Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari - ,,Sistem de canalizare in comuna Plaiesii de jos, satele Plaiesii de sus, Imper - jude?ul Harghita?


Detaliu pentru invitatia numarul 340485
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Plaiesii de Jos
Numar invitatie: 340485/04.12.2012
Denumire contract: Lucrari - , ,Sistem de canalizare in comuna Plaiesii de jos, satele Plaiesii de sus, Imper - jude?ul Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Plaiesii de JosCod fiscal: 4368090, Adresa: comuna Plaiesii de Jos, nr. 235, judetul Harghita, Plaiesii de Jos, Telefon: 0266 333010, Fax: 0266 333010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Plaiesii de Jos, nr. 235, judetul Harghita, Plaiesii de Jos, Romania, cod postal: 537235, telefon: +40 266333010, fax: +40 266333010, persoana de contact: Zoltan Andras
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Plaiesii de Jos, nr. 235, judetul Harghita, Plaiesii de Jos, Romania, cod postal: 537235, telefon: +40 266333010, fax: +40 266333010, persoana de contact: Zoltan Andras
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari - , ,Sistem de canalizare in comuna Plaiesii de jos, satele Plaiesii de sus, Imper - jude?ul Harghita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in executarea lucrarii , , Sistem de canalizare in comuna Plaiesii de jos, satele Plaiesii de Sus, Imper - jude?ul Harghita? conform caietului de sarcini, parte integrata a documenta?iei de atribuire.Contractul de lucrari va contine: amplasarea conductelor de canalizare, statii de pompare si construirea statiei de epurare.Sistemul de canalizare urmeza sa fie executat din tuburi PVC cu cep si buze etansate cu garnitura de cauciuc.Reteua de canalizare menajera in comuna Plaiesii de jos satele Plaiesii de sus, Plaiesii de jos si Imper va utiliza curgerea gravitationala datorata reliefului favorabil pentru transportul apelor uzate menajere cu exceptia tronsoanelor in contrapanta, unde sunt necesare executia a 7 statii de pompare pentru ridicare de nivel.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 689, 016 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 110.000 LEI. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?CompletareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art.180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.2. Declara?ie pe propria raspundere privind evitarea conflictului de intereseDeclara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 (evitarea conflictului de interese) din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. In conformitate cuprevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 persoanele (Dl. Andras Zoltan-primar, Membrii comisiei: Bodo; Imre- presedinte, Burista Zsolt Lajos-membru, Nagy Veronika-membru, Tima Hunor-membru, consilierii locali dupa cum urmeaza: Fülop Attila, Miklo;s Andrei, Istvan Sandor, Balazs Alexandru, Gal Lajos, Laszlo; Andrei, Tulit Istvan, Megyaszai Ladislau Gavril, Nagy Imre Zsolt, Vancs Nicolae, cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire vor semna cate o declara?ie de impar?ialitate ?i confiden?ialitate3. Ofertantul nu se afla in nici una din situa?iile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.-Certificat de taxe ?i impozite locale (datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Autoritatea Contractanta va avea in vedere prevederile Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006. Persoane juridice/fizice strainePersoanele juridice/fizice straine, in locul certificatului de atestare fiscala, pot prezenta o declaratie pe proprie raspundere, in forma autentica, in original, din care rezulta ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente nationale si locale din tara de origine. Vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact (denumire, adresa completa, numere de telefon si fax, adresa de e-mail, adresa de internet).certificatele fiscale sunt solicitate doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parteCertificatele fiscale se vor prezenta in una din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iardeclaratiile pe propria raspundere(oferta independenta, neincadrarea la art 69 indice 1, 180 si 181) se vor prezenta in original. ? Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (Termenul solicitat pentru emiterea certificatului constatator nu poate fi mai mare de 30 de zile de la DATA DEPUNERII OFERTEI)Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali (asociati si adminsitartori)- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizarejudiciara sau faliment, conform Legiinr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata, si completata sau orice alta procedura.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original.In caz de asociere se depune de fiecare asociat in parteSe va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.! Daca este cazul, in etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Cifra de afaceri1.Informatii privind situatia economico-financiara Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri globale cel pu?in egala cu 11.000.000 leiInformatiile generale ale ofertantului si cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Pentru persoane juridice /fizice straine: , (continuare)a)Se va prezenta Formularul nr. 4 in original. