Achizitie publica - Lucrari de executie a drumului de acces, retea de apa ? canal la statiile de transfer, sortare si compostare deseuri menajere Valureni?
Detaliu pentru invitatia numarul 357010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Numar invitatie: 357010/20.01.2014
Denumire contract: Lucraride executie a drumului deacces, retea de apa ? canal la statiile de transfer, sortare si compostare deseuri menajere Valureni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului Tirgu-MuresCod fiscal: 4322823, Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures, Telefon: +40 0265268330, Fax: +04 0365801856
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei nr.3, cam.13, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 0265268330, fax: +04 0365801856, persoana de contact: Aprodu Mirela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Targu Mures, Piata Victoriei nr.3, cam.45, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucraride executie a drumului deacces, retea de apa ? canal la statiile de transfer, sortare si compostare deseuri menajere Valureni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucraride executie a drumului deacces, retea de apa ? canal la statiile de transfer, sortare si compostare deseuri menajere Valureni?Mentionam faptul ca valoarea estimata a contractului de lucrari cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute in conformitate cu prevederile art. 29 alin.2 indice 1 din O.U.G.nr.34/2006 modificata si completata ulterior astfel: Valoarea estimata a contractuluifara diverse si neprevazute ? 6.380.821 lei fara T.V.A- 159.046 lei valoarea aferenta lucrarilor diverse si neprevazutePondere lucrarilor diverse si neprevazute este in procent de 2, 5%.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 539, 867 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 120.000 leiEchivalenta pentru o Garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul unei contestatii, se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre C.N.S.C. sau care a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare. Modul de constituire a garantiei de participare ?prin virament bancar in contul nr. RO92TREZ4765006XXX000221 deschis la Trezoreria Tg. Mures sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata facturilor partiale, conform prev. Art. 90 alin. (3) din HGR 925/2006. Retinerile succesive se vor efectua intr-un cont deschis conform prevederilor H.G. 1045/2011. GBE va respecta prev. Art. 86, alin. (2)-(3) din HGR 925/2006.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art. 92, al. (4) din HGR 925/2006.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie conform Legiinr. 346/2004. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare intocmita conform Formularului 8 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte in original.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 17 din Sectiunea III Formulare. Personele care asigura sustinerea economico-financiara si tehnico-profesionala, a candidatului/ofertantului, trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 181, lit. a, c^1 si d, din OUG nr. 34/2006, conform Formularului F17.1. din Sectiunea III Formulare. In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie, conform Formularului F17, trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte in original.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 conform Formularului 23 din Sectiunea III Formulare. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 trebuie demonstrata conform art 13 din Legea 279/2011 de catre ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul sau tertul sustinator.In cazul unei oferte comune, aceasta declaratie trebuie depusa de fiecare dintre asociati in parte in original. Precizam ca persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: dr.Dorin Florea- Primar, Viceprimarii Municipiului Targu-Mures (Peti Andrei si Ciotlaus Ionela Claudia), Secretarul Municipiului Targu-Mures ? Cioban Maria, Membrii Consiliului Local (Benedek Istvan, Gombos Geza Csaba, Peti Andrei(viceprimar), Jozsa Tibor, Karacsony Erdei Etel, Bakos Levente Attila, Torzsok Sandor Laszlo, Kikeli Pal Istvan, Soos Zoltan, Haller Bela, Maior Sergiu Claudiu, Roman Ioana Dana, Matei Dumitru, Puiac Ion Claudiu, Farcas Ioan, Gujan Herman Cosmin Lucian, Ciotlaus Ionela Claudia (viceprimar), Pui Sebastian Alexandru, Sabau Pop Aurelian Olimpiu, Loghin Lucian Mircea, Sampalean Dan Stefan), Director economic ? Kiss Imola, Sef Serviciu Concesionari, Inchirieri, Vanzari si Respectarea Disciplinei Contractuale ? Damian Alina, membrii comisiei de evaluare a ofertelor: Aprodu Mirela , Racz Lucian, KaganIldiko , Makfalvi Laszlo, Szekely Alexandru, Oltean Doina, Damian Alina, Gheorghita Ioan, Moldovan Dana.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 22 din Sectiunea III Formulare. Sa indeplineasca conditiile prevazute in ordinul 314/12.10.2010 privind regulile de concurenta. In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de fiecare dintre asociati in original.- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Se accepta si datorii esalonate, conform legii. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere conform art.11, alin.(4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9, alin.(3) din Ordinul 509/2011. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Persoanele juridice straine pot prezenta documente edificatoare si din partea firmelor din grupul de firme pe care il controleaza in conformitate cu practica internationala. In cazul unei oferte comune, aceste certificate constatatoare trebuie depuse de fiecare dintre asociati in parte. Pentru persoanele juridice romane : - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelorPentru persoanele juridice straine - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri legalizate.In cazul unei oferte comune, acest certificat trebuie depus de catre fiecare dintre asociati in parte, pentru partea din contract pe care o vor realiza.Ofertantul clasat pe primul loc (declarat castigator), va prezenta la cererea autoritatii contractante si inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator (pentru persoanele juridice straine - documentele care dovedesc o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident) in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri - conform art. 185, al. (1), lit. c) din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioareautoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale aferente ultimilor trei ani cu o valoare de cel putin12.000.000lei.Se solicita dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.Pentru echivalenta leu-alta valuta se va folosi cursul mediu BNRpentru ultimii 3 ani.Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Se vor respecta prevederile Ordinului 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de lucraridin ultimii5ani. Se solicita declaratia pe propria raspundere a operatorului economic? Formularului 9din Sectiunea III FormulareDeclaratia pe propria raspundere a operatorului economic? Formularului 9din Sectiunea III Formulare.Se vor respecta prevederile Ordinului 509/2011., Experienta similara - autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima demonstrarea executiei unor lucrari similare in valoare cumulata de 6.000.000 lei fara TVA la nivelul a maxim 2 contracte in ultimi 5 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor).Pentru echivalenta leu-alta valuta se va folosi cursul mediu BNRpentru ultimii 5 ani.Fisa privind experienta similara (Formularul B4 din Sectiunea III Formulare)Pentru indeplinirea acestei cerinte se solicita operatorilor economici, in conformitate cu prevederile art. 188, alin. (3), lit a, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarle ulterioare, certificari de buna executie, care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se vor respecta prevederile Ordinului 509/2011., Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima ca ofertantul sa dispuna sub orice forma de minim urmatoarele utilajele necesare pentru indeplinirea contractului: - Statie/statiide preparat mixturi asfaltice complet automatizata (in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si H.G. nr.272 din 1994 pentru aprobarea regulamentului privind controlul de stat al calitatii in constructii) ? minim 1 buc., sau contract de furnizare sau declaratie de disponibilitate pentru mixturi asfaltice cu statie de preparat mixturi asfaltice complet automatizata- Laborator autorizat ISC, minim gradul II, atestat pentru domeniile care sunt necesare lucrarilor prezentate in PT (xerocopie autorizatii) in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si H.G. nr.272 din 1994 pentru aprobarea regulamentului pentru aprobarea regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii - minim 1 buc.- Repartizor mixturi asfaltice pentru carosabil-minim 1 buc.- Compresor de aer- minim 2 buc.-Cilindru vibrocompactor cu rulouri netede- minim 2 buc.-Cilindru compactor cu pneuri ? minim 1 buc.- Autobasculante - minim 3 buc.- Autogreder ? minim 1 buc.- Buldoexcavator -minim 2 buc.- Buldozer - minim 1 buc.- Excavatorcu cupa - minim1 buc.- Mai mecanic - minim 3 buc.- Masina de taiat rosturi ? minim 1 buc.- Autocisterna- minim 1 buc.- Autogudronator- minim 1 buc.- Perie mecanica- minim 1 buc.- Ciocan pneumatic- minim 2 buc.- Aparat de sudura cu electrofuziune - minim 2 buc.- Aparat de sudura ?cap la cap?- minim 2 buc.- Generator sudura ? minim 2 buc.Declaratie din care sa reiasa ca operatorul economic dispune sub orice forma de echipamentele specificate.Pentru toate utilajele se vor depune copii ale documentelor privind dispunerea, respectiv contracte de vanzare-cumparare/facturi pentru cele aflate in proprietate sau contracte de inchiriere, de colaborare/prestari servicii, etc, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru utilajele inchiriate si pentru cele pentru care dispunerea se demonstreaza prin contract de colaborare/prestari servicii, la ofertare se poate prezenta un precontract (acord) de inchiriere/colaborare/prestari servicii, urmand ca, pana la data semnarii contractului de lucrari, sa se prezinte contractele ferme de inchiriere/colaborare/prestari servicii a utilajelor.Se vor respecta prevederile Ordinului 509/2011., Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si ale personalului angajat si cadrelor de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit.b si d, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima caofertantul sa faca dovada ca dispune sau, daca este cazul, sa obtina un angajament de participare pentru personalul solicitat in baza prevederilor art. 188, alin. (3), lit b din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioate), din partea urmatorilor specialisti: 1. minim 1 inginer cu specializarea CFDP (cai ferate drumuri si poduri)2. minim 1 inginer RTE (responsabil tehnic cu executia) specializati in lucrari de drumuri si poduri, atestati MDRT3. minim 1 inginer RTE (responsabil tehnic cu executia) specializat pentru lucrari de alimentare cu apa si canalizare, atestat MDRT, 4. minim 1 inginer specializati in instalatii5.minim 1 sudor specializat pentru sudura in polietilena6. minim 2 responsabili cu controlul calitatii, CQSe accepta in locul celor 2 ingineri solicitati la pozitiile 2 si 3 si un singur inginer RTE (responsabil tehnic cu executia) care este specializat in lucrari de drumuri si poduri cat si inlucrari de alimentare cu apa si canalizare, atestat MDRT.Se vor prezenta declaratie/angajament de participare privind personalul tehnic, de specialitate si asigurare a calitatii lucrarilor si declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, conform art. 188 alin. (3), lit. b si d din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulteriare cu care ofertantul face dovada indeplinirii cerintei minime obligatorii.In acest sens se vor depune calificari ale personalului din care sa reiasa experienta in domeniul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii. Se solicita ca atestatele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Dovada dispunerii se va indeplini prin depunerea de contracte de colaborare/contracte individuale de munca/ declaratie / angajament sau orice alt document, a efectivelor medii anuale, a personalului tehnic si de specialitate, a personalului de asigurare a calitatii lucrarilor.Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Pentru sudori se solicita atestatul ISCIRpentru sudura in polietilena.Se accepta in locul celor 2 ingineri solicitati la pozitiile 2 si 3 si un singur inginer RTE (responsabil tehnic cu executia) care este specializat in lucrari de drumuri si poduri cat si inlucrari de alimentare cu apa si canalizare, atestat MDRT.Se vor respecta prevederile Ordinului 509/2011. ISO 9001 sau echivalent ? constructii de drumuri. Se solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste cacerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.i si poduri, ,ISO 9001 sau echivalent ? constructii edilitare de apa si canalizare, Se solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste cacerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final., ISO 14001 sau echivalent ? constructii de drumuri si poduri.Se solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste cacerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final., ISO 14001 sau echivalent ? constructii edilitare de apa si canalizare. Se solicita prezentarea certificatului in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.
In ceea ce priveste certificarile ISO solicitate, autoritatea contractanta stabileste cacerinta minima ca aceste proceduri sa fie implementate la data limita de depunere a ofertei. In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2014 09:04