibilitate., Cerinta 2B: Personal minim - executie. Declaratie privind personalul de specialitate care va fi implicat in contract din care: Un sef de santier cu specializare in domeniu ? constructii edilitare. Un responsabil tehnic cu executia - specialist autorizat conf. Ord. 777/2003 al MLPTL. Un responsabil cu asigurarea calitatii.Un Inginer coordonator de sanatate si securitate in munca. Declaratie privind personalul de executie care va fi implicat in contract sustinuta de extras din registrul salariatilor (REVISAL) sau orice alte documente edificatoare care sa ateste existenta personalului de executie. Se pot prezenta si declaratii de disponibilitate., Cerinta 3A: Echipament minim - proiectare. Declaratie privind echipamentele de care dispune ofertantul. Se vor anexa documente care confirma proprietate/inchirierea sau orice forma de punere la dispozitie a echipamentelor urmatoare: 2 calculatoare, imprimanta A3, licenta software proiectare infrastructura edilitara apa/canal, licenta software program intocmire devize., Cerinta 3B: Utilaje si echipament minim pentruexecutia lucrarii: ofertantul va face dovada ca dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) principalelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului: buldoexcavator-min.2 buc, autobetoniere-min.2 buc, cilindru compactor?min. 1 buc, Autobasculante?min. 4 buc, macara min15TF?1 buc; aparat sudura cu electrofuziune?1 buc; Statie mixtura asfaltica-1 buc; Compactor-2 bucati; Statie de betoane-1 buc.Toate utilajele si echipamentele enumerate trebuie sa aiba inspectii tehnice in termen la data limita de depunere a ofertelor conf. Ordin MLPTL nr. 337/N/2000 privind aprobarea Reglementarii tehnice Procedura de inspectie tehnica a mesinilor si echipamentelor tehnologice de constructii aflate in exploatare, Indicativ PCC021/2000., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (detine/drept de folosinta/contract prestari servicii etc) la un laborator autorizat minim grad IIconform HG 808/2005 , cu profil corespunzator.Contractul supus licitatiei presupunenu numai lucraride aductiune, retele de distributie, tratareapa, inmagazinare ci sirefacereadrumurilorsi zonelor de protectie ale acestora. Traseulinvestitiei presupune deteriorarea reteleide drumuri si a zonelor aferente. In aceasta situatie este necesar a se avea in vedere si refacerea si aducerea la starea initiala a cailor de rulare (drumuri asfaltate). Acest fapt impune necesitateaStatiei demixturi asfaltice, a statiei de betoane si a laboratoarelor specifice. La stabilirea numarului minim de utilaje solicitat s-aavut in vedere atat necesitatea derularii concomitente a unor lucrari in cele doua sate precum si natura si complexitatea lucrarilor., In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii trebuie sa faca dovada ca nu se afla sub incidenta art. 69^1 din OUG 34/2006 si nu participa ca subcontractant in mai multe oferte in cadrul acestei proceduri. STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent, STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai scazut se acorda 60 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul pentru acest criteriu se va calcula astfel: P(n)=(pret minim ofertat / pretul ofertei n) x 60 puncte
Identificare, descriere si argumentare riscuri
20
Descriere: Pentru oferta cu cele mai multe riscuri identificate suplimentar fata de riscurile identificate in caietul de sarcini si pentru care se propun recomandari de reducere/eliminare a lor se acorda punctaj maxim 20 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul la acest criteriu se va calcula astfel: P(n)=(nr. riscuri identificate suplimentar fata de caietul de sarcini de ofertantul n / nr. maxim de riscuri identificate suplimentar fata de caietul de sarcini ofertat) x 20 puncte
Termen de predare documentatii de proiectare
10
Descriere: Pentru oferta cu termenul de predare a documentatiilor de proiectare cel mai scazut se acorda punctajul maxim 10 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul la acest criteriu se va calcula astfel: P(n)=(termen minim predare documentatii proiectare ofertat / termen predare documentatii oferta n) x 10. Termen predare documentatii de proiectare minim 10 zile maxim 30 zile. Ofertele cu termen de predare al doc. de proiectare mai mic de 10 zile nu vor fi punctate suplimentar la acest criteriu. Ofertele cu termen de predare doc. proiectare mai mare de 30 zile vor fi considerate neconforme.
Termen garantie de buna executie
10
Descriere: Pentru oferta cu termenul garantiei de buna executie cel mai mare se acorda punctajul maxim 10 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul la acest criteriu se va calcula astfel: P(n)=(termen garantie oferta n / termen garantie maxim ofertat) x 10. Termen garantie buna executie minim 60 luni maxim 120 luni. Ofertele cu termen de garantie de buna executie mai mic de 60 luni vor fi considerate neconforme. Ofertele cu termen de garantie mai mare de 120 luni vor primi 10 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer