Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Lucrari de reabilitare fatade imobile aflate in Municipiul Brasov?- 10 Loturi,


Detaliu pentru invitatia numarul 330501
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 330501/27.06.2012
Denumire contract: ?Lucraridereabilitarefatadeimobileaflate in Municipiul Brasov?- 10 Loturi,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550, fax: +40 268473001, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria municipiului brasov , b-dul eroilor nr 8sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Lucraridereabilitarefatadeimobileaflate in Municipiul Brasov?- 10 Loturi,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucraridereabilitarefatadeimobile conform proiectelor tehhnice anexate documentatiei, pentru amplasamentele din caietele de sarcini in Municipiul Brasov.Garantia lucrarilor executate va fi de 3 (trei) ani de la data finalizariilucrarilor.
II.1.6) CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 587, 568.49 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Se va depune garantie de participare in cuantum de: -LOT I - 3.807, 52 lei;LOT II-16.391, 87 lei;LOT III-9.423, 49 lei;LOT IV - 9.423, 17 lei;LOT V- 5.114, 68 lei;LOT VI-5.787, 51 lei; LOT VII- 5.787, 51lei;LOT VIII-5.787, 51 lei;LOT IX- 5.114, 03 lei ;LOTUL X- 5.114, 03 leiGarantia de participare va fi constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIAMUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMMurile beneficiaza de reducericu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In acest caz, se va prezenta o declaratie privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM-Formular anexa 1 din sectiunea Formulare.In conformitate cu Art. 2781*), in masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie formulata la prezenta procedura, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: Lotul I-1.903, 76 lei;Lotul II-4.599, 59 lei;LOTUL III- 4.251, 17 lei;LOTUL IV- 4.251, 15 lei;LOTUL V- 2.557, 34 lei;LOTUL VI- 2.893, 75 lei; LOTUL VII-2.893, 75 lei;LOTUL VIII-2.893, 75 lei;LOTUL IX-2.557, 01 lei;LOTUL X- 2.557, 01 leiGarantia de participare se va prezenta separat, pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta si documentele de calificare, impreuna cu dovada IMM (daca e cazul) .
Garantie de buna executie
DaIN VALOARE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA- se va constitui conform prevederilor art.90, alin. (1) dinH.G.925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de adeschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va facein conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006)-completarea si prezentarea Formularului 1; -Declaratie privind eligibilitatea-completarea si prezentarea Formularului 1.a-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; -Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese;declaratia se va prezenta pentru: ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006.- completarea si prezentarea Formularului 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Primar George Scripcaru-Viceprimarii: Adrian Gabor si Miklos Sandor Gantz-Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti-Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga-Director Directia Economica-Marilena Tudorache-Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea-Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu-Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin-Consilier: Enache Cristina Gratiana, Anna Maria Godri.Secretar Nicolae ParaschivAdministrator: Miklos Sandor GantzConsilieri locali: 1. GABOR ALEXANDRU-ADRIAN2. HATHAZI LADISLAU3. TARBA MIHAIL4. KRAILA VASILE5. TOP FERGHETE CARMEN-FLORIANA6. CHIRICHES ANDREI-CRIPRIAN7. OPRICA FLORENTIN-ADRIAN8. IONESCU LUCIAN9. SERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAI10. MIHAI COSTEL11. RATA IONEL-MIRCEA12. MANOLACHE STELIAN13. CHICIUDEAN TEODOR14. FELEGEAN ELENA-DANIELA15. TANASE GHEORGHE16. JICA RADU17. IONESCU MANIELA-CARMEN18. ATOMEI ADRIAN19. URSE GABRIELA20. DAVID MIHAI CIPRIAN21. RAHOTA DRAGOS IULIAN22. GHIRDA MIHAI-IOAN23. GURGU MINERVA24. LUPU LIVIU25. GABOR IMRE26. SZENTE LADISLAU-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010-completarea si prezentarea Formularului 3. Persoane juridice/fizice romane: -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-din care sa reiasa din care sa reiasa obiectul de activitate cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor pentru a fi valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ?;In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul- Formularul 4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.-Experienta similara-Ofertantul trebui sa demonstreze o experienta similara in domeniul obiectulului contractului care sa confirme executarea unor lucrari similare.Se va prezenta cel putin un contract (parti relevante de pe contract)/document/ proces verbal de receptie-in copie lizibila sau copie lizibila cu mentiunea " copie conform cu originalul"., -Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, -Informatii referitoare la personalul de conducere, -Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune inderularea contractului-Personalul tehnic de specialitate de care dispuneofertantul, cerinte minime: -1 RTE (Responsabil tehnic cu executia); 1coordonator in materie de securitate si sanatate conform HG 300/2006, actualizata privind cerintele minime se securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile si personalul de executie a lucrarilor de care dispune, separat pe fiecare lot.Pentru personalul minim de specialitate se vor prezenta copii ale documentelor de absolvire si/sauspecializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri .Pentru personalul de executie a lucrarilor de care ofertantul dispunese va prezenta o lista cu personalul separat pe fiecare lot ., -Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de caredispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului Respectarea standardelor de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria9000/echivalent-se va prezenta certifictul ISO 9001 sau echivalent., Respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO din seria14000/echivalentse va prezenta certifictul ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer