Achizitie publica - LUCRARI DE AMENAJARI, REPARATII , MODERNIZARI LA OBIECTIVUL DE INVESTITIE REABILITAREA SI DOTAREA CORPULUI B si C ALE CENTRULUI DE PLASAMENT NR.4 SF. NICOLAE
Detaliu pentru invitatia numarul 352219
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352219/07.08.2013
Denumire contract: LUCRARIDEAMENAJARI, REPARATII , MODERNIZARILA OBIECTIVUL DE INVESTITIE REABILITAREA SI DOTAREA CORPULUI B si C ALE CENTRULUI DE PLASAMENT NR.4 SF. NICOLAE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiCod fiscal: 9899076, Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Telefon: +40 232272122, Fax: +40 232240088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232272122, fax: +40 232240088, persoana de contact: Elvira Rotariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC , STR. VASILE LUPU NR.57A , SALA DE SEDINTE PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARIDEAMENAJARI, REPARATII , MODERNIZARILA OBIECTIVUL DE INVESTITIE REABILITAREA SI DOTAREA CORPULUI B si C ALE CENTRULUI DE PLASAMENT NR.4 SF. NICOLAE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia deLUCRARIDEAMENAJARI, REPARATII , MODERNIZARI PRIVIND REABILITAREA SI DOTAREA CORPULUI B si C ALE CENTRULUI DE PLASAMENT NR.4 SF. NICOLAE IASI . Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA 679.042 leiProcentul cheltuielilor pentru diverse si neprevazute este 5% din valoarea estimativa fara TVA ( 679.042 lei ) reprezentand suma de 33.952, 10 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 679, 042 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de: 12.902 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : ? prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.? prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie.Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Garantiei de participare seretine in conditiile art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiileart. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.- pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie.Nota : La calculul garantiei de participare nu s-a avut in vedere procentul de 5% reprezentand cheltuielile pentru diverse si neprevazute
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din pretul contractului fara TVA , valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia, precum si in perioada de garantie a lucrarilor .Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 89 si 90 ale H.G. nr. 925/2006 actualizata, prin HG 834/2009 si HG 1045/2011. Aceasta va fitransmisa autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor cuprinse la art. 92 alin 4) din H.G. nr. 925/2006 actualizat.Nota : La calculul garantiei de buna executie nu se va avea in vedere procentul de 5% reprezentand cheltuielile pentru diverse si neprevazute
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular 2 din Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular 4 din Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular 6 din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director General Ing. Florin Ion, Director General Adjunct Jr. Ticu Ioan, Sef Serviciu Financiar Contabil Buget Tiron Alina, Compartiment Juridic cons. jur. Rusu Claudia, Sef Serviciu Achizitii Publice Matei MarianDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular 7 in Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010Completare Formular 5din Sectiunea Formulare- in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara in care se depune oferta , emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa, tinind cont de prevederile art.9 din Ordin 509/2011In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, informatiile din acesta sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte in principal ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizataPersoane fizice romaneAutorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPersoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in oricare dintre forme(original: copie legalizata;copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana, conform prevederilor Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.509/2011. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deshiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale.Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniulde activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani in valoare totalade cel putin: 1 358 084 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei valuta-euro comunicat de B.N.R pentru fiecare an in parte.Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani se poate face prinprezentarea de documente relevante emise si vizate de organelecompetente.Persoanele juridice straine vor prezenta traduceri autorizate in limbaromana ale documentelor solicitate.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat vaprezenta documentele mentionate.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor asociatilor (prin cumul).Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat decifra de afaceri.Sustinerea cifrei de afaceri de catre tertul sustinator se va prezenta indomeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru executie. Se solicita: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Prezentarea unei ?Liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?, dincare sa rezulte ca ofertantul a executat, in calitate de contractant sausubcontractant, cel putin un contract (inclus in lista principalelor lucrariexecutate) avand ca obiect lucrari ce fac obiectul prezentului contract, similar ca natura si complexitate, in valoare de minim679 042lei, fara TVA.Lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul privat beneficiar, certificate/documente care saindice valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Se solicita Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune ofertantul, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Lista cu personalul tehnic de specialitate propus pentru executia lucrarilorce fac obiectul contractului. certificat ISO 9001/2008 sau echivalentDaca op.ec. nu detine un astfel de certificat, acesta va putea prezenta oricealte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator alcalitatii.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de ademonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care o realizeaza., certificat ISO 14001 sau echivalentDaca op.ec. nu detine un astfel de certificat, acesta va putea prezenta oricealte probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator alprotectiei mediului.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de ademonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 15:06