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri de cel putin putin 11.000.000 lei , care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici., (continuare)b)Documentele care atesta existenta resurselor financiare pot fi emise de orice banca agreata de ofertant, care are sucursala sau echivalent in Romania. Moneda folosita in documentul respectiv trebuie sa fie moneda nationala a Romaniei. Documentele de calificare referitoare la capacitatea economico-financiara, a ofertantului, emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata, cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original., 2. Capacitatea financiara de sus?inere a lucrarii-Ofertantul va face dovada ca, la momentul semnarii contractului dispune de mijloace financiare in valoare de 853.352, 4 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni. Dovada se va face printr-o declaratie pe propria raspundere, autentificata la notar si se va prezenta inaintea semnarii contractului de executie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraInformatii privind capacitatea tehnica.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Informatii privind capacitatea tehnica Se va prezenta cel putin un contract executat conform art 188 alin 3. litera a/OUG 34/2006 in ultimii 5 ani, avand ca obiect lucrari care sa reflecte capacitatea de executie a lucrarilor actuale , in valoare minina de cel putin 5.000.000 lei, fara TVA., (continuare)In cazul asocierii cerinta se indeplineste de catre cel putin unul din asociati (conform Anexa nr. 2 din Ordin nr. 509 al presedintelui A.N.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Pentru persoanele juridice/fizice straine, indeplinirea conditiilor referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala este obligatorie, avand in vedere urmatoarele precizari: , (continuare)a) Moneda folosita in contractele similare prezentate va fi transformata in lei, daca este cazul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.b) Documentele solicitate, care sunt emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original., 2. Informatii privind subcontractantii/asociatii Se solicita completarea unei declaratii Formularul 11 cu anexa acestuia si un formular model (acord de subcontractare Formularul 12), cu subcontractantii si specializarea acestora.Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica., (continuare)In caz de asociere: Se desemneaza liderul asociatiei. Se completeaza formularul model ?Acord de asociere? - Formularul 13. In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii. . Limitele impuse ca conditii de calificare sunt obligatorii pentru toti asociati, in raport cu cota de participare a acestora in asociere. Fiecare asociat participant in consortiu va prezenta actele de calificare si trebuie sa indeplineasca criteriile de calificare in raport cu cota de participare in consortiu. Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire., (continuare)Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Toti partenerii trebuie sa ramana in forma asociativa prezentata pe toata durata de realizare a contractului., 3. Utilaje/Dotari1.Informatii privind dotarile Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (alocate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului), Lista privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice2. Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului., (continuare)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat.Cerinte minime obligatorii: Ofertentul trebuie sa faca dovada existentei in dotare, inchiriere sau prin prezentarea unui angajament a unui parc de utilaje necesare pentruectuarea lucrarilor, compus din: Buldoexcavator, Autobasculanta, Motopompa, Generator de curent, Nivela, Masina de taiat beton, Cilindru compactor, Mai mecanic, Placa vibranta, Aparat de sudura cap la cap, Moto compresor, Ciocan demolator., (continuare)Echipamentele si utilajele pot fi detinute fie in proprietate, in chirie sau leasing, fie asigurate prin sustinatori, respectiv prin prezentarea unui angajament in care ofertantul se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator va detine aceste utilajePersoane juridice/fizice straine Pentru persoanele juridice/fizice straine, indeplinirea conditiilor referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala este obligatorie, avand in vedere urmatoarele precizari: documentele, care sunt emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original., 4.PersonalInformatii privind personalul Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care poate fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere inclusiv, Informatii referitoare la personalul de conducere, Lista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului insotita de CV-ul persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului. Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului , care trebuie sa cuprinda minim: , (continuare)1) responsabil tehnic ? cel putin 1 pers. se vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8;copie a diplomei de absolvire a studiilor;copia a atestatului RTE si a legitimatiei RTE, valabil la data deschiderii ofertelor pentru constructii edilitare si gospodarie comunala, declaratie de disponibilitate.2) sef santier ? cel putin 1 pers cu o experienta efectiva (in domeniul specific activitatilor din carul proiectului) 3 anise vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8, copie a diplomei de absolvire a studiilor universitare- diploma de inginer in profilul constructii hidrotehnice, declaratie de disponibilitate., (continuare)3) responsabil cu controlul calitatii ? cel putin 1 pers, se vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8, in original; prezentarea deciziei de numire, declaratie de disponibilitate.4) ing. hidrotehnic ? cel pucin 1 pers curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8, copie a diplomei de absolvire a studiilor universitare- diploma de inginer in profilul Hidrotehnic, declaratie de disponibilitate.5) sudor ? cel putin 2 pers se vor prezenta in mod cumulat urmatoarele: Autorizatia de sudor PE-HD, autorizat ISCIR, curriculum vitae, conform anexei Nr. 1 la Formularul nr. 8, in original; declaratie de disponibilitate., (continuare)Toate certificatele si autorizarile trebuie sa fie in termenul de valabilitate. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se considera indeplinita cumulat. Persoane juridice/fizice straine Pentru persoanele juridice/fizice straine, indeplinirea conditiilor referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala este obligatorie, avand in vedere urmatoarele precizari: Documentele solicitate, care sunt emise in alta limba decat cea romana, vor fi insotite de traducere autorizata cu incheiere de legalizare a semnaturii traducatorului, in original. Pentru demonstrarea pregatirii profesionale ofertantii pot folosi echivalente din tara de origine a documentelor solicitate.Nota: Daca este cazul, se va solicita operatorului economic clasat pe primul loc prezentarea de documente care sa ateste experien?a prezentata in CV., 5.Capacitatea tehnica si financiara a operatorului economic poate fi sus?inuta ?i de o alta persoana, indiferent de natura rela?iilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic care beneficiaza de sus?inerea capacitatii tehnice?i/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm ?i autentic al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozi?ie operatorului economic resursele tehnice, profesionale ?i financiare invocate.Persoana ce asigura sus?inerea tehnica nu trebuie sa se afle in situa?ia care determina excluderea din procedura de atribuire. Sus?inatorul are obliga?ia de a prezenta, completa formularele F1 ?I F3 -Declara?ia privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ,(continuare)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, respectiv declaratia privind neincadrarea la prevederile art. 69 indice 1, privind conflictul de interese. Angajamentul ferm trebuie sa fie un act juridic autentificat la un notar public autorizat, prin care se asigura dreptul autoritatii contractante de a solicita , in mod legitim, indeplinirea, de catre persoana sustinatoare, a cerintelor pentru care a acordat sustinerea. Prin angajamentul ferm persoana sustinatoare trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.In cazul subcontractarii trebuie mentionata partea si pondereadin lucrare care se executa de subcontractant. Autoritatea contractanta solicita prezentarea unor certificate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului.Activitatea desfasurata de ofertant este certificata conform legislatiei in vigoare si indeplineste standardele management al mediului-certificarea sistemului de management mediu (ISO 14001 sau echivalent valabil)Nota: Autoritatea Contractanta accepta certificate emise numai de institutii acreditate, care sunt institu?ii competente sa elibereze respectivele certificari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: a) pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 70 de puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ?Pn? punctajul se acorda astfel: Ppret = (Pretul minim / Pn) X 70
Perioada de garantie acordata
25
Descriere: Durata de garantie minima acceptata este de 24 luni (Gmin), nu se accepta perioade de garantie mai mici de 24 luni calendaristice;ofertele care acorda garantie sub 24 luni vor fi declarate neconforme. Durata de garantie maxima este de 60 luni ? peste care oferta nu va fi punctat suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional astfel: a). Pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare (Gmax), cel mult 60 luni, se acorda punctajul maxim 25 puncte. b). Pentru oferte cu perioada de garantie Gn mai mica decat Gmax si mai mari decat Gmin se acorda: Pgarantie =(Gn/Gmax)x 25 Prin Durata de garantie se in?elege perioada de timp cuprinsa intre data terminarii lucrarilor (data procesului verbal de terminare a lucrarilor) ? si data recep?iei finale ? cand se incheie un proces verbal de recep?ie finala.
Termen de mobilizare pentru interventie pe perioada garantiei
5
Descriere: Pentru oferta cu un termen de mobilizare cel mai scazut (dar nu mai mic de 6 ore) se acorda punctaj maxim. Ofertele care ofera sub 6 ore nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele cu un termen de mobilizare mai mare de 62 de ore vor fi declarate neconfirme. Pentru ofertele care ofera un termen de mobilizare mai mic de 62 de ore, punctajul se acorda conform formulei respective: Pdurata = (Pn / Pmax) X 5
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: electronic prin intermediul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer