Achizitie publica - Lucrari - REFACERE POD BETON ARMAT PESTE PARAUL GARDOAIA, SAT GARDOAIA, COMUNA FLORESTI, JUDETUL MEHEDINTI
Detaliu pentru invitatia numarul 350780
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350780/19.07.2013
Denumire contract: Lucrari - REFACERE POD BETON ARMAT PESTE PARAUL GARDOAIA, SAT GARDOAIA, COMUNA FLORESTI, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FLORESTI (Primaria Comunei Floresti)Cod fiscal: 7536945, Adresa: Com Floresti Jud Mehedinti, Floresti, Telefon: 0252383322, Fax: 0252383322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com Floresti, Jud Mehedinti, Floresti, Romania, cod postal: 227200, telefon: +40 252383322, fax: +40 252383322, persoana de contact: Pasare Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Floresti, comuna Floresti, jud. Mehedinti, Sala de Sedinte a Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - REFACERE POD BETON ARMAT PESTE PARAUL GARDOAIA, SAT GARDOAIA, COMUNA FLORESTI, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru «REFACERE POD BETON ARMAT PESTE PARAUL GARDOAIA, SAT GARDOAIA, COMUNA FLORESTI, JUDETUL MEHEDINTI».Valoarea estimata MINIMA este 584.645 lei fara TVA.Valoarea estimata MAXIMA este 596.281 lei fara TVA.Suma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este 11.636 lei fara TVA (1, 99% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprev.).Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala, ce cuprinde si valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 596, 281 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 11.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. 925 actualizata - Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare cu ordin de plata, plata se va face in contul COMUNEI FLORESTI, JUD. MEHEDINTI, Cod fiscal 7536945, cont nr. RO28TREZ46221180250XXXXX, deschis la Trezoreria Baia de Arama, jud. Mehedinti. Modul de restituire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; 2)ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010. Retinerea unei parti din garantia de participare se va face in conditiile prev. de art. 87 alin.1 din HG925/2006 si HG76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, garantia de participare se constitui in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru garantia de participare depusa in alta valuta data la care se va utiliza cursul de schimb leu/alta valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 10% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004) sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 actualizata (formular). In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinere tehnica/profesionala/economica/financiara, conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest document.2.Cazier judiciar al operatorului economic si al administratorului/directorului general, valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul/in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinere tehnica/profesionala/economica/financiara, conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest document.3.Cazier fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor, prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul/in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinere tehnica/profesionala/economica/financiara, conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest document.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata (formular). In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul opteaza pentru sustinere tehnica/profesionala/economica/financiara, conform art. 186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest document. Sustinatorul - persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic sau echivalent pentru persoane juridice straine), care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din care sa reiasalipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.7.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP 314/2010 semnat si stampilat in original. Se va completa si prezenta formularul din sectiunea formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.8.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Se va prezenta formularul din sectiunea formulare, completat semnat si stampilat. In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator trebuie sa prezinte acest document. Persoanele care detin functii de decizie in Primaria FLORESTI, jud. MEHEDINTI sunt: Pasare Radu ? primar, Iovescu Nicolae ? secretar, Cioaba Viorica ? contabil, Nistoran Liviu Dumitru ? referent, Consilieri locali: Marin Radu, Fleancu Adrian, Cioaba Aristica, Juncu Marian, Baicu Gheorghe, Bilavu Gheorghe Constantin, Mustatea Alexandru, Raducanu Romulus Dorinel, Sperlea Ion, Zaharia Nicolae, Ghiga Ion.9.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, pentru conformitate, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor fiscale in original, inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte atat obiectul de activitate cat si structura actionariatului.- Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".- In cazul in asocierii, documentele aratate mai sus vor fi prezentate de fiecare membru al asocierii.- Datele inscrise in certificatul constator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor si sa faca dovada ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de obiectul contractului. Din continutul certificatului constator ORC trebuie sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor in original inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Pentru ofertantii persoane juridice/fizice straine se solicita prezentarea de copii si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Se vor prezenta documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - executie. Se solicita prezentarea unei liste cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicita prezentare fisa experienta similara care sa faca dovada executiei de lucrari de similare cu obiectul achizitiei. Ofertantul va prezenta documente prin care sa faca dovada finalizarii in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) de lucrari similare privind executie de poduri (inclusiv reparatii capitale si modernizare poduri) / infrastructura rutiera in baza unui contract lucrari in valoare de minim 570.000 lei. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie, in conformitate cu prevederile art. 188 alin. 3 litera a din OUG 34/2006., Personal minim - executie. Declaratie privind personalul de specialitate care va fi implicat in contract. Se solicita minim: un sef de santier cu specializare Facultate CFDP, un responsabil tehnic cu executia - specialist autorizat conf. Ord.777/2003 al MLPTL in domeniul constructii drumuri, un responsabil cu asigurarea calitatii, un coordonator de sanatate si securitate in munca specializat in securitatea si sanatatea muncii. Declaratia privind personalul de executie care va fi implicat in contract va fi sustinuta de extras din registrul salariatilor (REVISAL) sau orice alte documente edificatoare care sa ateste existenta personalului de executie. Se vor prezenta: declaratie privind personalul de specialitate care va fi implicat in contract. Pentru fiecare specialist prezentat se vor anexa CV-uri, diplome studii, atestate/certificate calificare si orice alte documente relevante. Pentru specialist RTE se solicita numai prezentarea atestatului emis de MDRT., Utilaje si echipament minim - executie. Ofertantul va face dovada ca dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului. Se vor prezenta documente care atesta dispozitia (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) principalelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului. Se solicita minim: autogreder 1 buc., buldoexcavator 1 buc., autobetoniera 1 buc., statie de betoane 1 buc., cilindru compactor 1 buc., autobasculante 2 buc. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (detine/drept de folosinta/contract prestari servicii etc) la un laborator minim grad II, cu profil corespunzator pentru lucrari de infrastructura rutiera. Se vor prezenta: Declaratie privind utilajele si echipamentele de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului insotita de documente care atesta proprietatea/inchirierea sau orice forma de punere la dispozitie a utilajelor si echipamentelor. Se va prezenta declaratie privind accesul la laborator grad minim II pentru lucrari de infrastructura rutiera insotita de documente/certificate edificatoare care sa confirme indeplinirea cerintei: documente / angajamente care sa ateste dreptul de proprietate / folosinta / prestari servicii pe intreaga perioada de derulare a contractului de lucrari si capacitatea / caracteristicile laboratorului., Informatii privind subcontractanti. In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii trebuie sa faca dovada ca nu se afla sub incidenta art. 69^1 din OUG 34/2006 si nu participa ca subcontractant in mai multe oferte in cadrul acestei proceduri., Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul executie constructii infrastructura rutiera, in copie legalizata sau in copie conforma cu originalul., Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul executie constructii infrastructura rutiera, in copie legalizata sau in copie conforma cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara - reprezinta punctajul corespunzator pretului ofertei
Termenul de garantie a lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru termenul de garantie a lucrarii. Termenul de garantie a lucrarii (calculat in luni calendaristice) reprezinta perioada de la receptia la terminarea lucrarii pana la receptia finala
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 09:13