Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de modernizare drum DC 16 ? Sculeni ? Victoria ? Luceni - Icuseni din comuna Victoria, judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 345218
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VICTORIA
Numar invitatie: 345218/15.04.2013
Denumire contract: Lucraridemodernizaredrum DC 16 ? Sculeni ? Victoria ? Luceni - Icusenidincomuna Victoria, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VICTORIACod fiscal: 4540305, Adresa: Consiliul Local Victoria, satul Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Victoria, Telefon: +40 232295120, Fax: +40 232295120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Victoria, satul Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi, Victoria, Romania, cod postal: 707580, telefon: +40 232295120, fax: +40 232295120, persoana de contact: DANIEL CRETU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediu Primariei Comunei Victoria, judetul Iasi, din localitatea Victoria, comuna Victoria, judetul Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucraridemodernizaredrum DC 16 ? Sculeni ? Victoria ? Luceni - Icusenidincomuna Victoria, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Contract de lucraridemodernizaredrum DC 16 ? Sculeni ? Victoria ? Luceni - Icusenidincomuna Victoria, judetul Iasi ? in lungime de 8, 1350 km.ASTFEL: - valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica este de = 6.160.000, 00 lei, fara TVA;
- din care: --- valoarea estimata a contractului de achizitie publica de lucrari este de = 5.860.000, 00 lei--- valoarea defalcata aferenta procentului de diverse si neprevazute este de = 300.000, 00 lei, reprezentand 4, 8701 % din valoarea estimata totala, (potrivit art. 29 alin.(2^1) din O.U.G. nr.34/2006 astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr.77/2012).
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Per.de valab. este de min. 150 de zile de la data limita de depunere a ofertei, in suma de 100.000, 00 lei, printr-un: 1.Instrument de garantare irevocabil emis, de o soc. bancara sau o soc.de asigurari;2.Ordin de plata in contul RO56TREZ4065004XXX000309, deschis la Trez.Iasi, cu viza bancii.Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate(F12).Daca prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per.de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 7 zile de la semnarii contr. de parti;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
-in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, A.C.va retine contestatorului din garantie suma de 8.145, 99 lei conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.Cuantumul garantiei de participare a fost calculata raportat la valoarea estimata a contractului de achizitie publica calculat la 5.860.000, 00 lei.Ofertantii vor avea in vedere cursul leu/euro de 1 euro = 4.4286 lei, cf.BNR pt.22.03.2013.Conf. legii 346/2004-IMM-uril vor beneficia de red. cu 50% a garantiei pe baza de doc. justificative. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se asociaza, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre op.ec. asociati.Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare, sunt respinse la deschidere ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform art.89 alin.(2) si art.90 alin.(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si se restituie conform prevederilor art.92 alin 4 din acelasi act normativ, in conditiile respectarii celor stipulate prin HG 273 din 1994 (actualizata) privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.- Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, (Formularul 1) aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta alaturat declaratiei si: - cazierul fiscal al operatorului economic- cazier judiciar al operatorului economicCu precizarea dispozitiilor art. 180 OUG nr. 34/2006: ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prinhotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Cerinta 2. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG.34/2006 ? (Formularul 2)Cu precizarea dispozitiilor art. 181 OUG nr. 34/2006 : ?Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului incauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticiiprofesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indepliniriicriteriilor de calificare si selectie.?Ofertantul va prezenta: -Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau graficul de esalonare a datoriilor aprobate de catre ANAF, (datorii la bugetul consolidat general), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Deasemenea, acolo unde este cazul, tertul sustinator va trebui sa mentioneze ca nu se afla in situatiile prevazute de art.181 lit.a, lit.c ^1 si lit.d.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice document edificator pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate deautoritatea contractante si eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale, sau alte documente echivalente), valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie publica. Documentele se vor prezenta insotite detraducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 3.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 3Cu precizarea dispozitiilor art. 41 din OUG nr. 34/2006: ?Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.?ART. 44 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.?ART. 46 din OUG nr. 34/2006: (1) Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. (Litera c) a alin. (1) al art. 46 a fost introdusa de pct. 11 al art. unic dinLEGEA nr. 279 din 7 decembrie 2011, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 872 din 9 decembrie 2011).Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese -Formularul 4Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Victoria, dupa cum urmeaza: 1 Primar: Cretu Daniel2. Viceprimar: Zaharia Gheorghe3. Secretar: Goanta Petronel4. Contabil: Apavaloaie Dumitru-DanielCerinta 5. Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul 5 - conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea Persoane juridice / fizice romane - vor atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Din documentele edificatoare prezentate de catre operatorii economici va trebui sa rezulte forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actualizate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul persoanelor fizice autorizate - se vor prezenta documente echivalente din care sa rezulte competenta operatorilor economici de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trimiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care acesta a fostprezentat in copie simpla.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Vor prezenta documente prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, precum si dupa caz, documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Se va prezenta Certificatul de Rezidenta Fiscala (in vederea evitarii dublei impuneri) sau prezentarea unei declaratii valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. ? Formularul 6- Media cifrei de afaceri globale ale ofertantului pe ultimii 3 ani, trebuie safie mai mare sau egala de suma de 11.720.000, 00 lei.Se vor prezenta in acest sens: - Informatii generale aferente ultimilor 3 ani;
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala(vizate si inregistrate de organele competente; Referitor la bilantul ptr.anul 2012 - acolo unde nu se poate demostra cu bilant - operatorii economici vor putea prezenta toate documentele edificatoare cu care inteleg ca pot demonstra indeplinirea cerintei de calificare referitoare la cifra de afaceri aferenta anului 2012.Ofertantul va prezenta Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiareprivind media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, (2010, 2011, 2012) care trebuie sa fie mai mare sau egala cu 11.720.000, 00 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sensprin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Ofert. nerezidenti vor prez.traduceri autorizate si legalizate., Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care seconfirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alteforme de finantare) neconsumate de cel putin 1.465.000, 00 lei, cash-flownecesar si suficient desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusivindeplinirii viitorului contract de executie a lucrarii pentru o perioada deminim 3 luni de la data semnarii acestuia cu autoritattea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.Formula de calcul conf. Ordin 509/2011 : (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de aut.contr. Dovada cashflow se solicita numai pentru executia lucrarilor din acest contract (durata maxima executie a lucrarilor 12 luni). Ofertantul trebuie sademonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sauare disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmatede banci ori alte mijloace financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cuprevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, ofertantul va respectaprev. art. 190, al.(2) din OUG 34/2006.Cerinta: Experienta similara - Formularul 8 plus anexa 2 - Ofertantul trebuiesa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 luni) in cadrul unui contractun drum de natura si complexitatea celui prevazut in caietul de sarcini. Prinexperienta similara/contract similar se intelege executia de lucrari la undrum in lungime de cel putin 8.1350 km ., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? F8 plusanexa1? Se va completa o declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani, declaratie din care sa reiasa valoarea, perioada de executare, locul de executie, precum si beneficiarul lucrarii.Lista va fi insotita , conform HG 509/2011, de cel putin un document(contract/process verbal de receptie intocmit conform art.7 din HGnr.273/1994 actualizata, document sau certificat constatator conform art.97indice 1 din HG nr.925/2006, recomandare, etc)., Informatii privind dotarile specifice ?Avand in vedere prezenta lucrare si necesarul de utilaje, instalatii, echipamentele tehnice implicate si pe care operatorul economic pentruindeplinirea obiectivului trebuie a le asigura, se impune o declaratie dinpartea acestuia cu privire la modul de detinere a acestora necesareexecutarii lucrarii.Pornind de la specificul lucrarilor si de la etapele descrise in cadrulmemoriului tehnic din cadrul caietului de sarcini, autoritatea contractanta s-asolicitat ca ofertantul sa faca dovada urmatoarele utilaje in vedereaexecutarii lucrarilor de drum, si a modului de detinere: - cilindru compactor pamant ? 2 buc;
- cilindru asfalt ? 1 buc;
- masina taiat asfalt ? 1 buc;
- autogrederer ? 1 buc;
- excavator ? 1 buc;
- repartizor asfalt ? 1 buc;
- balastiera ? certificata pentru activitatea de exploatare a agregatelor;
- incarcator frontal ? 1 buc;
- autobasculante ;
- buldozer ? 1 buc;
- statie de asfalt agrementata tehnic.- laborator autorizat pentru verificarea calitatii lucrarilor ce fac obiectulcontractului, conform cerintelor impuse prin caietele de sarcini., Informatii referitoare la resursele umane ? F9 plus anexa 1 si anexa 2 -propuse de catre ofertant: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorulpersonal necesar pentru indeplinirea in bune conditii a obligatiilorcontractuale :1. Personal de specialitate: a.Manager de proiect;b.RTE in domeniul specific categoriilor de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri;c. Sef punct lucru;d. Responsabil cu asigurarea calitatii;e. Coordonator SSM.2. Personal muncitor calificat pentru toate categoriile de lucrari ce facurmeaza a fi executate;3. Personal muncitor necalificat.Se vor prezenta: -Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile , pregatirea profesionala sicalificarea fiecarei persoane propuse.- Angajamentul privind resursele umane;
- Declaratiile de disponibilitate ale persoanelor nominalizate;
- CV-urile personalului de specialitate, semnate de titular, datate si insotitede documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare.Profilul specialistilor solicitati: ? Profilul specialistilor indicati 1.1.Cerinte privind studiile si pregatireaprofesionala generala : -studii superioare in domeniul ingineresc(acolo unde este cazul), avand invedere contractul de lucrari de drumuri (constructii drumuri, cai ferate, poduri) finalizate prin diploma sau echivalent;1.2. Cerinte privind calificarile/competentele specifice necesareimplementarii proiectului : - participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar, constand dintr-un contract de executie de lucrari de constructie in domeniulinfrastructurii de drumuri.? Profilul specialistului indicat la pct.1, lit.a - manager proiect: 1.1.Cerinta privind studiile si pregatirea profesionala generala : - studiisuperioare, finalizate prin diploma sau echivalent.1.2. Cerinte privind calificarile /competentele specifice necesare implementarii proiectului : - participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar, constand dintr-un contract de executie de lucrari de constructie in domeniulinfrastructurii de drumuri.? Profilul specialittilor indicati la pct.1 , lit. c :1.1.Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala : -studii superioare in domeniul ingineresc (constructii drumuri, cai ferate, poduri) finalizate prin diploma sau echivalent;1.2. Cerinte privind calificarile/competentele specifice necesareimplementarii proiectului : - participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar, constand dintr-un contract de executie de lucrari de constructie in domeniulinfrastructurii de drumuri.? Profilul specialistului indicat la pct.1, lit.b: Cerinta: - detinerea autorizatiei de specialitate.? Profilul specialistilor indicati la pct.1 , lit.d si e :1.1.Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala : -studiisuperioare de profil tehnic, finalizate prin diploma sau echivalent;1.2. Cerinte privind calificarile/competentele specifice necesareimplementarii proiectului : - participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar, constand dintr-un contract de executie de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de drumuri, Prezentarea unei liste cuprinzand contractele pe care operatorul economicle are in in desfasurare., Lista privind subcontractantii cu specializarea acestora, Informatii privind asocierea Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau custandardele europene sau internationale privind certificarea., Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P./la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer