Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURI SATESTI IN COMUNA UNGHENI, JUDETUL IASI


Detaliu pentru invitatia numarul 343923
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA UNGHENI (Primaria Comunei Ungheni)
Numar invitatie: 343923/15.03.2013
Denumire contract: LUCRARIDEMODERNIZAREDRUMURISATESTIINCOMUNA UNGHENI, JUDETUL IASI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA UNGHENI (Primaria Comunei Ungheni)Cod fiscal: 4540674, Adresa: SAT BOSIA, COMUNA UNGHENI, JUDETUL IASI, Bosia, Telefon: 0232/295333, Fax: 0232/295333
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: la S.E.A.P./www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARIDEMODERNIZAREDRUMURISATESTIINCOMUNA UNGHENI, JUDETUL IASI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucraridemodernizare a drumurilorsatestide pe raza comunei Ungheni, judetul Iasi in lungime de 5, 2 km.ASTFEL: - valoarea estimata totala a contractului de achizitie publica este de= 4.218.757, 00 lei, fara TVA;
- din care: --- valoarea estimata a contractului de achizitie publica de lucrari este de = 3.844.628, 00 lei--- valoarea defalcata aferenta procentului de diverse si neprevazute este de =374.129, 00 lei, reprezentand 8, 8682 % din valoarea estimata totala, (potrivit art. 29 alin.(2^1) din O.U.G. nr.34/2006 astfel cum a fost completata si modificata prin O.U.G. nr.77/2012).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 218, 757 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Per.de valab. este de min. 150 de zile de la data limita de depunere a ofertei, in suma de 76.000, 00 lei, printr-un: 1.Instrument de garantare irevocabil emis, de o soc. bancara sau o soc.de asigurari;2.Ordin de plata in contul RO56TREZ4065004XXX000309, deschis la Trez.Iasi, cu viza bancii.Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate(F12).Daca prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per.de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 7 zile de la semnarii contr. de parti;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
-in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, A.C.va retine contestatorului din garantie suma de 7.624, 62 lei conform art.278?1 lit. b) din OUG nr.34/2006.Cuantumul garantiei de participare a fost calculata raportat la valoarea estimata a contractului de achizitie publica calculat la 3.844.628, 00 lei.Ofertantii vor avea in vedere cursul leu/euro de 1 euro = 4, 3816 lei, cf.BNR pt.26.02.2013.Conf. legii 346/2004-IMM-uril vor beneficia de red. cu 50% a garantiei pe baza de doc. justificative. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se asociaza, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre op.ec. asociati.Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare, sunt respinse la deschidere ca inacceptabile.Atragem atentia ofertantilor si asupra art.46 din OUG nr.34/2006 modificata prin Legea nr.279/2011.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de bunaexecutie este de 5%din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform art.89 alin.(2) si art.90 alin.(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si se restituie conform prevederilor art.92 alin 4 din acelasi act normativ, in conditiile respectarii celor stipulate prin HG 273 din 1994(actualizata) privind aprobarea Regulamentului de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.- Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, (Formularul 1) aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta alaturat declaratiei si: - cazierul fiscal al operatorului economic- cazier judiciar al operatorului economicCu precizarea dispozitiilor art. 180 OUG nr. 34/2006: ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Cerinta 2. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG.34/2006 ? (Formularul 2)Cu precizarea dispozitiilor art. 181 OUG nr. 34/2006 : ?Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.?Ofertantul va prezenta: -Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau graficul de esalonare a datoriilor aprobate de catre ANAF, (datorii la bugetul consolidat general), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Deasemenea, acolo unde este cazul, tertul sustinator va trebui sa mentioneze ca nu se afla in situatiile prevazute de art.181 lit.a, lit.c ^1 si lit.d.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice document edificator pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractante si eliberate de autoritatile competenteale tarii de origine (cum ar ficertificate, caziere fiscale, sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie publica. Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 3.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 3Cu precizarea dispozitiilor art. 41 din OUG nr. 34/2006: ?Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.?ART. 44 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.?ART. 46 din OUG nr. 34/2006: (1) Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. (Litera c) a alin. (1) al art. 46 a fost introdusa de pct. 11 al art. unic din LEGEA nr. 279 din 7 decembrie 2011, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 872 din 9 decembrie 2011).Cerinta 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG 34/2006- Formularul 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Ungheni, dupa cum urmeaza: 1 Primar: Marcu Iulian2. Viceprimar: ZahariaGheorgheIulian3. Secretar: Juverdeanu Gelu4. Contabil: RaduianuCristinaMihaela5. Administrator: PutinaGheorgheCerinta 5. Certificat de participare cu oferta independenta -Formularul 5 - conform Ordinului presedintelui ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea Persoane juridice / fizice romane? Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si sa fie autorizat in acest sens.Certificat constatator emis de ONRC valabil la data depunerii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate al operatorului economic.Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011).In cazul persoanelor fizice autorizate se vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competent acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trimiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care acesta a fost prezentat in copie simpla.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit sifaptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului.Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Se va prezenta Certificatul de Rezidenta Fiscala (in vederea evitarii dublei impuneri) sau prezentarea unei declaratii valabile pentru anul calendaristic in curs.Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractuluipentru executia lucrarilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindmedia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. ? Formularul 6- Media cifrei de afaceri globale ale ofertantului pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sauegala de suma de 7.689.256, 00 lei.Se vor prezenta in acest sens: - Informatii generale aferente ultimilor 3 ani;
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente;Ofertantul va prezenta Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare privind media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, (2010, 2011, 2012) care trebuie sa fie mai mare sau egala cu 7.689.256, 00 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sensprin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru media cifrei de afaceri se considera indeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata.Ofert. nerezidenti vor prez.traduceri autorizate si legalizate., Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la (dispune de) o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumate de cel putin 961.157, 00 lei, cash-flow necesar si suficient desfasurarii activitatilor, care va fi destinata exclusiv indeplinirii viitorului contract de executie a lucrarii pentru o perioada de minim 3 luni de la data semnarii acestuia cu autoritattea contractanta, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic.Formula de calcul conf. Ordin 509/2011 : (valoare estimata contract/ perioada derulare contract) X perioada solicitata de aut.contr. Dovada cashflow se solicita numai pentru executia lucrarilor din acest contract (durata maxima executie a lucrarilor 12luni). Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, ofertantul va respecta prev. art. 190, al.(2) din OUG 34/2006.Cerinta: Experienta similara- Formularul 8 plus anexa 2 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani (60 luni) in cadrul unui contract un drum de natura si complexitatea celui prevazut in caietul de sarcini. Prin experienta similara/contract similar se intelege executia de lucrari la un drum in lungime de cel putin 5.2 km ., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? F8 plus anexa1? Se va completa o declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, declaratie din care sa reiasa valoarea, perioada de executare, locul de executie, precum sibeneficiarul lucrarii.Lista va fi insotita , conform HG 509/2011, de cel putin un document (contract/process verbal de receptie intocmit conform art.7 din HG nr.273/1994 actualizata, document sau certificat constatator conform art.97 indice 1 din HG nr.925/2006, recomandare, etc).Documentul va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar., Informatii privind dotarile specifice ?Avand in vedere prezenta lucrare si necesarul de utilaje, instalatii, echipamentele tehnice implicate si pe care operatorul economic pentru indeplinireaobiectivului trebuie a le asigura, se impune o declaratie din partea acestuia cu privire la modul de detinere a acestora necesare executarii lucrarii.Pornind de la specificul lucrarilor si de la etapele descrise in cadrul memoriului tehnic din cadrul caietului de sarcini, autoritatea contractanta s-a solicitat ca ofertantul sa faca dovada urmatoarele utilaje in vederea executarii lucrarilor de drum, si a modului de detinere: - cilindru compactor pamant ? 2 buc;
- cilindru asfalt ? 1 buc;
- masina taiat asfalt ? 1 buc;
- autogrederer? 1 buc;
- excavator ? 1 buc;
- repartizor asfalt ? 1 buc;
- balastiera ? certificata pentru activitatea de exploatare a agregatelor;
- incarcator frontal ? 1 buc;
- autobasculante ;
- buldozer ? 1 buc;
- statie de asfalt agrementata tehnic.- laborator autorizat pentru verificarea calitatii lucrarilor ce fac obiectul contractului, conform cerintelor impuse prin caietele de sarcini., Informatii referitoare la resursele umane ? F9 plus anexa 1 si anexa 2 - propuse de catre ofertant: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal necesar pentru indeplinirea in bune conditii a obligatiilorcontractuale :1. Personal de specialitate: a.Manager de proiect;b.RTE in domeniul specific categoriilor de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri;c. Sef punct lucru;d. Responsabil cu asigurarea calitatii;e. Coordonator SSM.2. Personal muncitor calificat pentru toate categoriile de lucrari ce fac urmeaza a fi executate;3. Personal muncitor necalificat.Se vor prezenta: -Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse.- Angajamentul privind resursele umane;
- Declaratiile de disponibilitate ale persoanelor nominalizate;
- Cv-urile personalului de specialitate, semnate de titular, datate si insotite de documente suport din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de calificare.Profilul specialistilor solicitati: ? Profilul specialistilor indicati 1.1.Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala : -studii superioare in domeniul ingineresc(acolo unde este cazul), avand in vedere contractul de lucrari de drumuri (constructii drumuri, cai ferate, poduri) finalizate prin diploma sau echivalent;1.2. Cerinte privind calificarile/competentele specifice necesare implementarii proiectului : - participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar, constand dintr-un contract de executie de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de drumuri.? Profilul specialistuluiindicat la pct.1, lit.a - manager proiect: 1.1.Cerinta privind studiile si pregatirea profesionala generala : - studii superioare, finalizate prin diploma sau echivalent.1.2. Cerinte privind calificarile /competentele specifice necesare implementarii proiectului : - participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar, constand dintr-un contract de executie de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de drumuri.? Profilul specialittilor indicati la pct.1 , lit. c :1.1.Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala : -studii superioare in domeniul ingineresc (constructii drumuri, cai ferate, poduri) finalizate prin diploma sau echivalent;1.2. Cerinte privind calificarile/competentele specifice necesare implementarii proiectului : - participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar, constand dintr-un contract de executie de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de drumuri.? Profilul specialistuluiindicat la pct.1, lit.b: Cerinta: - detinerea autorizatiei de specialitate.? Profilul specialistilor indicati la pct.1 , lit.dsi e :1.1.Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala : -studii superioare de profil tehnic, finalizate prin diploma sau echivalent;1.2. Cerinte privind calificarile/competentele specifice necesare implementarii proiectului : - participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar, constand dintr-un contract de executie de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de drumuri., Prezentarea unei liste cuprinzand contractele pe care operatorul economic le are in in desfasurare., Lista privind subcontractantii cu specializarea acestora, Informatii privind asocierea Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiOperatorul economictrebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardulde Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse inlegislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardeleeuropene sau internationale privind certificarea., Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer