Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari - REALIZARE SPATII VERZI SI INFIINTARE PARCURI IN COMUNA RUNCU, JUD. GORJ


Detaliu pentru invitatia numarul 303399
Autoritate contractanta
COMUNA RUNCU (Consiliul Local al Comunei Runcu)
Cod de identificare fiscala: 4448229
Adresa: Consiliul Local Runcu, Runcu
Telefon: 0253.279400
Fax: 0253.278818
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari - REALIZARE SPATII VERZI SI INFIINTARE PARCURI IN COMUNA RUNCU, JUD. GORJ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari - REALIZARE SPATII VERZI SI INFIINTARE PARCURI IN COMUNA RUNCU, JUD. GORJ
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 08.07.2011 12:48)
Data publicarii: 06.07.2011 10:51
Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comuneui Runcu, jud. Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2011 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Runcu, com. Runcu, jud. Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 768, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie eligibilitate, declaratie neincadrare art. 181, declaratie calitatea participant la procedura, certificat participare la licitatie cu oferta independenta, certificate de atestare fiscala, certificat constatator ORC, bilant contabil, media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani minim 1.500.000 lei, experienta similara minim un contract lucrari similar ca valoare si complexitate, declaratie privind personalul, declaratie utilaje si echipamente, declaratie subcontractanti, acord subcontractare (daca este cazul), certificate ISO9001, ISO14001, OHSAS18001 sau echivalente.
SEAPGarantie de participare la licitatie: 15.000 leiGarantie de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru termenul de executie a lucrarii
Termen de asistenta post garantie
20
Descriere: Punctajul pentru termenul de asistenta post garantie
Termen garantie de buna executie a lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru termenul de garantie de buna executie a lucrarii
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer