Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de reabilitare fatade imobile aflate in Municipiul Brasov? 9 LOTURI


Detaliu pentru invitatia numarul 330434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 330434/26.06.2012
Denumire contract: ?Lucraridereabilitarefatadeimobileaflate in Municipiul Brasov?9 LOTURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: Alice Dudu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.5, Brasov, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucraridereabilitarefatadeimobileaflate in Municipiul Brasov?9 LOTURI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Lucraridereabilitarefatadeimobileaflate in Municipiul Brasov?9 LOTURILOT1 BARBU LAUTARU NR.2B, BL.2LOT2 COLONIA METROM NR.8LOT3 COLONIA METROM NR.10LOT4 SITARULUI NR.16LOT5 ALEXANDRU CEL BUN NR.23LOT6 ALEXANDRU CEL BUN NR.25LOT7 CARIEREI NR.145LOT8 DIMITRIE ANGHEL NR.15ELOT9 DIMITRIE ANGHEL NR.17
II.1.6) CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 038, 635.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1 BARBU LAUTARU NR.2B, BL.2 - 5, 787.51leiLOT2 COLONIA METROM NR.8 - 5, 787.51leiLOT3 COLONIA METROM NR.10 - 5, 787.51 leiLOT4 SITARULUI NR.16-3, 329.77 leiLOT5 ALEXANDRU CEL BUN NR.23 -4, 315.39 leiLOT6 ALEXANDRU CEL BUN NR.25 -5, 114.96 leiLOT7 CARIEREI NR.145-2, 742.90 leiLOT8 DIMITRIE ANGHEL NR.15E -3, 549.00 leiLOT9 DIMITRIE ANGHEL NR.17 -4, 358.09 leiGarantia de participare va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMMurile beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In acest caz, se va prezenta o declaratie privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM-Formular anexa 1 din sectiunea Formulare.In conformitate cu Art. 2781*), in masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie formulata la prezenta procedura, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume : LOT1- 2, 893.76 leiLOT2- 2, 893.76 leiLOT3- 2, 893.76 leiLOT 4 -1, 664.89 leiLOT5 -2, 157.70 leiLOT6 -2, 557.48 leiLOT7 -1, 371.45 leiLOT8 -1, 774.51 leiLOT9 -2, 179.05 leiGarantia de participare se va prezenta separat, pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta si documentele de calificare, impreuna cu dovada IMM (daca e cazul).
Garantie de buna executie
IN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) din H.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retinerisuccesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea Formularului 1; -Declaratie privindeligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 1.a-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006.- completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor Gantz-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: LilianaHorga-Director Directia Economica-Marilena Tudorache-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin-Consilier: Cristina Enache, Alice DuduSecretar Nicolae Paraschiv-Administrator: Miklos Sandor GantzConsilieri locali: 1. GABOR ALEXANDRU-ADRIAN2. HATHAZI LADISLAU3. TARBA MIHAIL4. KRAILA VASILE5. TOP FERGHETE CARMEN-FLORIANA6. CHIRICHES ANDREI-CRIPRIAN7. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN8. IONESCU LUCIAN9. SERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAI10. MIHAI COSTEL11. RATA IONEL-MIRCEA12. MANOLACHE STELIAN13. CHICIUDEAN TEODOR14. FELEGEAN ELENA-DANIELA15. TANASE GHEORGHE16. JICA RADU17. IONESCU MANIELA-CARMEN18. ATOMEI ADRIAN19. URSE GABRIELA20. DAVID MIHAI CIPRIAN21. RAHOTA DRAGOS IULIAN22. GHIRDA MIHAI-IOAN23. GURGU MINERVA24. LUPU LIVIU25. GABOR IMRE26. SZENTE LADISLAU-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 3. -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa obiectul de activitate cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru a fi valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul- Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Incazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.-Experienta similara-Ofertantul trebui sa demonstreze o experienta similara in domeniul obiectulului contractului care sa confirme executarea unor lucrari similare prin prezentarea a cel putin un contract (parti relevante de pe contract) /document/ proces verbal de receptie-in copie lizibila sau copie lizibila cu mentiunea " copie conform cu originalul., -Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-Informatii referitoare la personalul de conducere, -Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune inderularea contractului.Personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, cerinte minime: -1 RTE (Responsabil tehnic cu executia); 1 coordonator in materie de securitate si sanatate conform HG300/2006, actualizata privind cerintele minime se securitate si sanatat pentru santierele temporare sau mobile si personalul de executie a lucrarilor de care dispune, separat pe fiecare lot.Pentru personalul minim de specialitate se vor prezenta copii ale documentelor de absolviresi/sauspecializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri, iar pentru personalul de executie se vor prezenta liste cu personalul de executie de care dispune ofertantul separat pe fiecare bloc., -Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de caredispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractulu -Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9000/echivalent-prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent., -Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14000/echivalent-prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer