Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari ?Amenajare spatii verzi in comuna Aroneanu , judetul Iasi??


Detaliu pentru invitatia numarul 320201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ARONEANU (Consiliul Local al Comunei Aroneanu jud Iasi)
Numar invitatie: 320201/14.02.2012
Denumire contract: Lucrari?Amenajare spatii verzi in comuna Aroneanu , judetulIasi??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ARONEANU (Consiliul Local al Comunei Aroneanu jud Iasi)Cod fiscal: 4540038, Adresa: sat Aroneanu, comuna Aroneanu, judetul Iasi, Aroneanu, Telefon: 074/8412787, Fax: 0232299255
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Aroneanu, comuna Aroneanu, judetul Iasi, Aroneanu, Romania, cod postal: 707020, telefon: +40 0232299255, fax: +40 0232299255, persoana de contact: Nicuta Sorina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Aroneanu, comuna Aroneanu, judetul Iasi, Aroneanu, Romania, cod postal: 707020, telefon: +40 0232299255, fax: +40 0232299255, persoana de contact: Nicuta Sorina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari?Amenajare spatii verzi in comuna Aroneanu , judetulIasi??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru obiectivul?Amenajare spatii verzi in comuna Aroneanu , judetulIasi??
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 619, 065.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 12.000 Lei.Modul de constituire a garantiei de participare conform H.G. 925/2006 art. 86 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G nr. 34/2006, si anume: - prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile) - formular model nr. 5- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile);
- a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Contul IBAN al autoritatii contractante este RO94TREZ4065006XXX017232 deschis la Trezoreria municipiului Iasi, cod fiscal4540038 ? Comuna Aroneanu.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM la Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.Atentie!Se vor avea in vedere si prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 %din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire a garantie de buna executie conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006- formular model nr.18.In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Iasi un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr. 1045 din 2011.3. Perioada de garantie a lucrarii este de minimum 36 luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor pana la receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 01;cazier judiciar al ofertantului, in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul ;cazier fiscal al ofertantului, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 02;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011);
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011);Declaratia privind calitatea de participant? Formular nr. 03;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006;. Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar, Benoni Moruzi, Viceprimar, ZlavogPaul, Secretar, Mancas Gabriel, Contabila, Nicuta Sorina;Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Regelementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 ; Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Certificatul va fi prezentat in original, copie lelegalizata sau in copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic( cf art 5 din Ordin ANRMAP nr. 509/2011) Atentie: incazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. Persoane juridice / fizice straine-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindcifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Valorile vor fi exprimate in Lei si in Euro. Curs mediu anual euro raportat la BNR :2008- 1 euro=3, 6827 lei;2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 1285 lei;Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.200.000 lei fara TVA.Operatorii economici infiintati dupa anul 2008 vor calcula cifra medie de afaceri prin raportarea la perioada de activitate de la infiintareIn cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, , cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM., Documente din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, Bilanturi contabile sau extrase de bilant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala., Pentru a se confirma executarea de lucrari similare cu cele ale obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, operatorii economici vor demonstra ca indeplinesc aceasta cerinta prin prezentarea a cel putin un contract in valoare de 618.000 lei, sau prin maximum 2(doua) contracte a caror valoare cumulata sa fie de 618.000 lei., Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), de urmatoarele tipuri de echipamente: Buldoexcavator 81-120 cp (1 buc);Autobasculanta (2 buc);Autoutilitara de transport (1 buc);Betoniera (1 buc); Vibrator pentru beton (1 buc);Placa vibratoare (1 buc);Mai mecanic (1 buc);Convertizor sudura (1 buc); Miniexcavator (2 buc); Masina sapat santuri (1 buc);Nacela electrica/motorizara, (1 buc) ;Motocultor (2 buc);Masina insamintat gazon (1 buc);Tavalug (1 buc);Utilaj pentru scarificare gazon (1 buc);Masina tuns iarba (2 buc)., Informatii privind personalulSe solicita: Manager de proiect (min 1 pers) ;Responsabil tehnic cu executia(min 1 pers) ; Inginer silvic(min 1 pers) ; Inginer horticol (min 2 pers) ;Inginer constructor, specializarea constructii civile, industriale si agricole (min 1 pers) ; Arhitect peisagist (min 1 pers) ; Peisagist ? floricultor (min 2 pers) ; Muncitor calificat specializarea electrician (min 1 pers) ;Ingrijitori spatii verzi (min 3 pers). Personalul propus trebuie sa aiba experienta in lucrari similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea Standarde de asigurare a calitatii, Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica/le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie a lucrarilor
25
Descriere: Punctajulse acorda astfel: a) Pentru cel mai mare termen de garantie ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (25 puncte); b) Pentru celelalte termene de garantie punctajul se acorda astfel: P(tg) = Tg(n) x 25 puncte/ Tgmaxim
Perioada de executie a lucrarilor
25
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru oferta care prevede cel mai scurt termen de executie se acorda punctajul maxim alocat (25 puncte); b) Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: P(e) = G(emin) x 25 puncte/G(en)
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor
5
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru oferta care prevede cel mai scurt timp de mobilizare se acorda punctajul maxim alocat (5 puncte); b) Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: P(t)= timp minim/ termen (n) x5.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer